News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

DAI

Aperto da Bandito Giuliano, 02 Febbraio 2010, 22:07:29

Discussione precedente - Discussione successiva

Citazione di: siullaz il 15 Febbraio 2010, 21:45:12

10 anni a Marghera in queste occasioni servono!!!
cosa facevi a marghera?

siullaz

Citazione di: #111 il 15 Febbraio 2010, 22:10:51
cosa facevi a marghera?
Universitario. Laurea a Cà Foscari.
Ho vissuto in una casa proprio sopra l'ufficio postale di via Pasini. Bella zona, ad un passo dalla Rana!  #risatona#

Mutus dedit nomen cocis

Citazione di: siullaz il 16 Febbraio 2010, 07:09:57
Universitario. Laurea a Cà Foscari.
Ho vissuto in una casa proprio sopra l'ufficio postale di via Pasini. Bella zona, ad un passo dalla Rana!  #risatona#

bel posticino quello  hahaha

ricapitolando sopratutto per el bandito: sabato verso mesogiorno e meso casa mia e dopo andemo magnar  :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 17 Febbraio 2010, 20:17:59
ricapitolando sopratutto per el bandito: sabato verso mesogiorno e meso casa mia e dopo andemo magnar  :ok:

fatta! Semo mi Biccego e n'altro amico che no va in moto... se no sbalavino massa a media

Citazione di: Juha il 17 Febbraio 2010, 20:41:27
fatta! Semo mi Biccego e n'altro amico che no va in moto... se no sbalavino massa a media
ma xe denis?

siullaz

Citazione di: #111 il 16 Febbraio 2010, 10:51:24
  bel posticino quello  hahaha
Si si, facevano di tutto per farmi sentire a casa!
øpaperinoø øpaperinoø
Mutus dedit nomen cocis

Bandito Giuliano

Citazione di: #111 il 17 Febbraio 2010, 20:17:59
FERMI TUTTI

TUTTI FERMI                 

IMMOBILI

SENSA VERSA BOCCA

SENSA RESPIRARE

ma no ..........................

se podaria ..............

trovarse un po' prima per lo spiss ?            ;:bananasaluta:;

juha parte verso e 11:00 quindi prima dee 12e15 no riva e mi go da far e rivo casa verso mesogiorno.

San Juha

Citazione di: #111 il 18 Febbraio 2010, 14:34:12
juha parte verso e 11:00 quindi prima dee 12e15 no riva e mi go da far e rivo casa verso mesogiorno.

confermo, semo mi Biccego e Luca.

Denis no poe vignere, confermo partenza alle 11:00 perchè Biccego ga da lavorare, arrivo per le 12:00

Bandito se per caso partimo prima te ciamo che se femo n'aperitivo, Andrea se te prenoti ghe domandito al buon Fabio se ne tien da parte un par de astici ? Go na voja de linguine co l'astice che metà basta  :gnam:

Citazione di: Juha il 18 Febbraio 2010, 19:26:39
confermo, semo mi Biccego e Luca.

Denis no poe vignere, confermo partenza alle 11:00 perchè Biccego ga da lavorare, arrivo per le 12:00

Bandito se per caso partimo prima te ciamo che se femo n'aperitivo, Andrea se te prenoti ghe domandito al buon Fabio se ne tien da parte un par de astici ? Go na voja de linguine co l'astice che metà basta  :gnam:
fasso un giro doman de sera e ghe domando  :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 18 Febbraio 2010, 19:50:12
fasso un giro doman de sera e ghe domando  :ok:

grande :ok:

mal che vada mandemo el Bandito a pescarli, el torna indio coi astici come orecchini

Bandito Giuliano

va ben tutto ok

forse ghe se anca me amigo Scheriffo , el braccio debole della legge  :police:

San Juha

Citazione di: Bandito Giuliano il 18 Febbraio 2010, 20:27:45
va ben tutto ok

forse ghe se anca me amigo Scheriffo , el braccio debole della legge  :police:

gao da vigner par forsa ?

Bandito Giuliano

Citazione di: Juha il 18 Febbraio 2010, 20:31:08
gao da vigner par forsa ?
si son in liberta' vigilata  hahaha

San Juha

Citazione di: Bandito Giuliano il 18 Febbraio 2010, 20:33:58
si son in liberta' vigilata  hahaha

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

a che ora gheto da firmare in caserma?

Bandito Giuliano

Citazione di: Juha il 18 Febbraio 2010, 20:35:54

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

a che ora gheto da firmare in caserma?
nooooooooo

i me moea fora ae 10.00 de mattina e torno ae 10.00 de sera   hahaha

quindi ghe digo per sei persone?

San Juha

Citazione di: #111 il 18 Febbraio 2010, 20:58:56
quindi ghe digo per sei persone?

se vien anca el badante del bandito diria de si, la tavola rotonda xe nostra :riez:

Cunningham

Citazione di: Juha il 18 Febbraio 2010, 21:00:00
se vien anca el badante del bandito diria de si, la tavola rotonda xe nostra :riez:
ma bevete....anche  :dubbio:
CAMPAGNA DI SENSIBILIZZAZIONE: Regala anche TU qualche Kw a quel cacatoio che è l'Africa Twin

Citazione di: Juha il 18 Febbraio 2010, 21:00:00
bon dai mal che vada se el badante no vien stemo più larghi  #risatona#

Alessio TT

Tosat se masa forti, ho let al trd in un bocon, al prossimo giro se posse vegne anca mi, in moto logicamente, e al primo giro de ombre le meo.....ciao e complimenti....  :ok:

Citazione di: Alessio TT il 18 Febbraio 2010, 21:07:13
Tosat se masa forti, ho let al trd in un bocon, al prossimo giro se posse vegne anca mi, in moto logicamente, e al primo giro de ombre le meo.....ciao e complimenti....  :ok:
ocio al forum che ogni tanto organisemo  :ok:

Bandito Giuliano

Citazione di: Alessio TT il 18 Febbraio 2010, 21:07:13
varda che te pol vegner anca ti, magari el tempo no permette de vegner in moto,
vien in macchina, po se te ofre el primo giro ben voentieri............................................
casomai se sei impegnato  fame na ricarica postepay che noialtri bevemo pensando a ti  hahaha

bon go pena prenotà,doman ae 12:30 casa mia e dopo se parte  :ok:

Alessio TT

Son qua seguo al forum, se al ga xa prenota, sara' pa a prossima magnada (o bevesta) ma voaltri riveo sempre in macchina? Me diseo dove che le al posto? Mi voarie vegner col TT ma ho su i strop e magnarli par vegner a magnar no me par sensa'! Vegnaro' col biciindrico ma no le yamaha che no ve rabie' qua................ :ok:
Fe na bona bevesta  ;:juha;: na bea magnada  :gnam: naltra bevesta  :vino: e se ghe a vante' anca na bea fumada  :sigaro: e divertive.......ve lede ciao

Alessio TT

Bandito Giuliano

Citazione di: Alessio TT il 19 Febbraio 2010, 18:07:10
Son qua seguo al forum, se al ga xa prenota, sara' pa a prossima magnada (o bevesta) ma voaltri riveo sempre in macchina? Me diseo dove che le al posto? Mi voarie vegner col TT ma ho su i strop e magnarli par vegner a magnar no me par sensa'! Vegnaro' col biciindrico ma no le yamaha che no ve rabie' qua................ :ok:
Fe na bona bevesta  ;:juha;: na bea magnada  :gnam: naltra bevesta  :vino: e se ghe a vante' anca na bea fumada  :sigaro: e divertive.......ve lede ciao

Alessio TT
no go mia capio dove casso che se va magnare  :dubbio:

comunque el scheriffo non c'e'   :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: a  nastro  hahaha
dunque un posto libero 

Citazione di: Bandito Giuliano il 19 Febbraio 2010, 22:29:13
no go mia capio dove casso che se va magnare  :dubbio:

andemo magnar kebab su un chiosco vissin porto marghera.

San Juha

Citazione di: #111 il 19 Febbraio 2010, 22:59:47
andemo magnar kebab su un chiosco vissin porto marghera.

ah  :rishock:

mi xero convinto che te gavevi prenotà dal cinese gli involtini...

va ben anca kebab dai, basta stare in compagnia :ok:

San Juha

Gli involtini xera speciali :ok:

el Kebab un fia pesantino, ma alla fine dopo le 8/10 graspe lo go digerio.... el Bandito ciacola massa ultimamente  :nooo:

Citazione di: Juha il 20 Febbraio 2010, 21:12:48
Gli involtini xera speciali :ok:

el Kebab un fia pesantino, ma alla fine dopo le 8/10 graspe lo go digerio.... el Bandito ciacola massa ultimamente  :nooo:
un litro de prosecco e un per graspe ghe ga taià e gambe  #risatona#

Alessio TT

Com'ea andada? Magna' ben? bevest al piave ? fuma' al monopolio??
feme saver........

TAPU-Ferrara

DAI DAI DAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gnam: çciccioç :vino: :superck: ;:juha;: ??? :1: :bttr: :rock:
TAPU

Citazione di: TAPU-Ferrara il 27 Febbraio 2010, 13:19:49
DAI DAI DAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gnam: çciccioç :vino: :superck: ;:juha;: ??? :1: :bttr: :rock:
ooooooooooooh ciao tapu  :vino:   dai che alla prossima vieni anche tu  :mvv: :mvv:

TAPU-Ferrara

tal dig!!!!!! a vien a tut canel  batt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAPU