News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Muli gave letto sul giornal de oggi l'articolo sulla polveriera? Penso che d'ora in poi sarà off-limits  :indif: :indif: :cry: :cry: :cry: :dumdum: :dumdum:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

robo

Forsi che rivo venir anche mi e un mio amico col XT! :rir:
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

robo

Te ne fa un riassunto che non go el Piccolo sottoman...sul Primorski non xe niente! :P
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

YureW

Eco, un riasunto, che cossa mai, compremo in zinque de lori el picolo per una notizia che ti te sa zà tuto?
Cossa i te da, el percento ogni volta che i vendi una copia, ah?
Ostia de Ciano, te par che ingrumo i bori sui alberi?

:riez: :riez: :riez:
Solo le pido a Dios

robo

...xe lui  :contrar:che ga scritto la lettera de protesta perchè cussì chiudi el campetto e noi non potemo allenarse batt...ga paura perchè semo troppo forti!!! hahaha hahaha hahaha

ciano cadena

SAI LONGHI MULI: le proteste e le denunce degli abitanti in zona ga fatto si che anche il Comun sia intervegnù per vedere se la recinzion del campo sia rotta da qualche parte in modo da far entrar le moto con rischio di denuncia penale. Se inveze i vari viottoli naturali i porta dentro la polveriera senza lo sforo de alcuna recinzion, il problema non sussisti.
La concession che il Comun da al Motoclub Trieste per far due volte all'anno la prova speciale xe regolar.Il Presidente del Motoclub, il vecio Birri, ga dito che nessun loro socio se addentra in quel logo e che xe frequntado da muleria con le moto da cross e senza targa.
Indi in questo periodo non se pol moverse perchè xe pien de sopralluoghi.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

YureW

Citazione di: ciano cadena il 11 Novembre 2005, 13:38:22
SAI LONGHI MULI: le proteste e le denunce degli abitanti in zona ga fatto si che anche il Comun sia intervegnù per vedere se la recinzion del campo sia rotta da qualche parte in modo da far entrar le moto con rischio di denuncia penale. Se inveze i vari viottoli naturali i porta dentro la polveriera senza lo sforo de alcuna recinzion, il problema non sussisti.
La concession che il Comun da al Motoclub Trieste per far due volte all'anno la prova speciale xe regolar.Il Presidente del Motoclub, il vecio Birri, ga dito che nessun loro socio se addentra in quel logo e che xe frequntado da muleria con le moto da cross e senza targa.
Indi in questo periodo non se pol moverse perchè xe pien de sopralluoghi.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

La recinzion del campo no esisti più quasi da nissuna parte.
Però, una bona parte dei percorsi passa fora de quela che iera la polveriera: tanto per dir, el posto de dove che entremo noi no xe  polveriera, e tuti i percorsi che porta in alto fin a Catinara xe sempre fora dela ex polveriera.

Bon, che i fazi i in controli: caosmai, zà che i xe là, che i controli anche se le case che xe su via el Castelier xe tute regolari, che no son miga sicuro che mureti, box, stradine che i se ga fato le sia tute regolari.
:akrd:
Solo le pido a Dios

robo

Come xe andada?
Foto? :YUK:

Scusime Yurew...go lascià il cell. a casa e me se rivà el msg che te mega ciamaà alle 10.39 pena alle 14.00ca!
La prossima volta avverto prima che non venio... :acci:
SCUSEME!!! :picchi: :picchi: :picchi:

YureW

Citazione di: robo il 14 Novembre 2005, 10:31:15
Come xe andada?
Foto? :YUK:

Scusime Yurew...go lascià il cell. a casa e me se rivà el msg che te mega ciamaà alle 10.39 pena alle 14.00ca!
La prossima volta avverto prima che non venio... :acci:
SCUSEME!!! :picchi: :picchi: :picchi:

No scuseme! Come scuseme!
Gaveimo disperà bisogno de ti, che nissun de noi parla una madona de sloven.
Ostia, a l'omo dela Milica gavemo dovù darghe una bota in testa e scampar via, che no capivimo coss'che ne diseva, magari inveze iera uno cocolo che voleva solo ciacolar.

:riez: :riez:

Bon, bel giro: semo andadi a caso in zerca de stradine, giusto per esplorar: gavemo fato abastanza asfalto, e anche sterati poco gustosi, ma gavemo anche intivà dei percorsi proprio cocoli. Zerti proprio bei, come quel dele parti del guado (che se gavemo tocià un poco con le moto per divertimento), altri bei ma difizili, come el mar de foie con soto pieroni de Carso nascosti: go segnà tuto col GPS, però i tochi mejo i casca fora dela carta che go, quindi devo andar in distributor a Pese a cior la carta vizina de quela che go per far la scanzion e riportar el percorso. Girando a caso, gavemo picà un poco tropo a Est.

Foto, mi go un per: foto de grupo e dò foto mosse de MTT che se remena in un patoc. Però le xe a casa, se rivo posto qualcossa stasera, se no doman.

??? ??? ???

Solo le pido a Dios

ciano cadena

:ok: :ok: :ok:
proprio un bel giro ! Finalmente un pò de fortuna de trovar bei posti.Una tiradina de orece però a Robo che xe infratta sempre ogni volta che dovemo far un giro.
Metti le foto presto... ??? ??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: Nessuno il 14 Novembre 2005, 18:52:30
Già... Proprio un bel giro...   :)
Pecà che quel casson pesa una cifra... e la goma de drio, stradale e al limite...   :P

Vederemo de refar quanto prima...  :mot:

Comunque... de foto, poca roba...
I tochi più bei... chi gaveva voia se fermarse per far foto ?!?  :riez:

Un due foto, fate nei momenti (pochi) de pausa, le posterò stasera...

???

:ok: :ok: :ok: :ok:

robo

...ndeghe dir a mi par3 che me ga bloccà quando iero za pronto per andar via! :spakk:

Se rivassi far un giretto anche 'sto sabato? pazz2

ciano cadena

Citazione di: robo il 15 Novembre 2005, 09:34:12
...ndeghe dir a mi par3 che me ga bloccà quando iero za pronto per andar via! :spakk:

Se rivassi far un giretto anche 'sto sabato? pazz2

mi  :nonsi: :nonsi: go finido i bonus per sto mese -ninzo'- -ninzo'-

YureW

Bela la targa ACDC 6969!
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 16 Novembre 2005, 14:39:45
Bela la targa ACDC 6969!

XE DE UN ROKETARO DEGLI ANNI 60 !! :sigaro: :sigaro: :sigaro:

robo

Qualche novità?
Credo d'aver finito di raccogliere le olive...ma non è detto!
In teoria il sabato sarei libero,meglio sarebbe la domenica!

MI faria cussì:
ritrovo alle 9.30 a Basovizza(?) e
giro esplorativo come avete fatto la scorsa volta di ca 1h e 1\2 partendo da Lipiza verso Kozina (?)
pausa = merenda =ciacolada
altro giretto blando
ritorno a casa verso le 15.00\16.00 prima del buio e prima che strinzi per bon el fredo...

ciano cadena

Citazione di: robo il 21 Novembre 2005, 11:06:36
Qualche novità?
Credo d'aver finito di raccogliere le olive...ma non è detto!
In teoria il sabato sarei libero,meglio sarebbe la domenica!

MI faria cussì:
ritrovo alle 9.30 a Basovizza(?) e
giro esplorativo come avete fatto la scorsa volta di ca 1h e 1\2 partendo da Lipiza verso Kozina (?)
pausa = merenda =ciacolada
altro giretto blando
ritorno a casa verso le 15.00\16.00 prima del buio e prima che strinzi per bon el fredo...

:nonsi: :nonsi: :nonsi: lavori in corso sul camper
???

YureW

Citazione di: Nessuno il 23 Novembre 2005, 17:47:50

................................

P.S.
Apro & Posito
YureW, te ga tracciado i giri che gavemo fato ?
Saria curioso de vederli in mappa...  :girrrr:   :ok:

Alora, xe tuto salvà sul computer. Solo che la magior parte del giro, o almeno la parte più interesante, la casca fora dela carta.
Mi go scanerizà un toco de la carta che go, e su l'imagine go piazà zo la tracia, ma devo zercar la carta vizin de quela che go. Alora, ogi son andà in distributor a Pese, ma no go trovà gnente, i ga solo le carte che go zà. Al 25.000, che xe quele che ne va ben, perché go anche una de la Slovenia al 300.000, ma la xe bona giusto per andar da Sesana a Maribor in autostrada, no sicuro per girar pei grembani in Carso.
Che pò mi me piaseria gaver tuto al 5.000, ma insoma ...  :riez:

Sicome che el file in tuto xe sai grande, (sui 8 mega de roba), go selezionà un tocheto picio e lo go anche ridoto, cussì el ne sta qua sul forum, tanto per far un esempio. Se riva a veder quanta parte del giro gavemo fato fora carta. El percorso xe quel color magenta: nel toco su carta se vedi che la tracia ricalca giusta o quasi le strade principali, e inveze le stradine  secondarie xe segnade ala viva l'à. I sentieri che i segna su la carta no i xe afidabili, per el percorso vero fa più testo el nostro rilievo (anche se el ga dele picie imprecisioni, i tot metri de eror del GPS e qualche eror ne la georeferenziazion che go fato, ma insoma va ben)

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Bel lavoro Yure cussi xe pronto el giro per la prossima volta :mvv: :mvv: :mvv:

robo

La parte a destra se il tracciato innevato??? ;D

YureW

Citazione di: robo il 24 Novembre 2005, 10:31:02
La parte a destra se il tracciato innevato??? ;D

Podaria esser.

Ma mi go un'altra idea: per mi semo finidi in un altro mondo .....
...... ai confini dela realtà

hahaha hahaha hahaha
Solo le pido a Dios

robo

Chi venissi a far un giretto sabato?
Dalle 9,30 fino alle 15.30 max?
O fino che rivemo andar 'vanti ,prima de iazarse!

YureW

Uhm, mi son fora del mucio doman: forsi che poderia domenica, ma sai forsi.
Solo le pido a Dios

robo

Piovi...con le gome che go non posso moverme nella fangazza! :indif:

YureW

Citazione di: Nessuno il 28 Novembre 2005, 08:20:40
No so come funzia el software che te ga, ma el xe dipendente dala risoluzion dela carta ?
Cioè...
El funzia solo in una scala specifica, o in un ristreto range de scale... o se pol traciar su tute le carte (perdendo risoluzion, ovviamente...)
Dovesi aver una stradale un poco più picia (o grande, dipendi dai punti de vista) de 300.000... tanto per capir dove semo stadi.
Però no go un scanner... e podesi solo fotografarla...
Meio che niente, o se se sentimo e te la dago che te la scanerizzi...
......................

Per fortuna che el software funzia indipendentemente da la risoluzion dela carta: ti te ghe dà una imagine, te segni un punto su quela imagine andandoghe sora col cursor e clicando e te ghe disi che el ga coordinate tot, te segni un altro nel steso modo e te ghe disi che ga le coordinate tot-tot, e via. Se la proiezion xe affine conforme ghe basta dò punti, altrimenti tre o più. Però no ga importanza la risoluzion.

La 300.000 che te ga podessi esser uguale dela mia: se riva giusto a capir dove che se iera, ma per la navigazion sule stradine fora del'asfalto la xe tropo scarsa. Zà la 25.000 scantina abastanza, xe afidabile per le strade asfaltade, ma per i sterati xe 'sai aprosimativa.

Una 50.000 o 100.000 dovessi zà andar abastanza ben: mi zercherò de novo le 25.000 dela serie che go, perché xe previste nela stessa edizion altre carte che coverzi tuta la Slovenia.
Al 5.000, invece, te ga ragion: xe tropo  :riez:
Solo le pido a Dios

robo

!!! ME ga ditto che in campo carri passa la pula a far controlli!!!
Non se pol andar neanche là in sicurezza... :nonsi:

Chi venissi a far un giretto  uno de sti giorni (week end...prossimo?)
Solito giretto in Slovenia,magari rifemo il giretto sul Tajano...

YureW

Ieri proprio no rivavo, ogi me son liberà e son schizzà a far un giro esplorativo: me dispiasi che non go ciamà nissun, andavo più volentieri in compagnia, ma go deciso ale diese de matina e ale due iero zà tornà a casa.

Comunque: son andà a Ervatti, e go fato un giro intorno al campo. No go visto patuglie girar, e gnanche ferme de Milic o in tel bar del campo sportivo. Comunque no son entrà in campo, e no go visto nissun che girava.
De là son andà in campo carri de Banne: go fato un bel giro, no go incontrà nissun se no dò con la mountain baik. No xe tanto de far là, comunque, xe sai de corer e un pochi de posti difizili, ma no volevo andar fini in alto do' che xe i sentieri CAI che non gavevo voia de farme tazar i cojoni de qualche verde dela domenica.
Pò son andà a Catinara: son entrà de sora, go fato un par de giri su dove che xe l'otto, me son calado zò un per de volte. I ponti xe a posto, xe segni de gome recenti dapertuto, ma no son andà in polveriera. Go girà solo fora, e xe bei giri che se pol far. Son passà all'entrata de Via del Castelier, go visto che i ga tirà su una recinzion de fortuna, ma anche là se pol entrar, solo che dopo bisogna andar driti verso el ponte dela superstrada, no andar in polveriera.
Dopo son andà de Altura fin San Giusepe per quela stradina che traversa la vecia ferovia, dopo go fato un per de sgomade soto la superstrada vizin dela strada che porta a Borgo San Sergio (xe dò stradine in crose, ma mejo che niente).
Me son calà zò a Domio, go fato da Domio a Bagnoli su quei sterati che xe là in mezo ale campagne e ai uliveri, e dopo son andà ala Grandi Motori, che no iero mai e che xe cocolo. No so se go visto tuto, go fato un per de gireti ma là la bora me dava veramente problemi: go fato uno dei salitoni, per dir, zercando de star de una parte fora del solco, e la bora me ga portà tuta de un'altra parte. Longhi.
A proposito, Robo: ma ti quei salitoni te se li fa tuti? Perché mi no go avù coragio, solo uno go fato, quel che me pareva meno teribile, ma xe un per che fa paura.

Insoma, volevo far una picia esplorazion per vedere se xe patuglie che tazza, e xe andà a finir che go girà per tuto senza che nessun me rompi le bale.
Solo, iera una zima ...
??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Te parli dei salitoni sora el parcheggio dei Grandi motori?
Son andà un giro,ma se non te ga le gomme giuste xe longhi...e pensar che i me contava de un mato che se rampigava su col scooter!!!

Mi de solito (sai raramente...)fazzo il giretto per i campi passando da Bagnoli fin Domio (vado vedere come sta gli ulivi...),go anche trovà una strada altrnativa ma xe piena de rovi!
Desso non giravo niente de la perchè i ingrumava le olive e iera pien de gente...

L'ultimo giro me son blocca in una straduzza a 100m da casa mia...roba longhi!
Col suto se la riva far comodamente,ma con la piova xe sai longhi!!!

YureW

Citazione di: robo il 12 Dicembre 2005, 12:07:09
Te parli dei salitoni sora el parcheggio dei Grandi motori?
Son andà un giro,ma se non te ga le gomme giuste xe longhi...e pensar che i me contava de un mato che se rampigava su col scooter!!!

Mi de solito (sai raramente...)fazzo il giretto per i campi passando da Bagnoli fin Domio (vado vedere come sta gli ulivi...),go anche trovà una strada altrnativa ma xe piena de rovi!
Desso non giravo niente de la perchè i ingrumava le olive e iera pien de gente...

L'ultimo giro me son blocca in una straduzza a 100m da casa mia...roba longhi!
Col suto se la riva far comodamente,ma con la piova xe sai longhi!!!

Eco, propio sora el parchegio: i salitoni xe impirai, e va ben, ma el problema grande xe che i xe longhi.
Per i campi son andà giusto drito drito da Domio fin Bagnoli, la più breve, giusto per vedere come che xe, ma me secava anche mi finirghe tra le bale a quei che ingruma le olive: magari i buta redi per tera in mezo ala strada per ingrumarle, te ghe rovini tuto se te passi. Però iera poca gente, no go incontrà nissun.
Anche vizin de casa tua conosso un per de posti: dala parte dela centrale del metano xe un per de sentieri che no xe mal, ma i passa sai vizin dela vecia ferovia (uno passa proprio soto un ponte), e la xe gente che va a far la caminada, no me va de incontrarli.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Hei muleria un augurio personale a tutti i "muloni" del Forum ed esteso anche al mitico Lele 74 e Mule.

Gli auguri ai frequentatori del Forum li troverete su "PISTONANDO"
,,:natal;,, ,,:natal;,, ,,:natal;,, ,,:natal;,,

YureW

Angurioni  ,,:natal;,, ,,:natal;,, ,,:natal;,,

Oh, prossima setimana ciapo qualche giorno de ferie e uno o due me li fazo in off:
come se messi?

Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 23 Dicembre 2005, 18:15:27Oh, prossima setimana ciapo qualche giorno de ferie e uno o due me li fazo in off:
come se messi?
L'unico giorno che ho a disposizione è venerdì 30. Prima lavoro e dopo sono a sciare.
Se si riesce a fare qualcosina venerdì, io sono presente.
??? ??? ???

YureW

Proviamo a fare qualcosa venerdì 30. Tanto le ferie devo ancora chiederle ...
Solo le pido a Dios