News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

robo

Montade le riode de graia e provade sotto casa...figon!

Dipendi dove andemo...
per mi podessimo trovarse alla pompa della benza a Kozina
quella verta 24\24
cussì chi che vol fa benza ,i altri inveci se ciol un caffè corretto per trovar corajo per girar col fredo!
Da li se pol andar verso el Tajano o far el giro per i monti intron a Rodik (anni fa go visto che iera certe rampe interessanti che ga fatto coi cingolati per tirar fora i tronchi de legno...)

Altre proposte?

COn mi venissi altri 2 muli!
Un 59x e un KTm anni 90!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

brummel

Muli tranquilli...mi vegno ma no go gomme de off
e...pochi freni,dopo sto giro cambio codin,corona,cadena,pignon e pastiglie..
Saveme dir dove e a che ora.
Robo ti te ga el mio numero.

Ciao

canamo

ciao,se conose voi qualche giro per mi xe ok......me faro sto viaggio per rivar a cosina e dopo poso tornar a casa  :superck:
per brumel e le sue gome troveremo un giro no tropo impegnativo  batt

YureW

Porteve drio qualche ordegno!
Cazavide, pinze, robe cussì: no per la moto, servi per scassinar i distributori de benzina ....

e pensè a mi, che sarò a biastemar intorno ala sella impirandome punti con la sparapunti diretamente in 'teo dei.

:riez:
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

MTT

Citazione di: YureW il 03 Novembre 2006, 12:38:50
Intanto go cambià parafango de drio, e speto che rivi el serbatoio de 23 litri.
Grandi lavori, insoma.
Wow! Co' vederò el bacolo per strada, no lo riconosserò più! E bravo YureW.
Per chi che esci domenica, divertive anche per mi... ;)
??? ??? ???

brummel

Ti divertite col pargolo che xe la roba+bela chete ga..... #friends#

Auguri

:superck:

brummel

E EL MITICO CIANO?????? -ninzo'-

ciano cadena

eccome qua muloni !!!! Torno da un giretto sul Delta del Po, maq pel giro de domenica non rivo: Troppi giorni de festa e poi me toca lavorar de domenica.  :cry: :cry: :cry:
Ma la prossima ghe son anche mi.
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

Citazione di: MTT il 03 Novembre 2006, 20:05:58
Wow! Co' vederò el bacolo per strada, no lo riconosserò più! E bravo YureW.
Per chi che esci domenica, divertive anche per mi... ;)
??? ??? ???

No, no, el bacolo te lo riconossi fazile anche de lontan, a colpo d'ocio, se vedi subito che el ga la candela a l'iridio ....  :riez:
Mi go paura che inveze me riconosserà ben le Forze de l'Ordine, per via che la targa xe quasi orizontale e che el lumin de drio no la ilumina per gnente, devo trovar una soluzion,

Come xe, a cambiar panuze? Te se trovi, o xe longhi?

Una bira per Niccolo!  ??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

In definitiva chi semo?
Chi ga le riode de graia(3 de lori) e chi no...
se se fa un giretto blando forsi vien un altro mio amico col tte con le gomme lisssssie!

Chi gavessi un paio de stivaletti de prestarghe,giusto che non se mastruzzi el caviglie la prima volta che va per grembani...42\42...ve offrirà un birretta!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

robo

FEmo la lista:

Son mi col ttr riode de graia
canamo  gomme?
brummel gomme lisie
amico mio col 59x gomme de graia
amico mio col KTM gomme de graia
amico mio col TTE gomme lisie

altri?

canamo

ciao,mi go le t63 che no xe estreme ma va ben. :bttr:
per  el posto e l'ora  resta kozina alle 9?
el distributor xe quel subito dopo el bloko?
......forse saria meio ritardar de meza ora in modo che sia un poco de sol e meno fredo ??? ???
aspetto conferma

MTT

Citazione di: YureW il 04 Novembre 2006, 11:46:45per via che la targa xe quasi orizontale e che el lumin de drio no la ilumina per gnente
Se riva a vederla dal satellite? E alora no xè problemi! :riez:
Citazione di: YureW il 04 Novembre 2006, 11:46:45Come xe, a cambiar panuze? Te se trovi, o xe longhi?
Abbastanza sciolto, a dir la verità. Solo che adesso le cachete comicia a spuzar de acido, e de matina no xè un bel respirar. :acci:

Posta una foto del bacolo modificado, che son curioso...
??? ??? ???

kocka

un po tardi, MTT, congratulazioni :ok: :ok:

ragazzi se andate in slovenia.
1 state lontani da Slavnik
2 se potete non girate per strade marcate (cerchio rosso e dento un punto bianco).
3 altro stesso come in italia(salutare, fermarsi se si vede cavalli,...)
4 divertitevi
ciao

lele74

complimenti ad Enrico e moglie per il pupo.
La pomata allo zinco funziona anche per prevenire la ruggine sulla moto ;D ;D

quando ti servirà la minicross fammi uno squillo prrrrrrrr

Yurew...vuoi che ti porto l'ammortizzatore così si smonta il bacolo only 1 volta ?
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

robo

Allora:

9,30  pompa della benzina a KOZINA

(non quella subito oltre il confine!!!
Arrivati a Kozina all'incrocio svoltate a destra come per andare da Mahnic,
procedete per ca 100mt
invece di svoltare a sinistra per andare alla famosa birreria
proseguite tenedo la destra per ca 20 mt e troverete la pompa della benzina)

Visto che farà freschetto
propongo di trovarci nel baretto dietro la pompa della benzina
(impossibile sbagliare una volta entrati nell'area di servizio)
per bere un caffè (o altro...) e
decidere dove andare.

L'amico col 59x ha detto che conosce bene quei posti e che farà lui da guida.

Ecco il mio nr.di cell:
338 5676585
..però vi avverto:non go un!!!

Ci vediamo domani!!!

canamo

ok per l'appuntamento,ma non saria + facile trovarse sul confin e proseguir insieme fin al distributor?  :dubbio:

robo

Semo tornadi tutti intieri...
a parte mi che son svolà in tela graia a musada eBrummel che se ga tolà de fermo do volte!
Un solo commento:
SUPERFIGON!!!

6 motorazzi, tra cui 4  595 ,1 KTM del 1995 e la guida col CR 250!

MTT

robo

Ecco le prima sosta... :girrrr: :girrrr: :girrrr:

robo

Qua semo in un ambiente più consono a noi... pazz2 pazz2 pazz2

robo

E qua l'ultima sosta...poche foto perchè iera furia de maganr el porchetto! hahaha hahaha hahaha
La prima foto xe le moto fora del baretto della prima sosta,
la seconda xe l'esposizion de caschi in tela osteria dove se gavemo fermà  per "uno spuntino"...

franzpippa

e bravo robo che solerte come pochi ga messo le foto
franzpippa

brummel

Domenica super,effettivamente son cascà de fermo (2volte) ovvio de furbo....
Gita super mancava Yure col GPS e officina in schiena. :bttr:
MTT.......gavemo sede...! :akrd:
Da rifare appena tutti liberi anche Ciano magari(che se sentiva la mancanza del personaggio)

W la cellula Trieste Carso!!
(E mi e Canamo che se gavemo rotrovado dopo+de 20 anni )
Sarò assente dal forum almeno fino a Mercoledì sera,son a Bologna per lavor... :vomit:

Ciao a tutti.

MTT

Inviiiividiaaaa!!! :sciopp:
De quella bona, però... :riez:
Bravi muli, cussì se fa! :ok:
??? ??? ???

@brummel: ma cossa sede e sede, capiria se fossi agosto, ma con sto freddo...
Pazientate ancora un po'... che dopo torna l'estate e poderè ciorve de bever... no, scherzo, dai, appena  mi e la signora ciapemo le misure con il pupo, femo un'uscita e ve imbriago tutti quanti (cussì dopo ve rubo tochi dalle moto  :akrd: )

YureW

Ma come gavè fato senza i mii ordegni?
No xe possibile, le foto xe finte, xe col fotosciop, no se pol andar per graie senza un cinque sei chili de ordegni  :riez:

Ben fata, muli, me dispiasi de no esser vignudo che me rivavo sicuro a far ofrir dò tre birete senza pagar gnente, e invece iero a sgobar.
Ma almeno el lavor xe vignudo ben.
Ciò, Brummel: un altra volta che son che bestemio col trapano in man intorno al portatarga, con la moto meza smondada in corte e i fioi che me ciol pel cul e ti te me mandi el SMS che disi "che ben che se sta qua in tavola", vegno là e te sego la moto a metà con la flex  :riez:

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Mi lo digo sempre: le foto + bele xe sempre quelle con le pivo in man !!! hahaha hahaha hahaha
Complimenti muli per il giro e se ve lo ricordè per la prossima volta che ghe saremo mi e Yure, saria bel rifarlo!
??? ???

canamo

ciao muli
ieri bel giro ,ottima compagnia con bona magnada finale.speremo de rifar a breve un giro con compagnia al completo.
coccolisimo el mulo marco (la guida)che conosi una cifra de sentieri de mezza slovenia(o tutta?) e ottimo reportage de robo.
....rifemo al + presto con anche yure e ciano  ???
mi intanto devo far baruffa con la forcella che xe andada a pacco 1000 o+ volte con conseguente coionada sul serbatoio :miii:(no ben!!!)
grazie a tutti e alla prosima :ok:
P.S.pel brumel alla prima ricorrenza ghe regalemo una confezion de kilo de grasso de sparger un poco per tutto sulla moto :mvv:

brummel

Eccome...partenza rimandata...
Yure go fato apposta...te sa che te volemo ben!!! #friends#
In settimana me riva anche a mi el codazzo novo,go de montar anche la mascherina no so dove far el lavor,no pago un meccaladro per ste monade. :nonsi:

canamo

...per el lavor del codin se pol far insieme a casa mia
porta ud do ??? e un kilo de grasso  :riez:

brummel

Volentieri nema problema...sopratutto per le  ??? ???
Se meteremo d'accordo.
Ps:me raccomando cariga sazio un ingrssador..

canamo

te laso in mp el numero de cell. :bye:

ciano cadena

cossa sucedi? sai lavori in corso su ste moto!!! Yure con modifiche al serbatoio, Brummel col grasso per render la moto + aerodinamica, Canamo che futiza tutto quel che pol, Robo che ga la dual, Mtt che za futiza el fio parlandoghe de fuoristrada de Yamaha, de 2kf.........
Cossa el freddo ve ga magnà el zervel?  -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'-

YureW

Citazione di: ciano cadena il 07 Novembre 2006, 08:21:06
cossa sucedi? sai lavori in corso su ste moto!!! Yure con modifiche al serbatoio, Brummel col grasso per render la moto + aerodinamica, Canamo che futiza tutto quel che pol, Robo che ga la dual, Mtt che za futiza el fio parlandoghe de fuoristrada de Yamaha, de 2kf.........
Cossa el freddo ve ga magnà el zervel?  -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'-

Brummel meto grasso per schizzar mejo in mezo ale machine nel traffico, Canamo inveze ga comincià metendo a posto la lavatrice e per sbaio ghe xe vignuda fora una XT, Robo modifica ancora un poco la dual cussì se trova con un trial, el fio  de MTT me par che xe zà iscrito al Trofeo Enduro Primi Cilindri, che xe ottimo perché i dà birete gratis ai genitori dei partecipanti  :riez:

Solo le pido a Dios

canamo

forza yureW.......a proposito de lavatrici e modifiche come xe co la tua? prrrrrrrr
quando rivemo far un giro insieme? ???