News:

ATTENZIONE!!!
LE PASSWORD SONO STATE TUTTE RESETTATE!!! PROCEDERE CON IL RECUPERO INDICANDO LA MAIL DE FORUM WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

anche mi son nella merxx per sto tempo: go de rimontar la moto ma con sta neve nisba....
Bisogna anche che ghe telefono a Sanzin per le gomme che sulla 2kf, quella de drio xe diversa,perchè ga ancora su quelle mezze stradali con la misura in pollici.
Comunque a ocio e crose,per la prossima settimana sarò operativo !!!!
??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

MTT

Citazione di: YureW il 06 Marzo 2006, 09:48:48Gente, qua la vedo acida.
Citazione di: ciano cadena il 06 Marzo 2006, 10:14:29anche mi son nella merxx per sto tempo
E allora?! Semo omini o picarini? Ieri, con la piova , go indrizzado l'anteriore, allentando i dadi, e pompando sulle forcelle (grazie della dritta, YureW). No me tiro miga indrio per due iozze e un fià de vento, mi.
Eeeeeeeee.... ciù! :riez:
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 06 Marzo 2006, 10:34:04
E allora?! Semo omini o picarini? Ieri, con la piova , go indrizzado l'anteriore, allentando i dadi, e pompando sulle forcelle (grazie della dritta, YureW). No me tiro miga indrio per due iozze e un fià de vento, mi.
Eeeeeeeee.... ciù! :riez:
??? ??? ???

Ma ti te son Mulo de graia.....te ga fisico, noi semo solo do impiegadi....
Comunque ieri mi go conmtrlà la cadena de distribuzion e registrà le valvole, controllà le pastiglie dei freni, serà tutti i dadi e poi ga scominzià a nevigar :dumdum: :dumdum: :dumdum:
Me manca ancora el scufioto che proteggi il mono e poi se rimonta el tutto......se cambia gomme e poi la FOTO !
??? ??? ???

robo

Lunedì la moto va in cantier...
se ghe servi a qualchedun una T63  a3\4
o un parafango bianco per da cross con la barra antivibrazion...
feme un fiscio!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

YureW

Citazione di: MTT il 06 Marzo 2006, 10:34:04
E allora?! Semo omini o picarini? Ieri, con la piova , go indrizzado l'anteriore, allentando i dadi, e pompando sulle forcelle (grazie della dritta, YureW)...............

Ah, perché,  funzia per bon?

Mi disevo cussì, per rider ...........

:riez: :riez: :riez:
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Citazione di: robo il 06 Marzo 2006, 23:44:02
Lunedì la moto va in cantier...
se ghe servi a qualchedun una T63  a3\4
o un parafango bianco per da cross con la barra antivibrazion...
feme un fiscio!

Robo xe per davanti o per dedrio la T63 ?
???

robo

LA xe de davanti! ;)
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

E RIODE SEMI STRADALI NON TE NE GA?

robo

Si che go!
Anteriore dunlop (non me ricordo il nome)  e de drio Metzeler enduro 3!
Però el posteriore me par che xe de 18"!
NElla foto se vedi un po' come le xe!
Anteriore al 90%, de drio un pelin più consumada ma ancora bona per almeno 5000km!

ciano cadena

Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 11:45:10
Si che go!
Anteriore dunlop (non me ricordo il nome)  e de drio Metzeler enduro 3!
Però el posteriore me par che xe de 18"!
NElla foto se vedi un po' come le xe!
Anteriore al 90%, de drio un pelin più consumada ma ancora bona per almeno 5000km!

bon pomeriggio vedo e poi te digo cossa me servi.
???

robo

Benon!Però le gomme le xe ancora montade e fin che non me riva i canali de 17" le resta sù...se no come vado in giro?!Sui mozzi?

LA t63 invece la xe già smontada!

MTT

Citazione di: YureW il 07 Marzo 2006, 08:48:50Ah, perché,  funzia per bon?
No che no funzia... iera solo per farte contento... :ciapet:
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 07 Marzo 2006, 12:08:17
??? ??? ???

Ah, bon.

Se no me tocava tornar stanote a ribaltarte de novo la moto, che bale, ara.

:sigaro:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: MTT il 07 Marzo 2006, 12:08:17
??? ??? ???

ma MTT con che pompa te ga pompà ?
#anatale#

robo

Col cul!
HEhehe! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

MTT

Boni, boni, che go scoperto che me sfiata la guarnizion tra base e cilindro... Un dramma, dirè voi... però xè una scusa bona per verzer de novo el motor e finalmente far anche la rettifica... :P sfaika però che me capita sempre all'inizio dell'estate :-\
??? ??? ???

robo

Orpolà che robe!
Bom dei,alora non el solo che se ritroverà con la moto smontada fin aprile!
:)

MTT

Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 14:19:09
Orpolà che robe!
Bom dei,alora non el solo che se ritroverà con la moto smontada fin aprile!
:)
Orpo! Che ottimista. Non credo proprio che ad aprile gaverò serà zà tutto. Purtroppo rivo a lavorarghe de sora solo ai week-end. :'(
??? ??? ???

robo

Ma non te rivi stuccar in qulache modo de fora senza verzer tutto?!
MAstice o roba simile?

Mi anche gaverie de verzer el motor per una monadina (la 1a marcia se tirada per ben me salta fora...)ma finchè rivo andar in giro senza problemi lasso star!
Se no il motor  xe perfetto a pena rivo ghe monto sù el doppio carb. meccanico fatto in casa!
E dopo vederemo!

MTT

Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 15:33:55
Ma non te rivi stuccar in qulache modo de fora senza verzer tutto?!
MAstice o roba simile?
Iera zà da tempo in progetto de verzer, perchè el piston scampana. Me bastava el pretesto e adesso lo go... :banana:
Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 15:33:55
Mi anche gaverie de verzer el motor per una monadina (la 1a marcia se tirada per ben me salta fora...)ma finchè rivo andar in giro senza problemi lasso star!
No pol esser che sia solo la frizion tropo tirada? ::)
??? ??? ???

robo

Ara, un giorno se becchemo e te mostro 'sta frizion...
mi me par a posto,certi me disi che xe lasca,certi che se troppo dura...
MI non go mai gavù a che far con la frizion (prima gavevo el scooter) e così come la go trovada cossì la xe rimasta!

Se te ga tempo un giorno ,ara 5 minuti!
E te pago anche la birreta!Anzi due...tre...bom muli,avertì a casa che femo tardi!!! ;)

ciano cadena

addio giri  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
mi me son fatto in 4 per finir presto la nova motazza per prepararse a far sti benedetti giri e adesso za uno che ga de far el motor e l'altro vol far el motard. :nonsi: :nonsi: :nonsi:
Yure te resti solo ti !!!!!!! :bttr: :bttr: :bttr:

robo

robo

I va via sempre i tochi meio e rest i ciondoli... prrrrrrrr
;)

MTT

Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 20:06:28
;)
No xè bel de dir... però xè vero  hahaha hahaha hahaha
@ciano: Ma cossa mai addio giri! Li femo eccome! Perdo oio, ma el motor gira ancora (almeno finche no lo verzo, che no sarà doman...)
@robo: per la frizion, la prossima volta che se bechemo, vedemo... fra tutti noi, qualchidun capirà qualcossa... intanto ti, prepara i soldi per la nottolada  :riez:
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 08 Marzo 2006, 01:22:48
No xè bel de dir... però xè vero  hahaha hahaha hahaha
@ciano: Ma cossa mai addio giri! Li femo eccome! Perdo oio, ma el motor gira ancora (almeno finche no lo verzo, che no sarà doman...)
...............

Bon, mi oi sempre el cavaleto meraviglia, quando ch'el te servi dime.
Ciò, a noi ne serviria un box, una oficina, un magazin, una roba del genere, come che diseva lele74 tempo fa. Che tignimo là un pochi e ordegni, robe cussì.
Ma xe bori.
Sarìa comodo, ma xe bori,
ostia.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: robo il 07 Marzo 2006, 20:06:28
;)

Eh ma i ciondoli se diverti...orca zse se diverti !!!!!! :confuso: :confuso: :confuso:

robo

:ok:

PEr adesso non me diverto ancora niente,visto che go de spettar ancora la roba...poi vederemo!

YureW

Citazione di: ciano cadena il 08 Marzo 2006, 08:52:33
Eh ma i ciondoli se diverti...orca zse se diverti !!!!!! :confuso: :confuso: :confuso:

se diverti un ostia, no i se diverti gnente.
Xe un mese o più che non fazzo gnanche un metro fuoristrada, solo lavor, alenamento e casa, punto.
Dovessi anche provar come che xe la guida in off co manubrio novo, ma el sarà za vecio quando che anderò a porvarlo.
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 08 Marzo 2006, 08:43:34
Bon, mi oi sempre el cavaleto meraviglia, quando ch'el te servi dime.
Grasssie magrebtzx
Citazione di: YureW il 08 Marzo 2006, 08:43:34
Ciò, a noi ne serviria un box, una oficina, un magazin, una roba del genere...
Eh già! No so gnanca se riverò ad usar de novo la cantina dell'altra volta: i me ga sbarrà la strada con dei cordoli de marciapie usadi per farghe de contorno alle aiuole. Magari la porterò dentro un toco per volta  :riez:
??? ??? ???

robo

Mi go la cantina,ma xe cussì piena de strafanicci che go paura de smontar  la moto!
Me par che prima de cominciar a smontar me toccherà nettar tutto!!!
I ordingi me li son compradi poco per volta,ma non go niente ed particolare....me serviria un trapano a colonna!!!

Un mio amico tempo fa ga avù una botta de ( Y ) :una officina ga chiuso perchè el paron iera vecio e nessun voleva andar vanti e ga compra gli utensili per un niente...me par con 1000e se ga portà casa roba de almeno 5 volte el suo valor!Però el mato restaura macchine e tutti i oridni ghe serviva,per cui i 1000e iera ben spesi!

ciano cadena

allora per le gomme da Sanzin nisba.Xe de diventar mati a crecar il rappresentante e poi xe un model che xe poco richiesto per cui non i lo ordina (m09).
Mi diria de ordinarle fora subito (anche la prossima settimana) come ga fatto Yure ( nominemo Yure capo ordini Mitas se ghe va ben )e cussì dividemo anche le spese di spedizione.
A mi me servi una 120/90/18
Sotto gli altri.
??? ???

robo

Yurew,dove te ordini ti se trova anche gomme per stradali?
E vendi anche i budei per le gomme da 17"...almeno questi spero de trovarli!

MTT

Me quoto da solo...
Citazione di: MTT il 14 Febbraio 2006, 14:17:23
ant: 90/90-21

Mi serve 1 ant. e 1 post.

@ciano: come mai 120/90? Da libretto no xè 120/80? ::)

??? ??? ???

YureW

Citazione di: robo il 08 Marzo 2006, 13:17:18
Yurew,dove te ordini ti se trova anche gomme per stradali?
E vendi anche i budei per le gomme da 17"...almeno questi spero de trovarli!

Ecome qua, alora:
su MyNetMoto, qua:
http://www.mynetmoto.com/index.cfm
i vendi tantissimi tipi de gome. Xe veramente ben fornidi, prové a veder anche voi. Andè a sinistra dove che xe "click your country", cliké su qualche bandierina che ve piasi e gavé un form dove che ghe dé le misure e quel ve zerca le gome. Per dir, 120/90-17 xe 41 pneumatici diversi, 'bastanza roba.
E i ga anche budei e altre monade.

Mi go comprà solo una volta, 'bastanza tempo fa: go fato un bonifico, che go mandà un fax con la copia del bonifico, e tempo dò giorni me xe rivada la roba.
Adesso vedo che ghe va ben anche la carta de credito, almeno me par.
Comunque, ogni pacco fin a tre gomme xe 15 euro de spese de spedizion.

Bon, vedemo coss'che tiremo su: mi go zà tre gomme de cior, due Mitas de drio e una TKc davanti.
Solo le pido a Dios