News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Citazione di: robo il 13 Marzo 2006, 12:51:39
Pe rmi ghe sta dentro panin de porzina, biretta (lattina Union rossa lasciada a scaldar sotto el sol) e i documenti...l'indispensabile!

Bon Robo se te ga de ordinar metti sta borsetta dell'ordine e dime quanti bori te devo (dividemo le spese de spedizion)
??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

Bom!Mi pena oridno te fazzo saver!
Le spese de sp. i me ga ditto che xe sui 12e..però gavevo chiesto per 3\4 robette!
Quando ordino la roba te so dir!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

robo

Qualchidun altro ghe servi qualocossa?
Guantini?
Ociai?
PAramanubrio?
Mudande nove?
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: MTT il 08 Marzo 2006, 14:29:16
Me quoto da solo...
@ciano: come mai 120/90? Da libretto no xè 120/80? ::)

??? ??? ???

MTT te ga guardà sul libretto che misure xè?
???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 14 Marzo 2006, 09:18:19

MTT te ga guardà sul libretto che misure xè?
???
Sul libretto anche mi go la misura in pollici (4.60-18).
El dubbbio che go xè che corrispondi a 120/90 (mi credo che corrispondi 120/80).
Comunque poco cambia, tanto, non essendo in pollici, xè fora regola in ogni caso.
Comunque devo ancora incontrar un vigile/sbirro/guardia giurata/pompiere che se metti a controllar la misura delle gomme tassellade. :dubbio:
??? ??? ???
P.S.: Te ga fatto poi l'ordine da canella... mi go bisogno de genocere... doc

ciano cadena

Citazione di: MTT il 14 Marzo 2006, 12:40:07
Sul libretto anche mi go la misura in pollici (4.60-18).
El dubbbio che go xè che corrispondi a 120/90 (mi credo che corrispondi 120/80).
Comunque poco cambia, tanto, non essendo in pollici, xè fora regola in ogni caso.
Comunque devo ancora incontrar un vigile/sbirro/guardia giurata/pompiere che se metti a controllar la misura delle gomme tassellade. :dubbio:
??? ??? ???
P.S.: Te ga fatto poi l'ordine da canella... mi go bisogno de genocere... doc

allora sulla tabella CUNA che me ga da la Motorizzazione la misura 4.60-18 corrispondi ad una 120/90/18 per questo quando le comprerò (Yure dove te son?) me ficcherò la tabella nel libretto a scanso de equivoci.
Per l'ordine de canella me son arenà un attimo perchè go una marea de ordini de far ( gomme, borsetto a tracolla, borsetto porta attrezzi e per l'appunto i pantaloni ) Ma appena decido te avviso......nel frattempo speremo che a qualchidun ghe vegni in mente qualcosa de cior.
??? ??? ???

ciano cadena

Yure te servi la mia MT 21 de drio 120/90/17 con un migliaio de km?
???

YureW

Citazione di: ciano cadena il 15 Marzo 2006, 09:03:36
Yure te servi la mia MT 21 de drio 120/90/17 con un migliaio de km?
???

Ehilà, ciao.
Alora, gnente MT21 che xe illegale  doc ostia.  :riez: :riez: :riez:

No, adesso go montà la goma de drio, fora la Mitas e dentro la TKC80 che gavevo in cantina: adesso me restassi solo de ordinar altre tre gome de tignir de parte per i prossimi cambi. Penso che ciolerò tuto Mitas, due de drio e una davanti, ma volessi provar un attimin la TKC80 in off, prima.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Citazione di: YureW il 15 Marzo 2006, 09:26:10
Ehilà, ciao.
Alora, gnente MT21 che xe illegale  doc ostia.  :riez: :riez: :riez:

No, adesso go montà la goma de drio, fora la Mitas e dentro la TKC80 che gavevo in cantina: adesso me restassi solo de ordinar altre tre gome de tignir de parte per i prossimi cambi. Penso che ciolerò tuto Mitas, due de drio e una davanti, ma volessi provar un attimin la TKC80 in off, prima.

??? ??? ???

bon dime quando te ga intenzion de ordinar che mi son senza gomme de off.
??? ???

robo

Ordine spsotato a settimana prossima causa soliti "forsaioli dell'ultimo minuto che non sanno se ordinare o no"...  :P

YureW

Citazione di: ciano cadena il 15 Marzo 2006, 09:43:50
bon dime quando te ga intenzion de ordinar che mi son senza gomme de off.
??? ???

Disemo inizio aprile: vedemo se anche altri ga bisogno de qualcossa, magari dè un ocio al sito che xe i modei coi prezzi e anche qualche monadina, camere d'aria, ordegni, leve, robe cussì.
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 16 Marzo 2006, 16:49:02camere d'aria, ordegni, leve, robe cussì.
E perchè dovessimo comprar quella roba... oddio! no dirme che i te ga rubà el zaino con l'officina portatile? Semo cagai! :miii: hahaha hahaha hahaha
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 16 Marzo 2006, 17:47:38
E perchè dovessimo comprar quella roba... oddio! no dirme che i te ga rubà el zaino con l'officina portatile? Semo cagai! :miii: hahaha hahaha hahaha
??? ??? ???

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
non ne servi doppioni!!!!
???

YureW

Citazione di: MTT il 16 Marzo 2006, 17:47:38
??? ??? ???

Per dir la verità xe passadi dò muloni col vespin, che i me ga scippà: ma i ga fato tre metri scarsi, dopo el vespin ga comincià a 'ndar a zig zag, po' i se ga cromà su un pal, e dopo i xe 'ndai via a pie e bestemiando qualcossa tipo "ma cossa cxxo te tien là dentro, mona ...", me xe parso de capir.
Boh!, mi no capisso certa gente.
Servi un vespin? 50 special, ma col 140 dopia, solo un pocò bugnà de una parte ...

:riez: :riez: :riez:

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 17 Marzo 2006, 08:29:12
Per dir la verità xe passadi dò muloni col vespin, che i me ga scippà: ma i ga fato tre metri scarsi, dopo el vespin ga comincià a 'ndar a zig zag, po' i se ga cromà su un pal, e dopo i xe 'ndai via a pie e bestemiando qualcossa tipo "ma cossa cxxo te tien là dentro, mona ...", me xe parso de capir.
Boh!, mi no capisso certa gente.
Servi un vespin? 50 special, ma col 140 dopia, solo un pocò bugnà de una parte ...

:riez: :riez: :riez:

??? ??? ???

di la verità che quei 30 kg sulle spalle te aumenta la stabilità sui sterrati perchè la moto xe sai leggera !!!
:akrd: :akrd: :akrd: :akrd: :akrd:

robo

Siori!
Se gavè qualche corona de buttar via,la potè cortesemente dar a mi?
Me servi per far fora el spessor de metter sotto la corona,visto che con la gomma de 160 me tocca spostar un pelin tutta la trasmission!
LA devo portar dal tornidor e farghe limar via tutti i denti in modo da ottener una flangia da metter sotto...

Offro birretta per ricompensa! :)

ciano cadena

Citazione di: robo il 17 Marzo 2006, 08:59:48
Siori!
Se gavè qualche corona de buttar via,la potè cortesemente dar a mi?
Me servi per far fora el spessor de metter sotto la corona,visto che con la gomma de 160 me tocca spostar un pelin tutta la trasmission!
LA devo portar dal tornidor e farghe limar via tutti i denti in modo da ottener una flangia da metter sotto...

Offro birretta per ricompensa! :)

Forsi la go mi.te so dir pomeriggio.
vada per la bireta. ??? ???

robo

Denkju!

Se no mai più rivo trovar un tocco cussì grande de tornir...
Orpolà...però sarà compatibili le corone del ttr con quelel del 2kf?!

Speremo dei sì!

Te ga rivà contattar brummel che vendeva el motor del 2kf poi?

ciano cadena

Postato da: robo 
Te ga rivà contattar brummel che vendeva el motor del 2kf poi?

si ma voleva 200 euri (troppi)
??? ???

ciano cadena

trovato Robo ! Corona da 39 denti del 2kf. Quando e dove se trovemo?
???

robo

Rivemo combinar per lunedì...mi sti giorni son ancora libero,per cui non go probelemi de orari...meio elò pom,eriggio però,che de mattina go de bazilar in tela segreteria dell' univeristà...che cine!!!What's a movie!
                                                              :vaff:

YureW

Fata la xe! (fairy there is!)

Go fato el tagliando dela moto.
Oio, filtro oio, filtri aria (che sula mia moto xe roba extra), ingrassaggio mono, ingrassaggio cavi e leve, cambio candela, e go anche manubrio novo e goma nova de drio, freni cambiai de poco tempo, bulloneria nova qua e là.
Me restassi ancora de controllar el zogo valvole e la cadena de distribuzion, ma quel xe tempo.
Figon!
La va che xe un piazer.

E addesso poderò 'ndar a far qualche gireto in off: quando femo, fioi?
No doman, che porto i fioi in montagna, ma tipo sabato prossimo mi farìa un giro.
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 18 Marzo 2006, 20:41:17...tipo sabato prossimo mi farìa un giro.
Ben dito! (Well Said!)  :bttr:
??? ??? ???

robo

robo

Ciano...credo chr mercoledì ordino la roba sù in Olanda!
Te confermi? doc

ciano cadena

Citazione di: robo il 20 Marzo 2006, 10:37:12
Ciano...credo chr mercoledì ordino la roba sù in Olanda!
Te confermi? doc

CONFERMO !!!!! :riez: :riez:

ciano cadena

Citazione di: robo il 18 Marzo 2006, 20:17:51
Rivemo combinar per lunedì...mi sti giorni son ancora libero,per cui non go probelemi de orari...meio elò pom,eriggio però,che de mattina go de bazilar in tela segreteria dell' univeristà...che cine!!!What's a movie!
                                                              :vaff:

Te va ben oggi allle 14.50 la del bar dell'ospedal de Cattinara dove se trovemo per i giri?
???

ciano cadena

Citazione di: YureW il 18 Marzo 2006, 20:41:17
Fata la xe! (fairy there is!)

Go fato el tagliando dela moto.
Oio, filtro oio, filtri aria (che sula mia moto xe roba extra), ingrassaggio mono, ingrassaggio cavi e leve, cambio candela, e go anche manubrio novo e goma nova de drio, freni cambiai de poco tempo, bulloneria nova qua e là.
Me restassi ancora de controllar el zogo valvole e la cadena de distribuzion, ma quel xe tempo.
Figon!
La va che xe un piazer.

E addesso poderò 'ndar a far qualche gireto in off: quando femo, fioi?
No doman, che porto i fioi in montagna, ma tipo sabato prossimo mi farìa un giro.

me manca la rioda de drio tassellada aiuteme !!!!120/90/18 magrebtzx magrebtzx magrebtzx

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Marzo 2006, 11:03:57
me manca la rioda de drio tassellada aiuteme !!!!120/90/18 magrebtzx magrebtzx magrebtzx
Ma no gavevimo dito de far un acquisto su MyNetMoto? Cossa spetemo? -ninzo'-

ciano cadena

Citazione di: MTT il 20 Marzo 2006, 11:15:38
Ma no gavevimo dito de far un acquisto su MyNetMoto? Cossa spetemo? -ninzo'-

YURE !!!!!!!

Mtt quanto olio ghe va sulla moto ?
???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Marzo 2006, 11:44:59
Mtt quanto olio ghe va sulla moto ?
???
Te son pazzo?! Se te metti l'olio sulla moto te la smerdi tutta. E poi va a finir che te sbrissa le culatta sul sellin. hahaha
De preciso non lo so, ma guarderò sul clymer e te saverò dir entro stasera (a memoria me par 1,9 con cambio filtro oio, ma no son assolutamente sicuro).
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 20 Marzo 2006, 11:49:36
Te son pazzo?! Se te metti l'olio sulla moto te la smerdi tutta. E poi va a finir che te sbrissa le culatta sul sellin. hahaha
De preciso non lo so, ma guarderò sul clymer e te saverò dir entro stasera (a memoria me par 1,9 con cambio filtro oio, ma no son assolutamente sicuro).
??? ??? ???

Solo!!!!!! Sul 3tb ghe andava 2.9 kg.
Alora te vedi che go fatto ben a venderla. Sa che risparmio de olio!!!! :riez: :riez: :riez: :riez:

YureW

Eh?
Come?
Chi me ciama?
Cossa xe?

Ah, le gome ....

e bon, podemo spetar inizio aprile? No? Che a parte ciapar la paga, volessi anche provar la TKC80 che go pena montà in off, che dopo decido se cior Mitas o TKC. Mi go zà usa una TKC tempo fa, ma volessi un confronto più fresco.

E Ciano, ga ragion MTT: coss'te meti l'oio su la moto, che dopo sbrissa e te smerdi per tera, ostia tua! Meti l'oio nel serbatoio, va ben el serbatoio de la benzina se no te ga altri. De là nol scampa sicuro, meti, meti, che dopo co'l te servi per cusinar friti te sa dove trovarlo, basta che te versi quela caneta che xe soto el serbatoio, quela col rubineto, e te lo svodi in tecia quando che te servi e senza spander in giro.

:ciapet: :ciapet: :ciapet:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 20 Marzo 2006, 12:01:57
Eh?
Come?
Chi me ciama?
Cossa xe?

Ah, le gome ....

e bon, podemo spetar inizio aprile? No? Che a parte ciapar la paga, volessi anche provar la TKC80 che go pena montà in off, che dopo decido se cior Mitas o TKC. Mi go zà usa una TKC tempo fa, ma volessi un confronto più fresco.

E Ciano, ga ragion MTT: coss'te meti l'oio su la moto, che dopo sbrissa e te smerdi per tera, ostia tua! Meti l'oio nel serbatoio, va ben el serbatoio de la benzina se no te ga altri. De là nol scampa sicuro, meti, meti, che dopo co'l te servi per cusinar friti te sa dove trovarlo, basta che te versi quela caneta che xe soto el serbatoio, quela col rubineto, e te lo svodi in tecia quando che te servi e senza spander in giro.

:ciapet: :ciapet: :ciapet:

va ben alora, mi metto l'oio ma chi de voi metti el pesce? :riez: :riez: :riez:

robo

Ciano oggi on rivo...me fazzo vivo mi!
Grazie cmq!
Ciaw