News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

per chi abita in mestre e dintorni...

Aperto da f.rospo, 20 Gennaio 2008, 14:10:48

Discussione precedente - Discussione successiva

f.rospo

allora questa birra c'è la beviamo?
dai che mi serve pure un parere tecnico sulla tenerona...
http://www.danasoft.com/sig/frosp.jpg

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

San Juha

Citazione di: f.rospo il 20 Gennaio 2008, 14:10:48

Na birra sempre sta fatta volentieri ???

Pero' per quanto riguarda la tenerona l'unico consiglio che posso darti è un'amica con una 4a bella piena  #risatona#

Citazione di: Juha il 24 Gennaio 2008, 22:33:31
Na birra sempre sta fatta volentieri ???

Pero' per quanto riguarda la tenerona l'unico consiglio che posso darti è un'amica con una 4a bella piena  #risatona#
vai co a bira  ??? ??? ??? quando dove?

San Juha

Citazione di: #111 il 24 Gennaio 2008, 22:45:07
vai co a bira  ??? ??? ??? quando dove?

A xero a mestre anca martedi', ma de mattina pero'  :(

Par mi giorni e zona fa lo stesso. :ok:

Citazione di: Juha il 24 Gennaio 2008, 22:56:55
A xero a mestre anca martedi', ma de mattina pero'  :(

Par mi giorni e zona fa lo stesso. :ok:
fasemo un venerdì? quanto ti ghe metti da casa tua rivar qua?

Bandito Giuliano

Citazione di: f.rospo il 20 Gennaio 2008, 14:10:48
vegno anca mi diseme dove e quando

San Juha

Citazione di: #111 il 24 Gennaio 2008, 23:05:27
fasemo un venerdì? quanto ti ghe metti da casa tua rivar qua?

Va benissimo de venere :ok:

Rivar li ghe metto... dipende dalla tangenziale de mestre  #risatona#  a parte i schersi un oretta massimo son li

Citazione di: Bandito Giuliano il 25 Gennaio 2008, 21:21:00
vegno anca mi diseme dove e quando
diria che se deciso per venerdì,desso manca l'ora e el posto  :riez:

San Juha

Citazione di: #111 il 25 Gennaio 2008, 22:39:43
diria che se deciso per venerdì,desso manca l'ora e el posto  :riez:

Par mi va benissimo venerdi', ma oltre la birretta gheto un postesin in zona par magnare un bocon ?!? Cosi' parto subito finio lavorare

f.rospo

Citazione di: Juha il 26 Gennaio 2008, 13:17:18
Par mi va benissimo venerdi', ma oltre la birretta gheto un postesin in zona par magnare un bocon ?!? Cosi' parto subito finio lavorare

vada par venere. dine cosa ti voressi magnar, che se organixemo anca per el posto.
:bye:

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

Citazione di: Juha il 26 Gennaio 2008, 13:17:18
si dai se pol far na becoeada  :riez: mi mestre trattorie no ghe ne conosso ma magari rospo si, casomai se spostemo un fià fora.

San Juha

Citazione di: f.rospo il 26 Gennaio 2008, 16:05:16
vada par venere. dine cosa ti voressi magnar, che se organixemo anca per el posto.

Ah mi son de boca bona, dal panin alla magnada de pesse me va ben tutto, vedi' vojaltri che si del posto!

Citazione di: #111 il 27 Gennaio 2008, 11:06:52
si dai se pol far na becoeada  :riez: mi mestre trattorie no ghe ne conosso ma magari rospo si, casomai se spostemo un fià fora.

Mestre o un fia fora va benissimo :ok:

mi pesse no vado mato  :riez: per el resto me va ben sia ciccheto che magnadina  :ok: sentimo rospo e dopo decidemo l'orario e via  ;:juha;: :gnam: juha ricordite el marsupio  ???

f.rospo

savemo che in ristorante ghe xe problemi de orario e che dopo 'na certa ora i te lassa a boca suta.
in pizzeria gavemo 'na scianta le lasco in più e a magnar panini no ghe xe nessun problema.
se volè vissin casa mia ghe saria un par de ostarie che merita visitarli e no i cusina pesse, però i xe piccoli e bisogna prenotar.
quindi se volemo 'ndar in ostaria, me serve el numero de quanti saremo e l'ora.

Citazione di: f.rospo il 27 Gennaio 2008, 16:35:43
savemo che in ristorante ghe xe problemi de orario e che dopo 'na certa ora i te lassa a boca suta.
in pizzeria gavemo 'na scianta le lasco in più e a magnar panini no ghe xe nessun problema.
se volè vissin casa mia ghe saria un par de ostarie che merita visitarli e no i cusina pesse, però i xe piccoli e bisogna prenotar.
quindi se volemo 'ndar in ostaria, me serve el numero de quanti saremo e l'ora.

per mi vaben l'osteria  :ok: sentimo a che ora riva juha per a prenotassion  :mvv:

San Juha

Citazione di: #111 il 27 Gennaio 2008, 18:04:26
per mi vaben l'osteria  :ok: sentimo a che ora riva juha per a prenotassion  :mvv:

Anca par mi va ben l'osteria, salvo casini in tangenziale a mestre mi doveria essere in zona per le 19:30/20:00
Dove se trovemo ?!?

Citazione di: Juha il 27 Gennaio 2008, 18:42:08
Anca par mi va ben l'osteria, salvo casini in tangenziale a mestre mi doveria essere in zona per le 19:30/20:00
Dove se trovemo ?!?

non go idea de dove vol prenotar rospo ma se ti vol ti pol uscir in miranese e te speto la sue 20:00 bevemo un sprissss all'amelia e andemo magnar  :ok:

f.rospo

alora, se el vien anca bandito saressimo in 4.
el posto saria sto qua: http://www.2night.it/v2/venezia/locali/membri/2023.html
altrimenti se pol restar direttamente all'amelia. anca là se magna ben, però me par solo pesse...  :dubbio:

San Juha

Citazione di: #111 il 27 Gennaio 2008, 18:49:30
non go idea de dove vol prenotar rospo ma se ti vol ti pol uscir in miranese e te speto la sue 20:00 bevemo un sprissss all'amelia e andemo magnar  :ok:

Ok fatta :ok: Me metto el marsupio in macchina

Citazione di: f.rospo il 27 Gennaio 2008, 19:17:16
alora, se el vien anca bandito saressimo in 4.
el posto saria sto qua: http://www.2night.it/v2/venezia/locali/membri/2023.html
altrimenti se pol restar direttamente all'amelia. anca là se magna ben, però me par solo pesse...  :dubbio:

Probabile che venga anche Biccego insieme a me, par mi amelia o osteria va benissimo, vedi' vojaltri come che ve mejo organisar

;:juha;:

Citazione di: Juha il 27 Gennaio 2008, 19:39:12
Ok fatta :ok: Me metto el marsupio in macchina

Probabile che venga anche Biccego insieme a me, par mi amelia o osteria va benissimo, vedi' vojaltri come che ve mejo organisar

;:juha;:
no no all'amelia fasemo soeo el spriss par magnar andemo dove dise rospo,se magnemo all'amelia i ne ciava 100euro a cranio  :contrar:

San Juha

Citazione di: #111 il 27 Gennaio 2008, 19:48:02
no no all'amelia fasemo soeo el spriss par magnar andemo dove dise rospo,se magnemo all'amelia i ne ciava 100euro a cranio  :contrar:

Osti... cosa te fala l'Amelia con 100 euro ?!?  #risatona#

Vada par l'osteria  ªsuperbananaª

agricolo

San Juha

Citazione di: #111 il 28 Gennaio 2008, 19:32:06
no solo dietro ma te toca ciaparlo però  #risatona#

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

Poenta e on metro de scòpeton!!

juha  venerdì co te manca 30 minuti per rivar fame un colpo de tel che parto da casa  :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 28 Gennaio 2008, 20:30:21
juha  venerdì co te manca 30 minuti per rivar fame un colpo de tel che parto da casa  :ok:

Okappa, dove xe che se trovemo ?!? Damme na via o qualcosa che imposto el navigatùr :ok:

in via miranese 127 xe proprio pena sò dea tangensiae de mestre, dal caseo de villabona ti va dritto e ti scendi in miranese  :riez:

San Juha

Citazione di: #111 il 28 Gennaio 2008, 20:34:45
in via miranese 127 xe proprio pena sò dea tangensiae de mestre, dal caseo de villabona ti va dritto e ti scendi in miranese  :riez:

Fatta, doman sento el Biccego che me conferma o meno la presenza :ok:

f.rospo

alora semo in 4 forse 5: mi, juha, #111, Bandito Giuliano e forse Biccego.
ghe ne xe altri? saveme dir entro doman che go da prenotar.

sto qua xe el me numero in caso el ve serva: 3382947151

Bandito Giuliano

Citazione di: f.rospo il 29 Gennaio 2008, 09:37:52

par venare sarae inpegna' ma faro' de tutto pa esseghe  >;run&;<

San Juha

Citazione di: f.rospo il 29 Gennaio 2008, 09:37:52

Bon, mi ghe son e in teoria anca el Biccego, metto in macchina el marsupio e me segno el numero de cell.
Andrea te ciamo co so a padova  :ok:

Citazione di: Juha il 30 Gennaio 2008, 18:18:42
Bon, mi ghe son e in teoria anca el Biccego, metto in macchina el marsupio e me segno el numero de cell.
Andrea te ciamo co so a padova  :ok:

perfetto  :ok:

f.rospo

Bandito Giuliano me ga ciamà par dirme che el vien anca elo.