News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

brummel

ciano cadena

Eilà muli, mi non vado mai in letargo perchè go sempre cossa far, ma visto che se un branco de veci con le rispettive magagne ( Yure la gamba, MTT el picio, Brummel le fiere e manifestazioni varie, Robo la moto mai pronta perchè la futiza sempre, Canamo el se ga imboreza a stagion finida)  prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr
allora go deciso de meter a riposo la belva e de dedicarme a piccoli lavoretti.  :bugia: :bugia: :bugia:
??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

brummel

Te regalemo un de quei lavori per pensionati tipo nave in bottiglia o puzzle 56000 tochi de quadri famosi... :ciapet:
:superck:

ciano cadena

Citazione di: brummel il 25 Novembre 2006, 09:11:08
Te regalemo un de quei lavori per pensionati tipo nave in bottiglia o puzzle 56000 tochi de quadri famosi... :ciapet:

mi go za de revisionar un motor che me ga vendù una legera de mulo !!!!! ??? ???

lele74

Citazione di: ciano cadena il 25 Novembre 2006, 11:56:46
mi go za de revisionar un motor che me ga vendù una legera de mulo !!!!! ??? ???

ben cussì...fa pratica che dopo te portemo i nostri ;D

go pena visto Canamo e ghe go fatto provar un tt350...me sa che che se ne compera un anca lui :) :)
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

canamo

.....mi stago pena zercando una seconda moto e voi altri se tutti in letargo anticipado :acci:
intanto per questo w.e. forse monto la roda zochettada "NOVA" e me buto in graia alla faccia della l.r.15/1991 :ciapa:
go la testa piena de husky te 350,kawa klx 300r,e tt350 :bttr:no so piu cosa far.......AIUTOOOOOO!!!

robo

Ciolte un TOMOS coi pedai... :ciapet:
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

canamo

si si robo ,daghe un kook a sto tomos....coi pedai

brummel

Sto zogatolo so de chi che el xe......

MTT

Ma daiiiii, che la xè tutta al contrario: el pedal de avviamento xè sul lato sbagliado, cadena-corona-pignon anche... magari la va anche solo indrio inveze che in avanti... lassa perder... :riez:

canamo

Citazione di: brummel il 28 Novembre 2006, 09:12:10
Sto zogatolo so de chi che el xe......

ciao.....de chi xe?
con la tua xe sempre a secco de grasso? :superck:
comunque el picio tt xe una sai coccola moto anche se quela de lele74  gaveva su un motor de xt350 che a suo dir camina sai meno de quel che dovesi ??? ???

lele74

canamo, il tipo di udine che vendeva la tt350 non mi risponde...provo ancora un paio di volte, in caso in serata ti do il numero...magari gli stò io sulle pelotas visto che dopo averlo subissato di telefonate e provato la sua moto alla fine ho preso quella di un altro ;D ;D
(holins, doppio motore, tutti i pezzi: ce n'erano tutte le ragioni)
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

brummel

Citazione di: canamo il 28 Novembre 2006, 09:20:14
ciao.....de chi xe?
con la tua xe sempre a secco de grasso? :superck:
comunque el picio tt xe una sai coccola moto anche se quela de lele74  gaveva su un motor de xt350 che a suo dir camina sai meno de quel che dovesi ??? ???

La mia sempre pezzo...urge interventi vari,oggi se ga molado la zonta tra el collettor de scarigo e el silenziator..
Bisogna che se vedemo

canamo

brumel,per la guarnizion se te la ciol alla yamaha preparite a sborsar 15 euro....la go pena ciolta  :incx:

brummel

Ghe fazo un fileto col canel.... :riez:

canamo

Citazione di: MTT il 28 Novembre 2006, 09:14:00
Ma daiiiii, che la xè tutta al contrario: el pedal de avviamento xè sul lato sbagliado, cadena-corona-pignon anche... magari la va anche solo indrio inveze che in avanti... lassa perder... :riez:

muloni,questa che ga tutto dalla parte giusta podesi ndar :dubbio:

MTT

Citazione di: canamo il 29 Novembre 2006, 15:19:34
Verde?? ?? ?? :miii:
No! :nonsi:

Bon dei, se te me la regali me la tegno lo stesso (anche se me tocherà ripitturarla de bianco e rosso)

hahaha

lele74

Citazione di: canamo il 29 Novembre 2006, 15:19:34

non mi convince il colore del telaio e il mozzo posteriore che però non riesco a distinguere chiaramente causa foto sfocata.
A me cmq pare un modello C "rimaneggiato" nelle sospensioni per farlo diventare simile all' R, ma non ne sono sicuro.Oltretutto i cerchi sono 36 raggi e non 32 ...se è la C propenderei piuttosto per il TT che ha più motore e peso analogo ;)

Cmq il klx R leggevo qui sul for fa un po penare per una certa fragilità dell'ingranaggio pedivella, soffre un po di più del tt nei trasferimenti ma è più leggero.
Mi pare Lazzaro54 diceva di preferire l'xr250, prova a cercare anche quelle ;)

lele74

su moto.it comunque c'è un nuovo tt350 in vendita in zona :girrrr:

ciano cadena

brummel, se te se comporti ben, pomeriggio che vegno in città te porto el paramotor.
L'altro ieri son passà davanti el negozio e ti come sempre te ieri davanti el computer a zogar sul forum.
E poi disi che te son pien de lavoro e che non te ga tempo de vegnir con noialtri.
??? ??? ???

brummel

Ma te son vivo allora!!!
Credevo che te giravi per casa in zavate merinos e flaida de pail.. :riez:

Se te passi me toccherà offrir ???

ciano cadena

Citazione di: brummel il 30 Novembre 2006, 10:52:19
Ma te son vivo allora!!!
Credevo che te giravi per casa in zavate merinos e flaida de pail.. :riez:

Se te passi me toccherà offrir ???

:ok: :ok: :ok:

canamo

Citazione di: lele74 il 30 Novembre 2006, 08:43:10
su moto.it comunque c'è un nuovo tt350 in vendita in zona :girrrr:

ciao lele74
l'ho contattato questa mattina :ok:

robo

Citazione di: ciano cadena il 30 Novembre 2006, 10:17:47
brummel, se te se comporti ben, pomeriggio che vegno in città te porto el paramotor.

??? ??? ???
Ieri mo che chiedevo pel paramotor! :spakk:
Te ga un che et vanza?
O un giusto che vedo se sta sul mio e\o servi opportine modifiche...
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 30 Novembre 2006, 16:32:58
Ieri mo che chiedevo pel paramotor! :spakk:
Te ga un che et vanza?
O un giusto che vedo se sta sul mio e\o servi opportine modifiche...

si Robo, se te passi pomeriggio verso le 15.30 te lo do che te lo provi
??? ???

robo

Bom,passerò un salto se rivo a liberarme...ma non doveessi esser problemi!
Spettime fora sul porton( almeno 20" me farò aspettar...)cussì te ciapi aria! :ciapet:
hahaha
Se vedemo! :banana:

ciano cadena

Citazione di: robo il 01 Dicembre 2006, 08:32:58
Bom,passerò un salto se rivo a liberarme...ma non doveessi esser problemi!
Spettime fora sul porton( almeno 20" me farò aspettar...)cussì te ciapi aria! :ciapet:
hahaha
Se vedemo! :banana:

el porton xe verto te pol entrar cussì non ciapo aria.
:ciapet: :ciapet:

ciano cadena

muli cossa disè se organizzemo una magnada de funghi, con le rispettive consorti, una domenica fora in Slovenia?
Qualchidun conossi qualche posto?
??? ??? ??? ???

brummel

Femo Domenica 17????
Organizzemo!!!

:gnam:

canamo

ma che manjada de funghi, TIRA FORA STA MOTOOOO!!! :bttr:
secondo mi la sta gia fazendo muffa :riez:
P.S.+ che un forum de moto e enduro se meio che per la sezion f.v.g. se apri una de manjar,agriturismi e robe de sto tipo :gnam: e le moto le lasse in caldo  :ciapet:

ciano cadena

sezione F.V.G. di grandi buongustai per grandi magnade e per sfilata a mano davanti el local delle moto tutte lustre. Non servi altro!!! Non gavemo mica l'età per andar a far giri in off. Come savè ognidun ga le sue magagne:
1) Yure: gamba fasul
2) Brummel: come i benzinai (lavoro 24 su 24)
3) Mtt: padre 24 su 24
4) Robo: futizador 24 su 24
5) Canamo:assemblaggio moto e similari 24 su 24
6) Lele: dirigere traffico ferroviario 24 su 24 compresi festivi

Come diseva Begnini: non ci resta che .......  :gnam: :gnam: :gnam: :gnam: :gnam: :gnam: :gnam: :gnam: :gnam:
:ciapet: :ciapet: :ciapet: :ciapet: :ciapet: :ciapet:

brummel

Vardè che ieri Ciano iera in città con la moto!!!!! :bttr:
Secondo mi el prepara un rientro in off che no se ga mai visto.... :riez:

Allora magnemo....???

ciano cadena

Citazione di: brummel il 01 Dicembre 2006, 10:50:17
Vardè che ieri Ciano iera in città con la moto!!!!! :bttr:
Secondo mi el prepara un rientro in off che no se ga mai visto.... :riez:

Allora magnemo....???

go scaldà un pò el motor, no stemo esagerar
:bttr: :bttr: :bttr:

franzpippa

Sarà brutto presentarse cusì, ma co se parla de magnar nn son secondo a nissun!
salve a tutti son anche mi un motorettaro possessore de un tte. tengo a precisare che la uso 365 su 365, 24 su 24
de sicuro nn son el dio del off, go la moto da 6 mesi e son da una volta con robo e altri, sempre disponibile a far giretti de qualsiasi tipo: strada, off e enogastronomici. :vino: :vino: ??? ???
franzpippa

ciano cadena

Citazione di: franzpippa il 01 Dicembre 2006, 13:40:50
Sarà brutto presentarse cusì, ma co se parla de magnar nn son secondo a nissun!
salve a tutti son anche mi un motorettaro possessore de un tte. tengo a precisare che la uso 365 su 365, 24 su 24
de sicuro nn son el dio del off, go la moto da 6 mesi e son da una volta con robo e altri, sempre disponibile a far giretti de qualsiasi tipo: strada, off e enogastronomici. :vino: :vino: ??? ???

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: