News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

per chi abita in mestre e dintorni...

Aperto da f.rospo, 20 Gennaio 2008, 14:10:48

Discussione precedente - Discussione successiva

San Juha

Citazione di: f.rospo il 08 Febbraio 2008, 10:21:54
ostia doman go un corso ECM...  :cry:
e po go ancora da sistemar el sterzo dea moto.  :frustalo:

Tranquillo rospo, sistema la motina che tanto qua si esce ogni finesettimana, appena la temp sarà consona per farti il trasferimento un bel gironzo si fa di sicuro :ok:

Citazione di: Juha il 08 Febbraio 2008, 10:07:37
:ok:

Anche io se riesco porto a casa un mezzo trasporto moto e dopo femo un salto a trovarte :riez:
vara ti à!  :riez:

Biccego

Voevo chiedere na roba a Rospo.
Ma ti per caso lavoravito dentro na ferramenta a mestre?
Quando che la sera dea magnada te me ghe dito che se gavevino xà visti me xè veniu in mente de stà ferramenta, Fimar, che desso la se gà trasferia a Mogliano veneto.Boh
Perchè, co se n'dava all'area city, me ricordo solo e sempre el viaggio de andata fin davanti alla porta de entrata.
Dopo me manca sempre la pellicola delle serate. ;:juha;:  :sigaro:  hahaha  :acci:  :superck:
Casa mia beve acqua solo la lavatrice.

f.rospo

Citazione di: Biccego il 08 Febbraio 2008, 15:22:32
Voevo chiedere na roba a Rospo.
Ma ti per caso lavoravito dentro na ferramenta a mestre?
Quando che la sera dea magnada te me ghe dito che se gavevino xà visti me xè veniu in mente de stà ferramenta, Fimar, che desso la se gà trasferia a Mogliano veneto.Boh
Perchè, co se n'dava all'area city, me ricordo solo e sempre el viaggio de andata fin davanti alla porta de entrata.
Dopo me manca sempre la pellicola delle serate. ;:juha;:  :sigaro:  hahaha  :acci:  :superck:

no, so odontotecnico...
no xe che te go messo su 'na dentiera vero? :riez: :riez: :riez:
http://www.danasoft.com/sig/frosp.jpg

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

Biccego

Citazione di: f.rospo il 08 Febbraio 2008, 17:33:44
no, so odontotecnico...
no xe che te go messo su 'na dentiera vero? :riez: :riez: :riez:
Ferramenta dentale insomma.
Vuto proprio dirme che xe stà all'Area che se ghemo visti.
Mah
Te si bravo a ricordarte. øpaperinoø
;:juha;:
Casa mia beve acqua solo la lavatrice.

f.rospo

Citazione di: Biccego il 08 Febbraio 2008, 18:11:56
Ferramenta dentale insomma.
Vuto proprio dirme che xe stà all'Area che se ghemo visti.
Mah
Te si bravo a ricordarte. øpaperinoø
;:juha;:

ciò mi dae to parti no ghe so mai stà... e no me vien in mentre altro.
spetta... go fatto el cameriere do estati vicino ad asiago nel 90 e 91...
http://www.danasoft.com/sig/frosp.jpg

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

Bandito Giuliano

cio' ma speteo che ghe do' na sistemada a me APRILIA pa andar a far do scoribande?
me sa che e deventa d'epoca anca e vostre moto prima che a sistema chel ferro vecio  ;cinghialedance;

Citazione di: f.rospo il 08 Febbraio 2008, 19:19:12
ciò mi dae to parti no ghe so mai stà... e no me vien in mentre altro.
spetta... go fatto el cameriere do estati vicino ad asiago nel 90 e 91...
mmmmm  :dubbio: l'area me sà che se dae tue de parti  :riez: :riez: :riez: :riez:

San Juha

Citazione di: #111 il 09 Febbraio 2008, 14:32:06
mmmmm  :dubbio: l'area me sà che se dae tue de parti  :riez: :riez: :riez: :riez:

Fatto ben non vignere sto sabo Andrea, se ghemo fato do maroni

magnà da schifo in un posto orrendo

Xe sta proprio na giornatina de merXX :riez:

Te go trovà anca chi te fa compagnia col bombardone... ziotren che pinne

Bandito Giuliano

eora !  me par che se vemo perso na scianta qua' ! Dove seo andai a finir ??????????

aaaaaaaaaaaa forse ho capio, seo andai tutti sul XXXX  êlagnoccaê col xxxxxx' ?

cancari podessi ciamarme anca mi ! va be me consoero' il qualche maniera  :sigaro:

Citazione di: Bandito Giuliano il 22 Febbraio 2008, 21:57:48
cancari podessi ciamarme anca mi ! va be me consoero' il qualche maniera  :sigaro:
drugà  :drog: :drog:  hahaha hahaha hahaha bisogna rifar naltra cena  :ok:

jo

OOOIII se ve fa piase vegnaria anca mi . Go visto dae foto che nose piu dei putei anca voialtri perciò se gavè un posto ibero . par # 111# so drio sercar de metterme in contatto su skaip ma no ge rieso el me noninativo se siriaccia ,prova insegnarme come se fa no ge ne vado fora GRASSIE JO

Citazione di: jo il 23 Febbraio 2008, 14:55:43
OOOIII se ve fa piase vegnaria anca mi . Go visto dae foto che nose piu dei putei anca voialtri perciò se gavè un posto ibero . par # 111# so drio sercar de metterme in contatto su skaip ma no ge rieso el me noninativo se siriaccia ,prova insegnarme come se fa no ge ne vado fora GRASSIE JO
a mi skype no me funsiona + da circa un mesetto  -ninzo'-

jo

Me despiase ma no posso aiutarte ( no capiso na madona )però se ve trove fame na teefonado 335\214292 grassie .

Citazione di: jo il 24 Febbraio 2008, 00:05:28
Me despiase ma no posso aiutarte ( no capiso na madona )però se ve trove fame na teefonado 335\214292 grassie .
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Bandito Giuliano

Citazione di: jo il 23 Febbraio 2008, 14:55:43
va ben anca par mi basta che te porte na  êlagnoccaê e do  :sigaro:  :sigaro:

øpaperinoø

jo

Caro bandito col tempo che me resta faso fadiga tender quea che go casapar i :sigaro: :sigaro: se finii i tempi anca perchè so talmente fora de mio che no go bisogno. Provare per credere ( no dormo de note par incasinarme de giorno ) conto de vederve presto JO

San Juha