News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

YureW

Citazione di: franzpippa il 01 Dicembre 2006, 13:40:50
Sarà brutto presentarse cusì, ma co se parla de magnar nn son secondo a nissun!
salve a tutti son anche mi un motorettaro possessore de un tte. tengo a precisare che la uso 365 su 365, 24 su 24
de sicuro nn son el dio del off, go la moto da 6 mesi e son da una volta con robo e altri, sempre disponibile a far giretti de qualsiasi tipo: strada, off e enogastronomici. :vino: :vino: ??? ???

Saluti al niu entri, mi me par de conosser quela TTE che vedo in 'te la foto: pol esser che de solito la xe parchegiada a un venti metri del mio bacolo?

Ciao!

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

robo

Xe sua si..posteggiada davanti all'edificio de Materiali... :shock:
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

canamo

ciao a tutti,intanto doman dovesi ndar a provar sto klx e forse(se combino) anche un tt350 che pero no go visto neanche in foto :cacc:
per el pranzo secondo mi ghe volesi far un ultima uscita per sto anno per GUADAGNARSE  la boba  sul teren  ??? ???
Citazione di: lele74 il 29 Novembre 2006, 21:21:24
non mi convince il colore del telaio e il mozzo posteriore che però non riesco a distinguere chiaramente causa foto sfocata.
A me cmq pare un modello C "rimaneggiato" nelle sospensioni per farlo diventare simile all' R, ma non ne sono sicuro.Oltretutto i cerchi sono 36 raggi e non 32 ...se è la C propenderei piuttosto per il TT che ha più motore e peso analogo ;)

credo che el telaio prima de un certo anno iera viola per dopo diventar verde.per la version credo che el 300 sia solo r ma no son sicuro :dubbio:
secondo mi ghe volesi far un ultima uscita per sto anno per GUADAGNARSE  la boba  sul teren  ??? ???

franzpippa

il klx 650 esisteva in 2 versioni: normale o r. e l'r gaveva sempre el telaio grigio mentre l'altro viola e verde.
el 300 esisteva solo x e xe prodotto fino al 2003. esisti el kit de potenziamento x farlo 350  :cool: :banana: :cool:

:bttr: :bttr: :bttr:
franzpippa

franzpippa

cmq xè usida la nova klx sul mercato da gennaio!  #disco#
franzpippa

robo

Matto!!! :acci::acci::acci::acci::acci::acci::acci::acci:

Pena te vien e za te fa figurini...ma non te ga capì che a noi piasi soffrir e andar pian?
Altrochè quelle caffetiere che in graia le bolli,noi semo per le nostre griglie ambulanti!
...ma propio tutto bisogna dirte? :spakk:
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

franzpippa

scolta xè sai ma sai faika!
franzpippa

ciano cadena

Yure, zata malada come xè?
??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

Cari ragassi, la zata va a posto più pian de quel che speravo: domani tornerò a far alenamento zò ala Canottieri Trieste, ma no poderò corer e saltar, farò un poco de vogatore, sauna e solevamento bire.
Disemo che se andassi desso in fuoristrada, rivassi a far quasi tuto, ma no rivassi per esempio a tignir la moto con una zampada se la me sbrisassi in curva più del previsto.
Sfaika, vedemo come che se meti più avanti.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 03 Dicembre 2006, 19:07:35
Cari ragassi, la zata va a posto più pian de quel che speravo: domani tornerò a far alenamento zò ala Canottieri Trieste, ma no poderò corer e saltar, farò un poco de vogatore, sauna e solevamento bire.
Disemo che se andassi desso in fuoristrada, rivassi a far quasi tuto, ma no rivassi per esempio a tignir la moto con una zampada se la me sbrisassi in curva più del previsto.
Sfaika, vedemo come che se meti più avanti.

??? ??? ???

te vedi che go razon mi de dir che quel che ne riessi ben xè andar in osmizza e po bon!!!
:superck: :superck: :superck:

YureW

E anche andar in osmiza xe ris'cio, che tante volte xe scalini bruti per andar drento, e po' se se poli ribaltar de la panca, o magari un piatin de misto el te casca de taio sui pie ....

no xe mai de star tranquili  :riez:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

si ma per andar in osmiza te rischi anche con la zata malada se xe de andar
:superck: :superck:

ciano cadena

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ...
Buonanotte cellula triestina....e poi diseme che non fazo ben a metter a riposo la moto!!!!!!
:spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk: :spakk:

canamo

ciao ciano
no far casin che te disturbi........ :spakk:
a proposito,quando finisi sto letargo anticipato :dubbio: hahaha

YureW

Calma! No disfattismo!

Intanto però l'amico XL350 xe 'ndà a far un giro dale parti de Divacia con un altro: i doveva esser in tre, ma a uno i ghe ga ciulà la moto (2KF bianco gommado de enduro, no freccie, scarigo approssimativo, credo che sia un tubo de aluminio e basta), cussì xe andadi in due.
E lui ga rivà a cromarse e farse mal a un anca.

Ciò, no xe un periodo tanto fortunà, ma me sento ne le urine che el xe passado: soto Nadal riveremo a far un gireto o no, magari facile sul Tajano (sperando che sia neve)?

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

canamo

ciao yurew
penso che con i nostri ferri e la neve sia bastanza dura  :cacc:
forse prima ne convenieria far una convenzion con l'asl.n.1 triestina  :stamplllll:
ieri iero sul trstelj  e con poche de piere bagnade e terra iera za de mazarse :dubbio:

YureW

Mah, dipendi che neve che xe: mi e MTT l'altro inverno gavemo trovado neve in un posto che altre volte iera fango: bon, meio neve che fango, te sbrissi ma te controli meio la sbrissada.
Se xe latron, inveze, xe longhi: dove che la neve xe batuda dale auto, xe disastri: ma in neve fresca, guidar xe una faikada.
Solo le pido a Dios

robo

Mi son andà l'anno scorso con Marko (el mulo che iera col CR 250 l'ultimo giro ) a far un giro con la neve...faikada!!!
E gavevo le gomme stradali,per cui la roba xe fattibile...salvo trovar lastroni de iazzo,ma se se va per grembani xe poco probabile...

YureW

Fatibile, fatibile: anche mi pensavo che iera longhi, e inveze xe sai meio la neve che el fango limoso.
Me dà come l'impression che co te sbrissi sul fango la moto vadi in fuga, e su la neve inveze la vadi via a velocità costante.
Cioé: se te ga una discesa piena de fango e te cominci a sbrissar, la moto aumenta velocità de continuo, inveze su la neve la moto sbrissa zo sempre ala stessa velocità: la neve soto la rioda te fa sbrissar, ma quela davanti, che te acumuli movendote, la te frena.
Solo le pido a Dios

robo

Con la neve basta mollar el gas e le moto se incugna da sola...poi partir xe longhi,però xe sai più facile andar in giro (pian però) che con la fangazza limosa...

MTT

Citazione di: YureW il 04 Dicembre 2006, 14:26:11E lui ga rivà a cromarse e farse mal a un anca.
Mi con voi no vegno più: portè sfaika  -dead-
:riez:
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 04 Dicembre 2006, 16:41:07
??? ??? ???

No, no, vien inveze, che ne servi el portafortuna!

Mi go visto che co vien MTT:

- la moto no casca più: la sta in pie anche senza cavaleto;
- casco magari mi, causa alcol più che altro, a ma no me fazo gnente;
- no ghe xe guasti, anzi, come per incanto se disbugnisi carburatori che prima iera cloache, le candele torna lustre, i ciodi entra in 'tele gome ma l'aria no vien fora (questa xe vera, no dir de no)

e alora no tirar el cul indrio

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

lele74

uhm...me vien de pensar che l'unica volta che son andà in off con voi (liguria) la moto me se ga gripà sul cavaleto :contrar: :contrar:
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

robo

Ciò ,xe meio de un santo!
GO visto za i frati distrubuir santini...i me ga da un!
#risatona# #risatona# #risatona#

YureW

Xe lui!
Xe lui con la barba!

magrebtzx magrebtzx magrebtzx

Ciò, Lele, el TT grippà no xe colpa dei cativi influssi, xe che l'oio bisogna meterlo nel motor, no in tele patatine ale grigliate.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: MTT il 04 Dicembre 2006, 16:41:07
??? ??? ???

Ulo ciò el mulo papà el xe vivo!!! Ma quante panzze te cambi che non terivi nemmeno a scriver sul forum?
Ara che più che te speti per pagar de bever, più sede gaveremo e più gente se unissi alla cellula triesteina.
??? ??? ???

robo

Citazione di: ciano cadena il 05 Dicembre 2006, 08:59:53
Ara che più che te speti per pagar de bever, più sede gaveremo e più gente se unissi alla cellula triesteina.
??? ??? ???

...mi go un cugin de Buje che venissi con la sua banda de amici e go sentì anche Uccio ,detto "el dindio" che venierà anche lui!
El me ga chiesto se pole ciorse anche un 2\3 litri de nero per asporto...

MTT

Citazione di: ciano cadena il 05 Dicembre 2006, 08:59:53
Ulo ciò el mulo papà el xe vivo!!!
Respiro ancora, si...
Ieri xè sta el primo dramma familiare: ciuccio si, ciuccio no. Mi iero per el no, mia moglie (e mio fio) per el si. E infatti co son torna' a casa iera il ciuccio sul tavolo. La mia paura xè che va a finir che ogni volta che el pianzi un poco de più, inveze de capire cossa el ga, ghe ficchemo el ciuccio in bocca per farlo star zito. E no volessi mai che quando che el gaverà 3-4 anni el me gira per casa sempre col ciuccio in bocca. Anche perchè se el gaverà de bever una birra, el ris'cia che ghe vadi per tresso.
Quanto alla bevuda... ma no ve gavevo za paga un giro? Ah no? Orpo, me pareva... :riez:
Quanto prima, dai, tegnì duro ancora un poco...
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 05 Dicembre 2006, 09:33:01
Respiro ancora, si...
Ieri xè sta el primo dramma familiare: ciuccio si, ciuccio no. Mi iero per el no, mia moglie (e mio fio) per el si. E infatti co son torna' a casa iera il ciuccio sul tavolo. La mia paura xè che va a finir che ogni volta che el pianzi un poco de più, inveze de capire cossa el ga, ghe ficchemo el ciuccio in bocca per farlo star zito. E no volessi mai che quando che el gaverà 3-4 anni el me gira per casa sempre col ciuccio in bocca. Anche perchè se el gaverà de bever una birra, el ris'cia che ghe vadi per tresso.
Quanto alla bevuda... ma no ve gavevo za paga un giro? Ah no? Orpo, me pareva... :riez:
Quanto prima, dai, tegnì duro ancora un poco...
??? ??? ???

tipici dilemmi dei figli primogeniti. L'importante xe che da grande te lo porti sulla retta strada ( BIRRA!!!)

YureW

E comunque:

bon San Niccolò

:cake: :cake: :cake:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Auguri doppi a Niccolò e quindi.....................................

BEVUTA DOPPIA !!! hahaha

MTT

Voi gavè un problema... :riez:

@YureW: grazie per gli auguri.

ciano cadena

tutta invidia che noi podemo andar a bever quando volemo e annusar el profumo del luppolo,ma ti inveze te nasi solo latte dei rigurgiti!!
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

MTT

Citazione di: ciano cadena il 06 Dicembre 2006, 13:19:19ti inveze te nasi solo latte dei rigurgiti!!
Solo quel? Magari... hahaha

ciano cadena

dei, vien a rilassarte con noi, che ne par te sia un pochettin teso !!!!! :incx: :incx: :incx: :incx: :incx: :incx: