News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

robo

Citazione di: kargowaggon il 27 Marzo 2008, 12:43:56
brummel:

lavoro in via torrebianca ( tecnomusic ) ....

Ma te son quel con la cavelada?
Son passà tempo fa (2\3 mesetti ) a cior le ance per un sax tenor e go visto un 2kf nero e rosso fora...
ke robe...
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

kargowaggon

robo: kavelada gò, si....

brummel:  "IERA" quel?, no te gà più xt?

brummel

Xe sempre quel solo che el xe a riposo a casa de mia mama in atesa de gomme e revision..
e dopo semo in groppa.. batt

:superck:

canamo

per cargo
te laso el numero de cell. in m.p.
comunque se andasi un poco alla cieca_(no go sai memoria )
te ga tutta l'atrezzatura?(stivai,protezioni e robe varie?)
speremo de no lasar el 2kf in qualche pozza tipo sabbie mobili :miii: :dubbio: ???

YureW

Occhei, sarà ora che comincio a moverme anche mi, ormai go lassà una fossa sul divano dove che poso el cul, se vado 'vanti cussì ris'cio un giorno de restar incastrà dentro.  :riez:
Certo che un poco de bel tempo no saria mal: gavessi de cambiar oio, meter a posto quel fren davanti e netar un poco el perno del forcelon, ma se me piovi su la testa ogni fine setimana no xe che me vegni fazile remenarme in corte soto casa.

Intanto xe un mio amico che sta pensando de ciorse un enduro, xe indeciso tra un 250 2T e una roba tipo l'XR 400. Cussì, podessi esser che uno dei prossimi giri vegni fora anche lui, e là se longhi: xe un che impenava con l'harley su e zò per le Rive, no voio pensar coss'che'l faria con un dueemezo pei grembani  ;D

Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

canamo

iera ora yure......pel mulo se ghe interessa davide vendi el cre250 ma xe un 2oo7 e me par che domandi + de 5000 :zot:(tutto somma anche abbastanza  sotto la valutazion)
:ok:

brummel

Chi non muore si rivede...!come xe Yure???
Dai che per Aprile tiremo su una bela clapa.

kargowaggon

canamo, a margherita ghe piasi sai far i fanghi..... protezioni ecc gò, vedemo dove che te ne porti ah! al limite la morirà con onor....

YureW

Eh bon, con mi tuto ben: e ti Brummel, el viagio de noze? dura tornar a lavorar?

Ah Canamo: ghe dirò al mulo, el CRE de Josko, che me par tra l'altro che i se conossi zà lori due.

Ciau!
Solo le pido a Dios

antonionni

Scusate una cosa, dov'è la gara a Nova Gorica il 13?

robo

Citazione di: antonionni il 28 Marzo 2008, 23:50:05
Scusate una cosa, dov'è la gara a Nova Gorica il 13?

Da quello che ho capito dovrebbe essere a Vrtojba.
Mi informerò meglio!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

kargowaggon

e sto lunedì un gireto? dei, ciò!!!!!!

robo

LA gara a Nova GOrica xe sospesa...non se fa niente ...par che non i ghe ga da i ultimi permessi...peccà!

Vien qualched'un veder la gara a Buzet 'sta domenica?

robo

Cossa ve par?
Per mi xe cocolo...
cussì finalmente gaveremo un nome e non saremoi soliti pindoli... øpaperinoø

brummel

Due xe le robe:o te se ga fato una foto o te se ga vardado in specio....!

øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø

antonionni

CitazioneVien qualched'un veder la gara a Buzet 'sta domenica?
Dove esattamente? Orari?

robo

Citazione di: brummel il 04 Aprile 2008, 10:57:49
Due xe le robe:o te se ga fato una foto o te se ga vardado in specio....!

øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø øpaperinoø

beh,...un pochetin...però pel color me son ispirado a ti! :ciapa: :ciapet:

øpaperinoø

brummel

Robo no xe che per caso l'amico de Franz volessi vender el vecio Land Rover passo lungo?
Son in zerca de un toco vecio ma bon.

Mandi.

robo

Citazione di: brummel il 18 Aprile 2008, 09:28:43
Robo no xe che per caso l'amico de Franz volessi vender el vecio Land Rover passo lungo?
Son in zerca de un toco vecio ma bon.

Mandi.

...guai anche chieder!
No,no lo vendi...
posso chiederghe se conossi qualchidun che lo vendi,ma el suo non lo molla... :nonsi:

canamo

ohohhhhhooooooooo,ghe xe qualchedun?
ma che fine ga fatto i "muloni" della cellula triestina?tutto ok?
feve vivi qualche volta :ok:
un saludo a tutti  ??? ??? ???

brummel

-dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead- -dead-

Me sa sai che se vederemo solo per pivo.....

:vino:

robo

Mi e Franz ierimo ala Bavisela dal 20 aprile...

lavoro del mus-koli!
Domani dovessimo finir,
cosa bona visto che coi bori riverò a farme l'assicurazion pella motoreta!

Gavemo un novo membro (nel senso che un altro bimbinaz - membro appunto- se ga ciolto un Yamahin...)
Cussì se slonga el giro delle bire!

clap clap clap

YureW

otimo!
basta che se trovemo per 'ste bire, e anche per un gireto.
Solo che mi prometo che farò, che anderò, che quel ch quel'altro, e inveze go sempre qualche cristo.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

canamo

notizie de MTT e cianocadena?
ciano me par de gaverlo visto in tv(su chi lo ga visto?) e i dioseva che dopo VECIO ga comincia a lavorar :acci:
.....che brutto vizio :ciapet:
metto due foto de un dei ultimi giri che gavemo fatto con davide

robo

canamo

ciao robo.....ierimo sotto el trstelj nella valle del vipacco
per far i 100 mt. del canal in foto penso saremo stai almeno una meza ora  :confuso:

MTT

Eccome!
Son 'ncora vivo. La "Poderosa" xè ruzzine, ma el motor gira ancora. E devo ancora provar pettorina e zenocere che me iero ciolto pel raduno. La moglie partorirà el secondo pupo entro un mese (beh, mi almeno qualcossa go fato in sti mesi  :riez:). Se no bechemo proprio el giorno del parto, mi un gireto de una 1/2 giornada anche lo faria... :bttr:
??? ??? ???

YureW

Bon, casomai te ghe disi ala moglie de spetar un paio de giorni, se te ga de 'ndar fora.
Che fioi xe tanti, inveze giri in moto xe pochi  :riez:
Solo le pido a Dios

canamo

ciao yurew.......i  gire no xe pochi,no i xe per niente!!!!!! -ninzo'-
:bye:

bevuda

Ciao, son el mulo "novo"! Per slargar el giro de birrette ;:juha;:, bisogna prima guadagnarsele :bttr: con un bel giretto! Ve chiedessi una roba soft come primo giretto, per confidenza. Se tutto  :ok: allora se alza el tiro...e dopo  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

canamo

ciao bevuda e scusa se no se gavemo beka......se te rivi passar in settimana xe piu facile :ok:

bevuda

posso veder se rivo venerdì pomeriggio, prima no rivo sicuro. Te fazo un colpo de telefono prima. ok?

canamo

ciao,no xe problemi ??? ??? ???

kargowaggon

ROBOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Gò visto che te gà anche un ttr, visto che ,me lo voleria cior al posto de margherita, cos te me disi de ela???

e poi, a tuti voi più esperti, quando in slovenia se legi su un cartel "gozdna cesta", vol dir " va avanti ma xè kazi tui se te se fa mal" o vol dir " girite e torna a casa mona" ?

Grazie!

FLY

Ciao
"gozdna cesta"/strada forestale:nessun divieto di usare(almeno per adesso),pero a tutto rischio tuo...  FLY