News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

MTT

Allora? Che si dice? Riusciamo a fare un giretto venerdì? -ninzo'-
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 28 Dicembre 2005, 14:39:12
Allora? Che si dice? Riusciamo a fare un giretto venerdì? -ninzo'-
??? ??? ???

Parliamone!

Allora, io riuscirò a fare un giro venerdì, ma non so a che ora.
Ho sue possibilità, appena domani saprò come si mettono le cose:
1) Mattina libera, ma a mezzogiorno devo essere a casa.
2) Occupato nella prima mattinata, ma dalle 11 in poi libero per il resto della giornata.

Boh!
Spero per la seconda.

Altrimenti, chi è disposto a ritrovarsi già alle otto ottoemmezza per un giretto?
Nel secondo caso, farei un giretto in Slo, invece, magari zona Ospo.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

MTT

Io venerdì sono in ferie. :banana:
Mi va bene più o meno a qualsiasi ora (anche 8/8.30).
Sul luogo, preferirei la Slo.
Ci sentiamo domani pomeriggio per definire.
??? ??? ???

lele74

Auguri di buon anno nuovo signori.

Da voi com'è la situazione neve?...qui qualche cm e rampe garage ghiacciate...e te pareva visto che avevo la moto stavolta (fino al prossimo grippaggio almeno ;D )...cmq per un po non ho in programma "elaborazioni distruttive": ho quasi finito i ricambi a furia di rompere :pazz:
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

MTT

Auguri!
Il carso è ricoperto (così mi hanno detto, io non ci sono ancora stato). In città, più che altro, pioggia.
??? ??? ???

YureW

Auguri, bella gente!

Il tempo si mette bene, ad occhio e croce: se va avanti così, per domani avremo strade pulite per arrivare in Slo, poi neve in mezzo ai boschi, non male.

Ci si sente nel pomeriggio.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

YureW

Aggiornamento, nella prima mattinata (fino alle 10, direi) sono occupato, poi giornata libera.

A risentirci nel pom.

Solo le pido a Dios

robo

Ciao a tutti!

Yurew!
Te go ciamà mi il 28. ma te gavevi il cell studà (o4o 281...ecc)
Volevo ciamarte per chiederte se te ga voia de far un giro vistoche iera neve...poi son dà con un mulo che ga il TT.quel col tamburo de drio...
TROPA ROBA!!!
Gavemo fatto ca 2h , pochi sentierini,gavemo preferì profanar la neve fresca.
Peccà che dopo el mulo ga rotto el motor!El fazeva un bic el "mona" :girava in tondo alzando la neve a forza de sgasade.Poi ga inciampà el motor ga fatto un rumor sai bruto ....e non se ga più messo in moto!All'inizio non gaveva compressione ,poi gavemo lascià a rafreddarse e pareva normale,ma non ciapava in moto!
Secondo lui xe partide le valvole!
E visto che le sfigo non vien mai da sole,appena che se ga rotto el motor xe rivada gente a guarda cossa femo in tei graioni con le moto...saggiamente gavemo deciso de papuzzar via!
Fortuna che gavevo un 3 metri de corda cussì lo go rimorchiado col mio TTR-attorin...ehehehe!

In campo carri non semo andadi perchè ne ga becca la PULA!
Per dir ieirmo pronti de andar ma i ne ga visto quando andavimo ancora per strada e ne ga seguì...se gavemo fermà fazendo finta de guardar le carte e se andai vandi...fiew!
Cmq.anche con le gomme che go  (metzeler enduro 3 e le dunlop  semistradali) non iera mal!Pecca che non gavevo qualcosa de più perofrmante che se nmno iera poprio el massimo!
Ma non se pol gaver tutto... ;)
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

YureW

Citazione di: robo il 02 Gennaio 2006, 12:23:42
Ciao a tutti!

Yurew!
Te go ciamà mi il 28. ma te gavevi il cell studà (o4o 281...ecc)
Volevo ciamarte per chiederte se te ga voia de far un giro vistoche iera neve...poi son dà con un mulo che ga il TT.quel col tamburo de drio...
TROPA ROBA!!!
.................

Pecà, ostia!
No go trovà el messaggio del 4920, ma fazile che lo go cancelà con qualche altro e no me son acorto del 040 28 ...., o go pensà che iera de un mio amico de Domio che go ciamà dopo, boh!
Comunque no rivavo a vignir, insoma.
Ma dove se stadi?
Solo le pido a Dios

robo

Ritrovo alle 14.30 a Opicina ,di fronte alla vecchia banca.
Poi semo andadi verso el campo carri,ma gavemo becca la pula e cussì semo andadi drio de AAvalon per delle stradine e semo uscidi praticamente drio la pompa della benzina "Benvenuti"sulla autostrada,vicino all'incrocio per andar verso Sgonicco ,Prepotto...
Gavemo girà verso Garovizza e se gavmo imboscà ed novo...non so come me semo uscidi vicin Sales!
La strada non me la ricordo perchè iera tutto coverto de neve e fazevo una fadiga de quelle solo per tenir in pie la moto...cmq.Figon!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

cari muli buon inizio d'anno.Mi sono perso la nevicata e il relativo giro, ma in Slovenia c'è ancora molta neve per cui si potrebbe organizzare un giretto dopo le feste così riesco pure a preparare la moto. Che ne dite?
???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

Ecco le foto del giretto... batt

robo

robo

...ciò,quel giubotto imbottido me fa una panza...meno mal che son a dieta! :bugia:

ciano cadena

:nonsi: :nonsi: :nonsi:
ma a chi te ghe la conti?
??? ???

YureW

Ciò, che faikada con tuta quela neve!
No xe restada più gnente ....
??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Unico "piccon": la rioda de drio xe "leggermente" rovinada!!! :acci:
Visto che non ga i zocchettoni,la girava a svodo fin che non rivava al fango...in questo modo se ga tagliuzzado in un modo!!!
Meno mal che non me la xe sciopada,se no te sa che longhi!!! -dead-

ciano cadena

Citazione di: YureW il 05 Gennaio 2006, 09:34:33
Ciò, che faikada con tuta quela neve!
No xe restada più gnente ....
??? ??? ???

Ma non in Slovenia clap clap :riez: :riez:

robo

Allora,se combina qualcossa? batt

ciano cadena

Citazione di: robo il 05 Gennaio 2006, 13:26:37
Allora,se combina qualcossa? batt

:cry: :cry: :cry: mi son per il momento fermo perchè me manca i collettori de aspirazion, quelli senza risonatore, e andar in giro senza go paura che me aspiri un pò de aria falsa  pazz2 pazz2.
Spero che Lele nel suo immenso garage me trovi qualcosa.VERO LELE?  :spakk: :spakk:

YureW

Mi farìa un giro doman (domenica 8), matina o  pomerigio o tuti e due, la giornata la go libera).
Le previsioni del tempo disi 'bastanza ben: chi vien a far un gireto?
Alora, Ciano no pol, MTT xe a spassarsela in vacanza, i altri come semo messi?

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Come xe qua?
Qualche novità?

YureW

Citazione di: robo il 16 Gennaio 2006, 10:18:18
Come xe qua?
Qualche novità?

Poca roba.
Mi son 'ndà l'altra domenica sul Tajano, ma iera pien de gente a pie e in auto che se remenava e sbrissava su la neve, me son roto le bale (i had my ball broken) e son 'nda via. Go fato la strada de Erpelle in zò ciapando ogni tanto qualche stradina piena de neve de parte, po' son entrà in Italia per Ospo e 'son 'ndà ala Grandi Motori a girar un par de orete. Me son sfogà e son tornà a casa.
Per el prossimo fine setimana, no savessi: gaveria intenzion de cambiar la goma de drio, cussì se sabo o domenica go un poco de tempo, probabile che fazo quel.
Vedemo, sennò posso rimandar ancora de un poco e masinar quel che resta de la goma, ma ormai per fango no la xe più bona.
E po' doverò far anche el tagliando.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

cari muli la moto ora xe a posto( una vera scheggia!) ma il problema xe il tempo libero. Anche sto fine settimana io per un motivo o per l'altro xe longhi e d'altra parte me secca già cior ferie de sabato altrimenti me le bruso subito tutte.
Se xe qualche novità me fazo sentir.
??? ??? ???

robo

El neviga muli... :rir: :rir: :rir:
Peccà che go le gomme (Y)...ma se la ciapa almenop 10cm vado a rifar un giro!!!

ciano cadena

Citazione di: robo il 17 Gennaio 2006, 13:01:44
El neviga muli... :rir: :rir: :rir:
Peccà che go le gomme (Y)...ma se la ciapa almenop 10cm vado a rifar un giro!!!

se organizza qualcosa per sabato forsi?
:bttr: :bttr: :bttr:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 18 Gennaio 2006, 08:03:38
se organizza qualcosa per sabato forsi?
:bttr: :bttr: :bttr:
Assente. Sono a sciare.
??? ??? ???

robo

:-[ go un corao a Gorizia alle 9,00...niente balordade 'sto venerdì! :-X

ciano cadena

Citazione di: MTT il 18 Gennaio 2006, 09:23:41
Assente. Sono a sciare.
??? ??? ???

fa fa il furbo! non te se ricorderà neppure a metter in moto  :bttr: :bttr: :bttr:
beato ti.  :cry: :cry:

ciano cadena

Qualchidun forsi xe presente per un giro domani?
???

robo

Per i prossimi 2 week end son bloccado...niente!

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Gennaio 2006, 10:37:38
Qualchidun forsi xe presente per un giro domani?
???

Forsi forsi!
Te so dir stasera.
Probabilmente verso le due de pomerigio, un par de orete.
Speremo ...
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 20 Gennaio 2006, 11:03:56
Forsi forsi!
Te so dir stasera.
Probabilmente verso le due de pomerigio, un par de orete.
Speremo ...

ok ciamime sul cell.:comunque andemo fora in Slovenia vero?
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr:

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Gennaio 2006, 11:31:51
ok ciamime sul cell.:comunque andemo fora in Slovenia vero?
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr:

Ciano, no trovo el tuo numero de cell.
Ostia!

No rivo vignir, domani: son batù de mal de gola, e invece de passarme, me sta vignindo ancora de più.

Porco Giuda!

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Avvistata nella demolizione sopra l'università un xt550 ,
serbatoio bianco e scritte rosse,
doppio tamburo...
xe in condizioni coss' cossì,ma qualche toco bob se riva scavar fora...scarigo,motor,forcelle,forcellon,farno anteriore...
Se a qualchedun ghe serve che vadi veder!