News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Yure, te se ga dimenticà la borsa con le birre e altro!!!!
??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Gennaio 2007, 17:37:02
Yure, te se ga dimenticà la borsa con le birre e altro!!!!
??? ???

Xe bone per un'altra volta  :riez:

Grazie, Ciano!

??? ??? ???

Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

robo

Grazie ciano per le info...ma non i rispondeva!
Peccà...gavemo beccà solo Ivandesign!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: YureW il 20 Gennaio 2007, 18:40:40

Xe bone per un'altra volta  :riez:

Grazie, Ciano!

??? ??? ???

Allora le bevo stasera con la signora alla vostra salute. Te ga poi fatto un giretto per veder come va? Te ga forse regolà ancora l'apertura del secondario?
??? ??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: robo il 20 Gennaio 2007, 18:51:29
Grazie ciano per le info...ma non i rispondeva!
Peccà...gavemo beccà solo Ivandesign!

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Gavè compra qualcosa?
:YUK: :YUK: :YUK: :YUK: :YUK: :YUK: :YUK:

robo

Niente...iera solo roba per stradali!
Mi go visto un do tre robette,ma poi go lassà star...go altre spese adesso ( chiuder el motor per esempio)

Nianche dir...go la moto che spandi oio e fora neviga...
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Gennaio 2007, 19:39:09
Allora le bevo stasera con la signora alla vostra salute. Te ga poi fatto un giretto per veder come va? Te ga forse regolà ancora l'apertura del secondario?
??? ??? ??? ???

No, el secondario cussì va alla grande.
Però acqua xe ancora in giro: pecà che go fato el pien l'altro giorno, ma la moto fin a Catinara xe andada benon: dopo me son calado in cità, e là ga ricomincià a romper le bale. Se vedi che la benza iera tropo piena de acqua, no xe bastado pulirla.
Farò fora questo pien de benza (ogni tanto spurgo la vascheta del carburator, dove dovessi concentrarse l'acqua), co' resta un par de litri li svodo via, ciogo in distributor una tanica de 10 litri, un pochi li uso per netar el serbatoio, el resto per andar in giro.
E bon.

Ciao!

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

canamo

ciao muloni,chissase se rivasimo beccarse a breve ? ??? ???
con voi tutto ok? :bye:

YureW

Caro mulon, le robe xe abastanza ok.

Becarse per un gireto? Per una bireta?
Per el gireto, me par che le moto in giro xe abastanza impedide: Robo e Franzpippa moto ferme, Ciano no asicurazion, MTT latitante (sarà andà a sciar), mi che svodo acqua del carburator come se fossi el fondo de la barca ...

:riez: :riez: :riez:
Solo le pido a Dios

kocka

sembra un bollettino di guerra.
io invece, domani :bttr: :riez: :riez:

:ciao:

YureW

Citazione di: kocka il 25 Gennaio 2007, 10:10:38
sembra un bollettino di guerra.
io invece, domani :bttr: :riez: :riez:

:ciao:

Hai già le foto di domani! Voglio anch'io quella macchina fotografica!

:riez: :riez: :riez:

Beato te ...
Solo le pido a Dios

kocka

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha
spero solo che la neve tenga qualche giorno

brummel

Mi invece go fatto mezza moto nova...ciamava giusto un poco de lavori..

Anche qualche birra no stassi mal però....

:superck:

canamo

grande brummel,e l'altra meta'?(de moto)
te son pronto per 1 giro? ???

brummel

L'altra metà vol dir gomme,vol dir bori e desso son drio a finir la casetta...
Comunque vedo se rivo a far una permuta:i me ga regalado una coppia de stradali come nove,basta trovar de far cambio.....un giorno passo de ti a farte veder cossa go fato sul trattor...

kocka

ecco, arrivato prima di quello che pensavo a casa e mi sono andato a fare un giretto un oretta attorno a casa.
per qualche settimana la si trovera sicuramente ancora, piu su.

MTT

Eh no! No, no, no... sè 'bastanza scoreti!
Voi svode' benza dai carburatori, andè a sciar con la moto, ristrutturè trattori...
E mi?
A lavorar in moto, che dopo la me impianta all'ora de pranzo e me toca sburtarla fin casa...
Credo de aver seri problemi de impianto elettrico. O de carburazion. O de sfaika. Boh!
Comunque sè 'bastanza scoreti! :riez:

brummel

Te vegno incontro:te compro le riode(giusto per farte un favor....) :riez:

MTT

Citazione di: brummel il 25 Gennaio 2007, 17:45:12
Te vegno incontro:te compro le riode(giusto per farte un favor....) :riez:

Ecco, bravo! Cussì no cori che la sburto più... :cry:

robo

Gome go mi in cantina che me vanza,si de grai sia de 'sfalto...non xe nove nove, ( infatti le sarà un 2\3...che battuda muli,ciò!)ma xe ancora bone!

brummel

Pena che go tempo passo a trovarte..

canamo

ciao,passa quando che te vol (ma passa!) ??? ???
co te ga la moto pronta se podesi far un giretto con el mulo davide :bttr:
con jurew come va,tutto ben?
risolti i problemi del bacolo? :superck:

YureW

Citazione di: canamo il 30 Gennaio 2007, 08:01:19
.......................................
con jurew come va,tutto ben?
risolti i problemi del bacolo? :superck:

Ciao, mulon.

El bacolo xe forsi quasi a posto: la prossima setimana lo porto del mek per un lavoreto, intanto mi finisso la benza e neto de novo el serbatoio. Go da' un'altra ociada ale valvole, strete apena un poco e no le fa più casin. La carburazion ga qualcossa de strano, perché la vida del geto del minimo la andasi molada de 2 giri e mezo da tuto chiuso e inveze la mia va benon con 6 giri da tuto chiuso, ma no me par un gran problema: el motor verzi ben, anche el mek ga dito che i cavai li ga tuti.
Ghe devo dar ancora un'ociada a quela membrana che te me disevi, tanto per veder.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Ah si altro che membrana ( dal greco membro+ano)!!!
Xe question de model de moto.  hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

@ canamo: se gavemo calmà un poco per i giri? Te speti la stagion + calda? Te nominemo mekka Ufficiale della Cellula Triestina Viva La e Pò Bon per il grosso quantitativo de material della produzione XT che te ga a casa !! :riez: :riez:
??? ??? ??? ??? ???

lele74

Citazione di: ciano cadena il 30 Gennaio 2007, 10:04:23

... il grosso quantitativo de material della produzione XT che te ga a casa !! :riez: :riez:
??? ??? ??? ??? ???

xt e tt...novità in vista in quel di Sistiana ;)
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

MTT

Per quel che me riguarda, go fatto la revision, sto mese che riva pago el bollo...ma la moto xè ferma.
E no trovo el tempo per veder che problema la ga.
Xè za la seconda volta che la me lassa in strada: la mattina la parti regolarmente, poi a ora de pranzo la fa le bizze. La se impizza subito e poi dopo qualche minuto la se studa. Smonto la candela e la xè imbrattada, anche se credo che sia dovudo ai continui tentativi de accension (ed inevitabili ingolfamenti). Il problema credo che sia elettrico, o il pulsante de massa on/off, o il blocchetto de accension, perchè per farla ripartir devo smontar la mascherina e staccar e riattaccar el connettor del blocchetto. E giogarme un po' con el pulsante de massa. E netar la candela: dopo questa sequenza de riti magici, la riparti e la fa 500/600 mt. Poi la se studa de novo. Poi me rompo le bale e vado a casa a pie.
Comunque un paio de settimane de fermo ga lassado el segno: raggi arrugginidi, cigolii strani al perno ruota anteriore, cavo frizione mezzo grippado nella guaina. Insomma una disperazion!
Ma prima o poi riverò a trovar el tempo de metterla a posto: magari quando che Niccolò partirà militar (ah no, adesso no xe' più la leva obbligatoria). E allora co' el 'ndarà a viver da solo.
Bisogna pazientare... :confuso:

canamo

Citazione di: lele74 il 30 Gennaio 2007, 10:27:23
xt e tt...novità in vista in quel di Sistiana ;)

....e si,da venerdi go a casa anche un tt350 e 1/2 xt350(per recupero toki) ??? ???
ormai el tt xe sparso in toki per tuto el garage in attesa de restauro.....speremo ben :dubbio:
ma el 43f inveze el xe operativo ma MANCA SOCI per far 1 giro!!!
ATTENDO NOTIZIE A RIGUARDO :ciapet:

ciano cadena

Caro Capo Officina Canamo, prima de andar a far un giro dovemo metter in sesto el cadavere de MTT, altrimenti i giri senza de lui xe sfaikai ( ne sa qualcossa Yure). Per cui un Week lo podemo dedicar alla moto de MTT, cussì pian pian riva primavera e podemo finalmente far un giro.
prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr

canamo

Citazione di: ciano cadena il 30 Gennaio 2007, 12:52:32
Caro Capo Officina Canamo, prima de andar a far un giro dovemo metter in sesto el cadavere de MTT, altrimenti i giri senza de lui xe sfaikai ( ne sa qualcossa Yure). Per cui un Week lo podemo dedicar alla moto de MTT, cussì pian pian riva primavera e podemo finalmente far un giro.
prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr

:ok: ,se servi qualcosa feme un fiscio,mi intanto go de far con la picia :bttr:

MTT

Citazione di: canamo il 30 Gennaio 2007, 14:26:31...se servi qualcosa feme un fiscio...
Te ga acqua santa?  hahaha hahaha hahaha

brummel

Go visto soto casa de MTT la gloriosa,el se ga salvado solo perchè ghe volemo ben.....salvado de cossa? IERO CON UN FURGON CON DO MURADORI SERBI E ROBA CHE LA CARIGHEMO!!!!!!! :riez:

MTT

Citazione di: brummel il 31 Gennaio 2007, 15:17:59
Go visto soto casa de MTT la gloriosa,el se ga salvado solo perchè ghe volemo ben.....salvado de cossa? IERO CON UN FURGON CON DO MURADORI SERBI E ROBA CHE LA CARIGHEMO!!!!!!! :riez: :superck:
Ecco, solo che col furgon te pol pensar de portarla via... oppur sburtandola... :indif:

brummel

No sta  :cry: desso te ga el pupo basta che el te ridi che te passa tutto....
No penso che sulla moto sia dura,sarà qualche massa o zo de la...

MTT

Citazione di: brummel il 31 Gennaio 2007, 16:33:10
No sta  :cry: desso te ga el pupo basta che el te ridi che te passa tutto....
Vero! A volte basta che lo guardo co 'l dormi e me se impinissi el cuor...
Citazione di: brummel il 31 Gennaio 2007, 16:33:10No penso che sulla moto sia dura,sarà qualche massa o zo de la...
Credo anche mi, ma za che son zercherò de far una manutenzion completa sia all'impianto elettrico che alla ciclistica. ;)

??? ??? ???

robo

Te ga messo benza dentro?
#risatona#

A mi me fazeva scherzi simili co iera el carb intasado...non se spegneva,ma pocovia!