News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

brummel

Citazione di: robo il 02 Settembre 2007, 22:53:33
Alternativa moto a Sistiana...la merce è già scontata,ma forse riesco a spillare ancora qualcosina!
Serve qualcosa in particolare?

Brummel: non me son dimenticà e che non son mai casa e quando ghe son go de far... :-X

Quando che ti vol... :riez:

:piss:

robo

Domenica xe un motogiro organizzado dal motoclub de Duin,
ritrovo alle 9,30 in via Caboto poi giro e alle 12,30 merenda e alle 14.00 pranzo. pazz2

Rivemo presentarse come  la cellula triestina del forum? :dubbio:
Magari ingrumemo qualche novo discepolo (o lughero che ne pagherà le birrete la prima volta che andemo fora! :akrd: :akrd: :akrd:)
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

brummel

Domenica son a Villaco...raduno HD... :bttr:

franzpippa

salve a tutti scuseme se latitoun poco in  sto periodo ma son un po' incasinà.
se te vol brummel se bechemo a villaco mi son su
franzpippa

robo

'mparite a metter un do punti e qualche maiuscola ,selvadigo! :incx: :incx: :incx:

Forse venio anche mi a dar un'ociada! clap
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

robo

canamo

come xe muleria?????
cosa dise se provemo a PENSAR de far un uscita?
provemo a stabilir una data?......e yure cosa disi :dubbio:
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
se vini a trovarme go el frigo  ncora pien de birre!!!!!

robo

Citazione di: canamo il 12 Settembre 2007, 19:40:49
come xe muleria?????
cosa dise se provemo a PENSAR de far un uscita?
provemo a stabilir una data?......e yure cosa disi :dubbio:
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
se vini a trovarme go el frigo  ncora pien de birre!!!!!

Venio mi!
Dopo le 19.30 finido in engozio vegno a romperte le tonie...e chiederte 2\3 vide che go seminado in cantina e non le trovo più!!! :frustalo: "sbemm" :acci:

MTT

Citazione di: canamo il 12 Settembre 2007, 19:40:49se vini a trovarme go el frigo  ncora pien de birre!!!!!
Semo mal messi: per convinzerne a far un'uscita, bisogna ciaparne per sede... :riez:
Comunque sabato pomeriggio e domenica, mi podessi esser disponibile (per l'uscita, intendo, perchè per bever son sempre libero).
??? ??? ???

canamo

....ma el ciano  e yure,che fine i ga fato? :dubbio:

brummel

CIANO:el varda la moto .....tropo bela per sporcarla...e po desso comincia a rinfrescar e lui no xe+un pupo..... -ninzo'-

YURE:disperso sulle alture di Sterna insieme a un zaino pien de ordegni e GPS.... :riez:

MI:go sempre de far tanto val che la vendo...!

robo

Quante fliche per la motoreta?
Xe un mulo che zerca una roba de battaglia tipo la tua... :ciapet:

MTT

Piccola rettifica alla mia disponibilità ad un'uscita.
Sabato pomeriggio o domenica mattina sul presto (son a pranzo a spese de mia cognada: posso rifiutar? :riez:)
??? ??? ???

ciano cadena

eccome qua el desaparecidos. son a casa in malattia per via de sta ostia de pression che la me fa dannar. La prossima settimana son a far lecocardiogramma e poi vedemo. El dottor me disi che bevo pochi liquidi e mi ghe go dito che bevo sai birra ma el mega dito che non xe la stessa roba  :dubbio: :dubbio: :dubbio: :dubbio: :dubbio:

??? ??? ??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

YureW

E mi sono presente ogni tanto, ma go qualche grana nei prossimi giorni: domenica no credo proprio de rivar a far gnente

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Citazione di: YureW il 14 Settembre 2007, 15:04:34
E mi sono presente ogni tanto, ma go qualche grana nei prossimi giorni: domenica no credo proprio de rivar a far gnente

??? ??? ???

dio bel, spero niente de grave. Speremo de becarse presto.
??? ??? ??? ???

canamo

ciao a tutti
domenica 23 (tempo permettendo) andasi a veder l'ultima gara del triveneto a laipacco......venisi qualchedun? :dubbio: :ciapet: :ciapa:

robo

Magari...ma son con franzpippa  Mestre per el granfondo de bici!
Peccà! "sbemm"

ciano cadena

Citazione di: canamo il 18 Settembre 2007, 09:02:41
ciao a tutti
domenica 23 (tempo permettendo) andasi a veder l'ultima gara del triveneto a laipacco......venisi qualchedun? :dubbio: :ciapet: :ciapa:

caro dottor te batti ben ti. non te ga un caxxo de far a parte el pergolo, ma mi son sempre de ronda o per una roba o per l'altra ( son diventà pezo de Lord brummel). Per settembre go de finir i scuri, el giardin e la terrazza.
Te basta?
:cry: :cry: :cry:

canamo

Citazione di: ciano cadena il 18 Settembre 2007, 12:10:41
caro dottor te batti ben ti. non te ga un caxxo de far a parte el pergolo, ma mi son sempre de ronda o per una roba o per l'altra ( son diventà pezo de Lord brummel). Per settembre go de finir i scuri, el giardin e la terrazza.
Te basta?
:cry: :cry: :cry:

..... co te ga fini te pol farme la terrazza anche a casa mia :superck:
mi intanto vado a veder la gara :ciapa:

ciano cadena

Citazione di: canamo il 18 Settembre 2007, 12:37:53
..... co te ga fini te pol farme la terrazza anche a casa mia :superck:
mi intanto vado a veder la gara :ciapa:

a presto e fa foto.
:bye: :bye:

canamo

come xe muli,tutto ben?son un poco in pensier dove xe andai......e yure dove x fini?
de ndar far giri nanche no ve domando :ciapa:
??? ??? ??? ???

YureW

Ecchime qua, maestro Martin.
Purtropo no xe un bel periodo, problemi de salute in famiglia, cussì son abastanza de corsa qua e là anche nel fine setimana.
Certo che un gireto o almeno una bireta per distrarse no me farìa mal, ma no so come trovar el tempo  -ninzo'-

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Citazione di: YureW il 28 Settembre 2007, 09:10:14
Ecchime qua, maestro Martin.
Purtropo no xe un bel periodo, problemi de salute in famiglia, cussì son abastanza de corsa qua e là anche nel fine setimana.
Certo che un gireto o almeno una bireta per distrarse no me farìa mal, ma no so come trovar el tempo  -ninzo'-

??? ??? ???

Dio mulo risolto i problemuzzi di salute? Troveremo anche una sera per un pò de  :superck: :superck: :superck:

non te preoccupar.  #friends# #friends#

brummel

Per una serata scacciapensieri quando che volè.... :sigaro:

canamo

ok,son gia piu tranquillo(gavevo ciapa paura :miii: :miii:)
yure,spero no sia niente de grave,per la ??? quando che te se liberi fatte sentir :bye:

MTT

Ecco, bravi, cussì magari buto un giro per i anni...  :soddisfatto:

kocka

ciao ragazzi. un aiutino. il klx e stato venduto ieri e dopo averci pensato un po un xt non andrebbe male. pero non voglio spendere piu di 1800e.
ho sentito l'importatore sloveno e per 63 euro mi rilascia la carta di omologazione del 3tb.
conoscete qualcuno che ne vende una?

canamo

ciiao kocka
puoi omologare solo 3tb o andrebbero bene anche altri modelli basta che rientrino nel bidget? :dubbio:
cosi sappiamo cosa tenere d'occhhio ??? ??? ???

kocka

no, solo 3tb. dovro andarmi a comprare il mercatino.

MTT

Se sento di 3tb in vendita ti faccio sapere.
??? ??? ???

lele74

Citazione di: YureW il 04 Dicembre 2006, 14:26:11
...(omissis) riveremo a far un gireto o no, magari facile sul Tajano...?

un up al topic con quotata proposta :girrrr:
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

canamo

Citazione di: lele74 il 12 Ottobre 2007, 09:57:57
un up al topic con quotata proposta :girrrr:

ciao lele74
.....ma te ga visto la data della proposta????!!!!
....ormai semo ridotti qussi :cacc:
....ma dopo l'ultima bevuda semo in attesa de news della due giorni non stop de sterna :1:
griglia,birra,tenda,giro :bttr:.....comei very :dubbio:

lele74

la data l'ho vista...infatti era una proposta per ripetere la cosa ;)

purtroppo i miei turni sono + infami del solito per questo mese, ma non si sa mai :P

tra l'altro sono pure gommato stradale al momento (Trailmax), motivo in + per rispolverare un giro facile
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

canamo

te vinisi col tt350?