News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Citazione di: MTT il 13 Febbraio 2007, 09:46:42
:nooo:

Penso a sto punto ne convegni andar all'ACI perchè dai tabaccai non me fido.  :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi:
??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

ciano cadena

Citazione di: robo il 12 Febbraio 2007, 16:31:16
Femo in sondaggio:

CHI GA LA MOTO CHE FUNZIA?

hahaha hahaha hahaha

Ma ara che qua tutti ga la moto che funzia,ghe manca solo la voia de andar in giro.Qui xe tutti pantofolai e osmizzanti.
:superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck:

franzpippa

allora muleria la mia moto parti, la perdeva oio ma xè sta risolto, adesso nn va la frizion.  :miii:
cmq par che el problema sia una cazzada cmq quando vole se becchemo per una biretta, dato che per far giretti qua me par che xè difficile trovar consensi. cmq io sono iscritto fmi e un mio cumpare di motoclub ga la moto immatricolada storica e a parte le foto e poche cazzade, xè facile da far solo che ghe vol sai tempo, lui xè stado tipo 3o4 mesi per far tutto
franzpippa

MTT

Citazione di: ciano cadena il 13 Febbraio 2007, 12:56:41
Penso a sto punto ne convegni andar all'ACI perchè dai tabaccai non me fido.  :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi: :nonsi:
??? ??? ???
:confuso:
Ne' ACI, ne' tabaccai, co pagherò 'ndarò direttamente in posta, ciogherò un bollettino in bianco e verserò i soldi sul stesso conto dell'altro anno, solo che ghe zonterò la causale apposita.

Citazione di: franzpippa il 13 Febbraio 2007, 13:52:08
...xè facile da far solo che ghe vol sai tempo, lui xè stado tipo 3o4 mesi per far tutto
Bon a saverse, me comincerò a mover sto anno, per el bollo del 2008 della VT500.
??? ??? ???

ciano cadena

bon mal che vadi pagheremo la multa per aver versado meno soldi.  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

kocka

ciano cadena

Ovviamente meno Kocka che dall'alto dei suoi 20 anni ha ancora il "morbin" e il tempo di andare in moto.
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

ciano cadena

Ma uostia Canamo non te vedi che i xe tutti in letargo;noi scrivi manco sul forum,cossa te vol che pizo la moto, non fazo altro che consumar benza. Per mi i xe tutti in osmiza de Ferluga a piscianzi.Manco Brummel se salva !!!
:superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck:

YureW

Ma che letargo: go 'pena tirà fora la moto dall'officina, go ancora de capir ben che grana eletrica che ghe xe, 'sto fine setimana se rivo smonto el smontabile e riparo el riparabile, e po' son pronto per far un giro. Ma intanto, al massimo roba vizin casa, me secassi restar inciodado con la moto in zima a un monte vizin de Maribor  :riez:
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Citazione di: YureW il 14 Febbraio 2007, 11:14:57
Ma che letargo: go 'pena tirà fora la moto dall'officina, go ancora de capir ben che grana eletrica che ghe xe, 'sto fine setimana se rivo smonto el smontabile e riparo el riparabile, e po' son pronto per far un giro. Ma intanto, al massimo roba vizin casa, me secassi restar inciodado con la moto in zima a un monte vizin de Maribor  :riez:

Ma Yure che robe te me conti?
-ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'-

YureW

Citazione di: ciano cadena il 14 Febbraio 2007, 11:17:49
Ma Yure che robe te me conti?
-ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'- -ninzo'-

Ah, te savessi, omo, che storie tristi ....

:riez: :riez: :riez:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 14 Febbraio 2007, 11:41:35
Ah, te savessi, omo, che storie tristi ....

:riez: :riez: :riez:

bon mulo 'ndemo a contarse ste storie tristi da Machnic che xe meio.
:superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck:

canamo

.....intanto oltre confin ghe ga da de novo una spolverada de neve :YUK:
....e che giornada oggi,un pecca esser lul lavor(no a lavorar eh) :dubbio:
speremo in tempi meio :superck:

canamo

Citazione di: ciano cadena il 13 Febbraio 2007, 12:59:45
Ma ara che qua tutti ga la moto che funzia,ghe manca solo la voia de andar in giro.Qui xe tutti pantofolai e osmizzanti.
:superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck: :superck:

mah,anche mi domenica scorsa me son fatto un giro....

ciano cadena

MA SE POL SAVER PERCHè TE SPORCHI SEMPRE LA MOTO?
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

canamo

Citazione di: ciano cadena il 15 Febbraio 2007, 22:02:40
MA SE POL SAVER PERCHè TE SPORCHI SEMPRE LA MOTO?
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

......me piasi  :cacc:
hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

kocka

guardate che bei regalini si trovano da noi.  :incx: :incx:
non ci sono passato sopra, per fortuna c'e anche gente a qui non diamo fastidio passando vicino ai loro campi.

ciano cadena

:bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo: :bazoo:
Meno male Kocka che ti è andata bene!
??? ??? ???

ciano cadena

mulo Yure quando te pensi de far un'ordinazione de gomme ?
??? ???

YureW

Citazione di: ciano cadena il 19 Febbraio 2007, 12:34:54
mulo Yure quando te pensi de far un'ordinazione de gomme ?
??? ???

No tanto presto, perché go ancora gome nove in cantina.
In compenso el mio amico Sergio volessi ordinar qualcossa, probabilmente da Gasolina.
Te ga de cior? Che nel caso fe el bisnes e sparagnè sula spedizion.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Bon dighe a Sergio che prima andarò a veder a Materija.
???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 13 Febbraio 2007, 14:57:07
bon mal che vadi pagheremo la multa per aver versado meno soldi.  :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Anche l'Agenzia delle Entrate conferma la versione dell'FMI.
Ora niente e nessuno potrà più fermarmi, in settimana pagherò el bollo ridotto.
Poi però devo andar a cior la moto in passeggio S.Andrea dove stamattina la ga deciso de fermarse per la terza volta in un mese. Giusto ieri ghe go smanettà de sora per farla ripartir, la go tenuda accesa per quasi 20 minuti e el motor girava come un'orologio. Stamattina dopo 7-800 metri, stoj! Comincia a girarme le balle in modo vorticoso... :sciopp:

ciano cadena

Citazione di: MTT il 19 Febbraio 2007, 17:56:20
Anche l'Agenzia delle Entrate conferma la versione dell'FMI.
Ora niente e nessuno potrà più fermarmi, in settimana pagherò el bollo ridotto.
Poi però devo andar a cior la moto in passeggio S.Andrea dove stamattina la ga deciso de fermarse per la terza volta in un mese. Giusto ieri ghe go smanettà de sora per farla ripartir, la go tenuda accesa per quasi 20 minuti e el motor girava come un'orologio. Stamattina dopo 7-800 metri, stoj! Comincia a girarme le balle in modo vorticoso... :sciopp:

Non la pol andar per misericordia,ogni tanti anni ( 10 ) bisogna pur far un tagliando.
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Febbraio 2007, 08:56:21
Non la pol andar per misericordia,ogni tanti anni ( 10 ) bisogna pur far un tagliando.
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr:
Fooorsi go trovà. Ieri sera dopo qualche colpetto de manigo de cazzavide sul carburator la se partida subito e la go riportada sotto casa. Go fatto un po' de giretti intorno de casa e xè filado tutto lisso. Stamattina, tre balete de naftalina nel serbatoio. Nei prossimi giorni la testerò per bene e vedemo se xè risolto, altrimenti rismonterò el carburator per una pulizia approfondida. :ok:

ciano cadena

ben bon che ndemo avanti a colpetti.... :acci: :acci: :acci:
si ma per prossimo giro ( metà luglio forsi) la devi esser a posto perchè noi non sburtemo !!
:bttr: prrrrrrrr :bttr: prrrrrrrr :bttr: prrrrrrrr :bttr:

ciano cadena

HEI MULONI CHE NE DITE?

https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=33718.0

Sarebbe un mitico giro da farsi almeno 1 volta nella vita !!
:mvv: :mvv: :mvv: :mvv:

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Febbraio 2007, 09:45:42
ben bon che ndemo avanti a colpetti.... :acci: :acci: :acci:
si ma per prossimo giro ( metà luglio forsi) la devi esser a posto perchè noi non sburtemo !!
:bttr: prrrrrrrr :bttr: prrrrrrrr :bttr: prrrrrrrr :bttr:

Ma anche prima de metà luglio: mi penso de far qualcossa 'sto sabato o domenica.
Solo le pido a Dios

brummel

Sto week end SE CAMBIA CASA FINALMENTE!!!!!!!!!!!!!!! :rir: :rir: :rir: :rir:

Seguirà ovviamente bicchierata per tutti i componenti della cellula con moto funzionante e no.... :riez:

Ps:un mio cliente fa un bel lavor vendi gomme....

:superck:

ciano cadena

Citazione di: brummel il 20 Febbraio 2007, 10:37:22

Seguirà ovviamente bicchierata per tutti i componenti della cellula con moto funzionante e no.... :riez:

FINALMENTE SE MOVI QUALCOSA !!!!!!
Si el bicer de birra !!!!
hahaha hahaha hahaha

YureW

Citazione di: brummel il 20 Febbraio 2007, 10:37:22

Ostia!
Bel colpo! Con tuti quei lavori che iera in lavor, za te son pronto per andar dentro. Benone!

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: ciano cadena il 20 Febbraio 2007, 10:28:39
HEI MULONI CHE NE DITE?

https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=33718.0

Sarebbe un mitico giro da farsi almeno 1 volta nella vita !!
:mvv: :mvv: :mvv: :mvv:

Qua nessun disi nada ????
:riez: :riez: :riez: :riez:

breis72

Ciao a tutti, x adesso conoso solo robo, el va a scola vicin de casa mia e ghe go beccà la moto sotto de scola!, stago zercando info x le moto de interesse storico, mi go un 2kf dell' 88 x cui gavessi de spettar ancora un anno, ma con quel che me se vegnù el bollo sto anno (che ghe vegni un granfo!!!) me sa che col caxxo ghe lo pago sto altro anno...
Go scarigà un pochi de pdf dal sito della fmi ma xe un poche de robe che no go capì:
1.Ma se la moto risulta nell' elenco bisogna cmq far le foto della motoreta tutta bela originale xchè un mio amico ga un guzzon (un california 1000) e el va in giro con un libretto che xe come un servizio fotografico! mi ghe stago fazendo la modifica che ga fato robo (che dio me la mandi bona) x cui la vedo aspretta mostrarghe le foto e convinzer la pulia che xe la stessa moto!!
2.Ma bisogna esser iscritti alla fmi cmq?
Qualchedun ga za fatto l'accrocchio e ga le idee ciare??  :dubbio:

MTT

Citazione di: breis72 il 20 Febbraio 2007, 11:22:25Qualchedun ga za fatto l'accrocchio e ga le idee ciare??  :dubbio:
Quel che te digo adesso xè confermado dall'FMI e dall'Agenzia delle Entrate de TS.
Per il FVG, la moto devi rientrar in una de queste due categorie:
- il modello devi esser compreso nell'elenco delle moto de interesse storico stilado ogni anno dall'FMI
- la moto devi esser iscritta al Registro delle Moto Storiche e il proprietario devi esser iscritto ad un moto club per l'anno de validità del bollo.
In entrambi i casi la moto devi esser entrada nel ventesimo anno dall'anno de immatricolazion (tipo la mia xè de settembre 1987, quindi zà in gennaio 2007 la vien considerata de 20 anni)
Nel tuo caso, te devi comunque spetar el prossimo anno e controllar, sul sito dell'FMI, l'elenco valido per il 2008 dei modelli motoveicoli di interesse storico e collezionistico. Se la moto rientra nell'elenco, per il FVG xè sufficiente e te pol pagar in posta un bollettin de 10,33 euro con causale "veicolo storico ex art. 63 legge 342/2000". Tra l'altro a quel punto el bollo sarà solo tassa de circolazion e non più de proprietà, quindi se la moto resta ferma in proprietà privata no cori pagar neanche quel.
El model de moto del tuo amico probabilmente non xè compresa nell'elenco FMI e quindi el ga dovudo iscriverla al registro storico (quindi farghe el "book" fotografico).
??? ??? ???

ciano cadena

MTT ma dove te ga scritto la causale se non ghe xe neanche scritta la causale sul bollettino premarcato?
-ninzo'-

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Febbraio 2007, 13:23:19
MTT ma dove te ga scritto la causale se non ghe xe neanche scritta la causale sul bollettino premarcato?
-ninzo'-
Devo ancora andar a pagar, in ogni caso el pagamento se fa su un normale bollettino in bianco, dove se scrivi lo stesso c/c dei premarcati e nello spazio della causale (presente in tutti i bollettini in bianco) se metti la causale.
;)