News:

ATTENZIONE!!!
LE PASSWORD SONO STATE TUTTE RESETTATE!!! PROCEDERE CON IL RECUPERO INDICANDO LA MAIL DE FORUM WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Citazione di: YureW il 20 Gennaio 2006, 17:50:13
Ciano, no trovo el tuo numero de cell.
Ostia!

No rivo vignir, domani: son batù de mal de gola, e invece de passarme, me sta vignindo ancora de più.

Porco Giuda!

??? ??? ???

Non importa sarà per la prossima volta anche perchè ieri non la andava in moto.....batteria ko.Oggi devo ricaricarla. ciao e guarsci presto
???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

Go chiesto a quiei de www.enduro-si.com se me pol dir dove se poderia andar a  far un giretto insieme!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 26 Gennaio 2006, 13:26:08
Go chiesto a quiei de www.enduro-si.com se me pol dir dove se poderia andar a  far un giretto insieme!

ben fatta mulo. Ora aspettemo con impazienza la risposta:intanto se podessi programmar il giorno dell'uscita:sabato 11 febbraio?
??? ??? ???

robo

Ok!
Però gave visto anche sto sito de Trieste???

http://www.rebechinrt.it

Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 26 Gennaio 2006, 13:36:25
Ok!
Però gave visto anche sto sito de Trieste???

http://www.rebechinrt.it

Adesso go capì perchè la Polveriera xe stata presa di mira dagli urbi. (con quei 2 tempi sa che casin)
:bttr: :bttr: :bttr:

ciano cadena

Venerdì o sabato (non ricordo)  :superck: :superck: ho incontrato Yure in quel de Roian e gavemo stabilì de comprar ste Mitas 09.
ghe go dito che a seconda de quanti semo, podemo veder, se ordinandole qua a Trieste de Sanzin gomme, che conoso,de spuntar un bon prezzo senza ordinarle per Internet. Ora, quanti se prenota e quante gomme gavè bisogno?
???

YureW

Alora, a mi me serviria 2 posteriori e una anteriore.
Vedemo come che fa i prezi Sanzin, intanto me ciaperò nota de quanto che le costa su MyNetMoto (sito tedescco, che go zà comprà de lori una volta, adesso i ga alzà un poco i prezi).

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

bene allora cominciamo:

Yure: 2 post. + 1 ant.
Ciano: 1 post.

Avanti gli altri........

robo

Mi me serviria la posteriore...
per l'anteriore me ga regalà un mulo una T63!
Secondo mi la xe ancora bona,bavera ancora ca 1cm de zocchetton,più o meno.

Come xe i prezzi?

robo

Go chiesto ad un mulo come xe i prezzi in Slo;
a Kozina vicin de mahnic un treno gomme Dunlop col montaggio el venissi sui 110e...

robo

Oi!
Se  me de le misure e i quantitativi mando al mulo che me fazzi el preventivo per le gomme Dunlop!
Mi ghe go ditto per ca 5 treni gomme...
Ghe digo per terreno duro,no?

Mi per adesso me tiro fora perchè go ancora le gomme bone e go speso un pochetin troppo fra forcella e carburator...

ciano cadena

Citazione di: robo il 31 Gennaio 2006, 10:11:29
Go chiesto ad un mulo come xe i prezzi in Slo;
a Kozina vicin de mahnic un treno gomme Dunlop col montaggio el venissi sui 110e...

che model ? :confuso:

robo

Ehhh questo me dove dir voi!

ciano cadena

Citazione di: robo il 31 Gennaio 2006, 14:03:18
Ehhh questo me dove dir voi!

Yure, Mtt e gli altri della cellula triestina cossa ordinemo?
:superck: :superck:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 01 Febbraio 2006, 08:35:47

Yure, Mtt e gli altri della cellula triestina cossa ordinemo?
:superck: :superck:
Mi ciolessi 1 post. + 1 ant.
Volessi provar le Mitas, visto che se ghe ne parla tanto ben. Certo che se le Dunlop vien costar de meno...
@robo: qual model de Dunlop vien costar 110 compreso montaggio?

??? ??? ???

YureW

Citazione di: Nessuno il 01 Febbraio 2006, 09:31:16
Per quel che me riguarda, temo sia meio che me cavè fora definitivamente... al momento no me poso permeter neanche l'assicurazion dela moto, infati la go fermada prima che la scadi e la moto xe soto el portico.  :-\
E no so neanche se tornerò, poi, visto l'andazzo generale... no xe società per mi, questa... a cominciar dala mia famiglia...  :(

:bye:

Me dispiasi 'sta storia.
Te dirò: problemi con la famiglia xe problemi che capita piutosto spesso, e per quanto rigurda la società, go paura che oramai la xe per pochi.

Comunque: definitivo no xe quasi gnente, mi spero che per una bireta, con o senza giro in moto, se rivi lo stesso a combinar ogni tanto.
El forum xe sempre qua, per do' ciacole in rete, e fora del forum comunque Trieste xe una picola città.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 06 Febbraio 2006, 09:01:41Comunque: definitivo no xe quasi gnente...
Quoto YureW! :mvv:
??? ??? ???

robo

Qualcuno fa a far qualche giretto?
Ga nevigà su per le alte?Qua de mi solo piova e sui monti a vista non x sembra che sia neve...

Mi me prenoto per un giretto il 18\19 febraio ,prima non rivo....

robo

Appropò del raduno in SLovenia de giugno...se rivassi organizzar un giretto per i altri membri del forum che venissi sù?
Mi gavesssi porposto de andar a veder su a Bled, volendo se pol far anke un giretto in off...
Cosa disè voi?

ciano cadena

allora ieri go visto Walter de Sanzin Gomme e volevo saver le misure delle Mitas 09 che ne servi:
la mia posteriore xe 120/90/17
poi ..........

YureW

Eccome qua, iero via un pochi de giorni, ma son de novo tra le bale  :riez:

Alora, mi go:

ant: 90/90-21 54S

e ciolessi 2 de drio e una davanti.

Enpasant: 'sto sabato, de pomerigio? Gireto?
Forsi anche domenica poderia.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Ciano...chiederò al muo quanto el chiedi!
Pena go la risposta ve digo tutto!

MTT

Citazione di: YureW il 14 Febbraio 2006, 09:29:12
Enpasant: 'sto sabato, de pomerigio? Gireto?
Forsi anche domenica poderia.
:nooo:
Sono a Pramollo a provare i miei nuovi sci K2 presi in saldo da Sportler  :riez:
@Ciano e robo: per le misure delle mitas, vi so dire questo pomeriggio.

??? ??? ???

MTT

Eccoci :)

ant: 90/90-21

Mi serve 1 ant. e 1 post.

??? ??? ???

robo

Mi sabato son a Gorizia e non so quando torn9o... :(
Casomai nel pomeriggio...però prima devo cambiare la forcella e la corona! :P

ciano cadena

dunque per queste minxxxxx di gomme qui a Trieste (non xe mai un caxxx) i rappresentanti non hanno nulla di tipo fuoristradistico vista la domanda nulla, in compenso il mio amico s'informerà con un rappresentante in Friuli per veder che cos'ha. A breve la sentenza doc doc

ciano cadena

A proposito per spender altri soldi.... nessuno deve ordinare qualcosa da Canella perchè dovrei comprare un paio di pantaloni in offerta ma la spesa minima è di 80 euri e i pantaloni costano appena 50-60 eurini.
??? ??? ??? ??? ???

robo

Adesso non me servi niente...e go altre spese (Carneval...) per cui passo el turno!

ps.:non go prestà forse a qualche dun de voi un pignon de 14???
Non rivo a trovarlo più e lo gavevo in una scatola apposita...che el sia partì senza de mi? :dubbio:

ciano cadena

Citazione di: robo il 15 Febbraio 2006, 22:59:06
Adesso non me servi niente...e go altre spese (Carneval...) per cui passo el turno!

ps.:non go prestà forse a qualche dun de voi un pignon de 14???
Non rivo a trovarlo più e lo gavevo in una scatola apposita...che el sia partì senza de mi? :dubbio:
Troppe feste e troppe birrete  :superck: :superck:....forse te se ga bevù anche il pignon !! hahaha hahaha hahaha hahaha

robo

Boh :dubbio:...ecco cosa xe che me spizza  per la panza :shock: :shock: :shock: :shock:... :ciapet:

ciano cadena

Citazione di: robo il 15 Febbraio 2006, 23:11:31
Boh :dubbio:...ecco cosa xe che me spizza  per la panza :shock: :shock: :shock: :shock:... :ciapet:

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
guarda che dopo non servi allegerir la moto.... pazz2 pazz2 pazz2

MTT

Citazione di: ciano cadena il 15 Febbraio 2006, 22:19:07
A proposito per spender altri soldi.... nessuno deve ordinare qualcosa da Canella perchè dovrei comprare un paio di pantaloni in offerta ma la spesa minima è di 80 euri e i pantaloni costano appena 50-60 eurini.
??? ??? ??? ??? ???
Eccolo là! Giusto ben!
Ginocchiere, perchè quelle da roller mi strappano la pelle delle gambe.
Dammi un po' di tempo che faccio una ricerchina sul sito e ti saprò dare dettagli.

??? ??? ???
P.S.: Cmq grazie! Non avrei mai sperato di trovare qualcuno disposto a pagarmi le ginocchiere. Perchè le paghi tu, vero? hahaha

ciano cadena

Citazione di: MTT il 16 Febbraio 2006, 12:46:50
Eccolo là! Giusto ben!
Ginocchiere, perchè quelle da roller mi strappano la pelle delle gambe.
Dammi un po' di tempo che faccio una ricerchina sul sito e ti saprò dare dettagli.

??? ??? ???
P.S.: Cmq grazie! Non avrei mai sperato di trovare qualcuno disposto a pagarmi le ginocchiere. Perchè le paghi tu, vero? hahaha

si ma il conto corrente da cui attingo i soldi xe de Robo o de Yure, non ricordo ben. :rock: :rock: :rock:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 16 Febbraio 2006, 13:16:59
si ma il conto corrente da cui attingo i soldi xe de Robo o de Yure, non ricordo ben. :rock: :rock: :rock:
Che cocoli! Grazie muloni. Per ringrazierve go deciso che Ciano ve offrirà de bever! :vino:

Bon, bando alle ciance.
Quello che segue è quello che prenderei da canella.
Fammi sapere.
??? ??? ???

robo

Muli!Forse che ciogherò un casco per la mula...deme solo el tempo de chiederghe se ghe va ben el model e la taglia...Una S dovessi esser giusta.
Go pensà un MDS da cross integrale...la ga zà un jet (mio vecio ripiturà...) ma non me fido!
Anche l'acerbis non xè mal,ma i colori...non ghe semo!
Meio non rischiar,vero?