News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

robo

Basta che non te se ga fatto niente!

Ciano,ti che te ga cambià ammortizzator de drio: xe longhi far el lavoretto o se come cambiar le pastiglie?
Go de smontar el forcellon e voio saver cossa me spetta!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 27 Marzo 2006, 19:42:41
Basta che non te se ga fatto niente!

Ciano,ti che te ga cambià ammortizzator de drio: xe longhi far el lavoretto o se come cambiar le pastiglie?
Go de smontar el forcellon e voio saver cossa me spetta!

sulla mia go dovudo smontar un bel pò de roba,ma se non sbaio sulla tua iera un thread che parlava de smontar el telaietto posteriore e iera tutto + facile per arrivarghe. Se te vol podemo darghe un'occiada ma la prossima settimana perchè questa go de preparar l'impianto de irrigazion pel giardin.

per Mtt: go paura che sabato non rivo perchè vado a Vicenza a veder la Fiera del Tempo Libero (ma poi chi ga tutto sto tempo libero?) :confuso:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

Citazione di: ciano cadena il 28 Marzo 2006, 08:32:10
sulla mia go dovudo smontar un bel pò de roba,ma se non sbaio sulla tua iera un thread che parlava de smontar el telaietto posteriore e iera tutto + facile per arrivarghe. Se te vol podemo darghe un'occiada ma la prossima settimana perchè questa go de preparar l'impianto de irrigazion pel giardin.

per Mtt: go paura che sabato non rivo perchè vado a Vicenza a veder la Fiera del Tempo Libero (ma poi chi ga tutto sto tempo libero?) :confuso:

E podessimo allora far per el sabo dopo, 8 de aprile, de pomerigio.
Per quela volta ghe sarà anche le gome nove, no?

Che 'sto sabo gaverò longhi anche mi ....
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

fatta per sabato 8 aprile cussì gaverò le gomme nove anche mi e me ciogo ferie!!!
Però femo un bel giretto in Slovenia. Chissa se Robo se ga fatto dar qualche itinerario dagli amici sloveni  :spakk: :spakk: :spakk:
Yure quando te pensi de mandar via l'ordine e dimme quanti shei te devo cussì te li posso portar de mattina davanti el lavor.

YureW

'lora ...

ciano, te volevi una 120/90 -18, però go visto che Mitas no ga le E09 de quela misura (strano).
Ara qua:

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm?ActiveTab=shopping&ActiveLink=1&Search=1&breite=120&hoehe=90&felge=18&hersteller=MITAS&StartRow=0

xe diversa roba, ma gnente col codice velocità almeno S che te serviria.
Però quele che xe, xe una più figona de l'altra. Prova a veder anche altre marche, opur le misure in pollici.

Ah, MTT: no rivo trovar le gome coi codici che te me ga dado, la ricerca rivo farla solo con le misure (e la marca).
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: MTT il 23 Marzo 2006, 13:00:11L'anteriore volessi "Articolo No.: TEPAA0020724758"
Te la trovi con 90-90-21-MITAS, xè la terza della pagina.
Citazione di: MTT il 23 Marzo 2006, 13:00:11La posteriore volessi "Articolo No.: TEPAA0020697530"
Te la trovi con 120-90-18-MITAS, xè la prima della pagina.
??? ??? ???

ciano cadena

boh Yure proprio non saveria che tipo sceglier, le sembra tutte uguali e bone!
ciolme come quelle de Mtt cussì le provemo insieme. Se vanza posto nel pacco ciol pure due.
??? ??? ???

robo

Go parlà un pochettin coi tipi e i me ga ditto che non ga nessuna mappa, che i gira per le strade che conosci lori disemo " a memoria"...cmq se ga ditto disponibili de far de guida... :bye:
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 28 Marzo 2006, 10:25:59
Go parlà un pochettin coi tipi e i me ga ditto che non ga nessuna mappa, che i gira per le strade che conosci lori disemo " a memoria"...cmq se ga ditto disponibili de far de guida... :bye:

Robo rivemo a metterse d'accordo per sabato 8 aprile ? Te rivi a sentirli?
??? ???

ciano cadena

muli, non xe che gavè sotto man el cell. de >Lele?
???

YureW

Alora, adesso xe più ciaro:

MTT:
1 anteriore Mitas C-17 90/90-21 M/C TT 54R - Euro 50,23
1 posteriore Mitas C-02 120/90 - 18 XL TT 71N C-02 M/C - Euro 54,10

Ciano:

Yure:
1 anteriore Mitas E-09 90/90 - 21 M/C TT 54T E-09 Euro 50,59
2 posteriori Mitas E-09 120/90 - 17 M/C TT 64T E-09 2xEuro 61,62

Ocio che le vostre no le ga el codice de velocità giusto.

In tutto 6 gomme, 2 pacchi de tre, fazzo consegnar a casa mia? O gavé un posto mejo?

Ciano, te mando un msg privato.

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 28 Marzo 2006, 12:30:37
Alora, adesso xe più ciaro:

MTT:
1 anteriore Mitas C-17 90/90-21 M/C TT 54R - Euro 50,23

Ciano:

Yure:
1 anteriore Mitas E-09 90/90 - 21 M/C TT 54T E-09 Euro 50,59
2 posteriori Mitas E-09 120/90 - 17 M/C TT 64T E-09 2xEuro 61,62

Ocio che le vostre no le ga el codice de velocità giusto.

In tutto 6 gomme, 2 pacchi de tre, fazzo consegnar a casa mia? O gavé un posto mejo?

Ciano, te mando un msg privato.

ma nissuna de quelle Mitas ga el codice giusto allora?
???

YureW

Citazione di: ciano cadena il 28 Marzo 2006, 12:54:30
ma nissuna de quelle Mitas ga el codice giusto allora?
???

Ecco, me par proprio de no.
Le mie Mitas E-09 ga le misure giuste, e anche el codice de velocità, giusto, ma no ghe xe Mitas E-09 nele misure che ve servi al posteriore, cioé 120/90-18. Strano, per el cercio de 17 che go mi le xe.
Ma gavé provado a veder se le xe invece con le misure in pollici, che xe anche mejo?
Mi go dado un ocio, ma no son sicuro dele misure che gavé.

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 28 Marzo 2006, 13:07:32
Ecco, me par proprio de no.
Le mie Mitas E-09 ga le misure giuste, e anche el codice de velocità, giusto, ma no ghe xe Mitas E-09 nele misure che ve servi al posteriore, cioé 120/90-18. Strano, per el cercio de 17 che go mi le xe.
Ma gavé provado a veder se le xe invece con le misure in pollici, che xe anche mejo?
Mi go dado un ocio, ma no son sicuro dele misure che gavé.

ma in pollici xe:4.60-18

YureW

E lo stesso no go trovado un granché:
e provar a veder de riga gomme?

http://www.rigagomme.it/default.asp

Ostia, i ga prezzi 'sai più bassi che no mynetmoto!
Solo che no i ga le Mitas E09 posteriori.
Porco giuda.
Solo le pido a Dios

robo

Mi l'8 apriel son via fin el 14...

cmq xe anche gente del forum www.enduro-si.com che bazzicha in sto forum...
un de lori ga el nick   KOCKA
Provè a sentirlo...

ciano cadena

Citazione di: YureW il 28 Marzo 2006, 13:41:20
E lo stesso no go trovado un granché:
e provar a veder de riga gomme?

http://www.rigagomme.it/default.asp

Ostia, i ga prezzi 'sai più bassi che no mynetmoto!
Solo che no i ga le Mitas E09 posteriori.
Porco giuda.

si ma de codici velocità neanche l'ombra!!!!!!   :acci: :acci: :acci:

ciano cadena

ma in che zona semoin quel cartel della pagina iniziale de sto indirizzo www.enduro-si.com:confuso:

robo

Non vlessi dir cavolade ma me par che xe in Croazia...controllerò meio! :-\

ciano cadena

Citazione di: robo il 28 Marzo 2006, 13:56:38
Non vlessi dir cavolade ma me par che xe in Croazia...controllerò meio! :-\

urca troppo lontan per far un giro!

MTT

Citazione di: YureW il 28 Marzo 2006, 12:30:37Ocio che le vostre no le ga el codice de velocità giusto.
Beh, poco male. La mia moto e la velocità xè agli antipodi :drog:
Comunque go visto che xè una Mitas 130/80 - 18 XL TT 72S E-09 M/C. Xè una 130, ma almeno ga un codice velocità S (che no xè T, ma sempre meio de R o N).
In ogni caso mi resto fermo sulla mia scelta. Tanto a mi no i me ferma... son troppo bel :banana:
??? ??? ???

kocka

stavate parlando di me, hehe

prego, in cosa vi posso essere utile?

ciano cadena

Citazione di: kocka il 28 Marzo 2006, 22:13:32
stavate parlando di me, hehe

prego, in cosa vi posso essere utile?

Ciao Kocka, noi volevamo fare un giro dalle tue parti il giorno 8 aprile e avevamo bisogno di consigli su che percorsi fare, perchè di solito improvvisiamo giri,ma probabilmente ci perdiamo i percorsi più belli che senz'altro tu conoscerai bene.
Se si potesse organizzare insieme un giro tanto meglio,altrimenti se non puoi,potresti darci alcune indicazioni su dove andare e quali paesetti attraversare come riferimento.
grazie
??? ??? ???

ciano cadena

senti Yure con ste gomme xe de diventar mati.Non esisti gomme omologade per ste moto, dunque ciol le gomme che voleva anche Mtt nella misura 120/90/18 e po bon che per 8 aprile devo averle montade. :vomit: :vomit:

kocka

si potrebbe anche fare qualcosa, pero ditemi prima che gomme avete e che percorsi vi piacerebbe fare

ciano cadena

Citazione di: kocka il 29 Marzo 2006, 09:02:46
si potrebbe anche fare qualcosa, pero ditemi prima che gomme avete e che percorsi vi piacerebbe fare

allora montiamo tutti gomme tassellate e per i percorsi penso che non ci siano problemi purchè non troppo impegnativi almeno per me che ho preso da poco la moto e devo capire come va.Comunque aspettiamo anche cosa ne pensano Yure e Mtt e Robo ( che non si sa se si sia dato al motard o resta tra i tasselli)
??? ???

MTT

Citazione di: kocka il 29 Marzo 2006, 09:02:46
Ciao kocka.
Concordo con ciano, percorsi non troppo impegnativi (non solo sterratoni dritti e larghi, ma neanche pareti verticali :P).
Quanto alle gomme, per il 9 aprile, dovremmo avere queste...

ciano cadena

Citazione di: MTT il 29 Marzo 2006, 12:32:27
Ciao kocka.
Concordo con ciano, percorsi non troppo impegnativi (non solo sterratoni dritti e larghi, ma neanche pareti verticali :P).
Quanto alle gomme, per il 9 aprile, dovremmo avere queste...

E QUELLA VOLTA........   :bttr: :bttr: :bttr: ...DIO YURE!!!
:adel: :adel:

robo

Mio son via qui giorni...e cmq la moto la fazzo motard! prrrrrrrr

robo

Ciano te ieri ti!!!
Non te go riconosciù...son alìncora abituà alla moto vecia...cioè nova...cioè quella che te gavevi! :acci:

ciano cadena

Citazione di: robo il 29 Marzo 2006, 15:58:31
Ciano te ieri ti!!!
Non te go riconosciù...son alìncora abituà alla moto vecia...cioè nova...cioè quella che te gavevi! :acci:

Siiiiiiiiiiiiiiiiiii   me son accorto troppo tardi che te ieri ti.
Ma te stavi mal ?  Te andavi cussì pian in fila zito zito.....
??? ??? ???

robo

Gavevo fiacca... :bugia:
e non gavevo furia,alora andavo con calma...
dovevo decider se andar a Materija o no,alora me son preso un po' de tempo per pensarghe sù! ;D

ciano cadena

Citazione di: robo il 30 Marzo 2006, 09:13:39
Gavevo fiacca... :bugia:
e non gavevo furia,alora andavo con calma...
dovevo decider se andar a Materija o no,alora me son preso un po' de tempo per pensarghe sù! ;D

mah.... da quando te ga la testa nel motard non te son + quel de una volta!!!! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :nooo: :nooo: :nooo: :nooo:

robo

Ciano,go visto che te ga ciolto el motor...
cos te fa?+
Te elabori o solo tochi de ricambio?
Beato ti che te lo ga trovado per pochi bori...mi cerco pel mio,ma mica se trova,nianche pagarlo!

Chi me aiuta?Go vito un ttr fermo da 2\3 girni vicin piazza Oberdan...me servi due muli per  caricarlo sul furgonzin...
:akrd: :akrd: :akrd:

ciano cadena

Citazione di: robo il 31 Marzo 2006, 10:36:43
Ciano,go visto che te ga ciolto el motor...
cos te fa?+
Te elabori o solo tochi de ricambio?
Beato ti che te lo ga trovado per pochi bori...mi cerco pel mio,ma mica se trova,nianche pagarlo!

Chi me aiuta?Go vito un ttr fermo da 2\3 girni vicin piazza Oberdan...me servi due muli per  caricarlo sul furgonzin...
:akrd: :akrd: :akrd:

E qui xe el dilemma. Lo smonto e me tegno i tochi re ricambio o lo metto a nuovo con cadena de distribuzion,cuscinetti, paraoli ecc ?
un pò dipendi anche dal tempo a disposizion, ma podessi esser un buon passatempo per il prossimo inverno. :ok: :ok: :ok:
per quel che riguarda el TTR lassilo là perchè el xe rotto (non i val nada sti TTR  hahaha hahaha hahaha hahaha)
??? ???