News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

2KF in vendita. Ghe interessa a qualchidun?

Aperto da MTT, 08 Marzo 2007, 10:02:22

Discussione precedente - Discussione successiva

MTT

Ieri i me ga proposto de comprar un 2KF per 500 euro. Ghe interessa a qualchidun?
Premetto che la moto la go solo vista un per de volte (se no ricordo mal la xè bianca/blu), me par de ricordar che la iera tignuda abbastanza ben (almeno esteticamente). Insomma se ghe interessa a qualchidun, feme saver che ve metto in contatto con el mato.
??? ??? ???

ciano cadena

cioltela ti che xe meio e la tua usila per i ricambi.
:ok: :ok:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

De che anno?
XEun mio amico che cerca una 600 per cominciar.
In che zona la se?
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

nux

ma che cazz dicit....

parlt  cumm' magnt?

fabiuzzo

CAMPAGNA DI SENSIBILIZZAZIONE: Regala anche TU qualche Kw a quel cacatoio che è l'Africa Twin

ciano cadena

cio muloni cossa gave? Gave magnà pantegane?
hahaha hahaha hahaha hahaha

nux

MTT

Citazione di: robo il 08 Marzo 2007, 10:23:10
De che anno?
XEun mio amico che cerca una 600 per cominciar.
In che zona la se?
La moto credo che la sia dell'88 o dell'89 (quindi bollo a 82 euro e rotti, ecco perchè no la ciogo mi e me tegno la mia dell'87).
Quel per de volte che la go vista, la iera parcheggiada nel parcheggio del reparto motorizzato dei VV.UU. in viale Miramare (chi che la vendi xè un V.U.).
Te vol che me informo mejo?

@ciano: la mia moto xè trooooppo "storica", no posso abbandonarla (soprattutto adesso che la funziona come un orologio).

ciano cadena

@ mtt: scoltime mi ciola per i ricambi, non se sa mai......
:ok: :ok: :ok:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 08 Marzo 2007, 12:54:50
@ mtt: scoltime mi ciola per i ricambi, non se sa mai......
:ok: :ok: :ok:
Occhèi, te me ga convinto. Devo solo pensar dove tignirla... vedemo...mmmh... chissà se la rivo ad infilar sotto el lettin de Niccolò? :riez:
No go postooooo!!! E poi 500 euro de ricambi usadi, xè troppo per le mie scarsele... :indif:
Oltretutto no xè una moto de sfasciar per ricambi, la xè tignuda piuttosto ben... :ok:

ciano cadena

Citazione di: MTT il 08 Marzo 2007, 14:43:09
Occhèi, te me ga convinto. Devo solo pensar dove tignirla... vedemo...mmmh... chissà se la rivo ad infilar sotto el lettin de Niccolò? :riez:
No go postooooo!!! E poi 500 euro de ricambi usadi, xè troppo per le mie scarsele... :indif:
Oltretutto no xè una moto de sfasciar per ricambi, la xè tignuda piuttosto ben... :ok:

el solito istrian! Bon allora tien quel che te servi tipo motor,plastiche,serbatoio,riode,telaio,fari,parafanghi,manubrio,sella, ecc. e vendi el resto!!
hahaha hahaha hahaha hahaha

robo

Hmmm...el mulo voleva ciorse una moto almeno ventennale per pagar meno bollo e ass.
cnmq ghe chiedo,ma non credo che sarà interessado.
:P
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

robo

MTT

Citazione di: robo il 23 Aprile 2007, 13:27:36
La moto xe ancora disponibile? :1:
Go appena chiesto e i me ga risposto de si.
Se te vol te mando un MP con il numero del cellulare del mulo.
??? ??? ???

MTT