News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

robo

Il ttr funzia,no problem...
però preventivamente saria bel trovar un motor intiero,non se sa mai...pei tocchi!
SE lo trovo sui 300e lo ciogo subito....
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

YureW

OK, ragazzi, oggi o domani mando l'ordine: semo d'accordo, allora, per quelle gome che gavamo dito?

Cussì:

MTT:
1 anteriore Mitas C-17 90/90-21 M/C TT 54R - Euro 50,23
1 posteriore Mitas C-02 120/90 - 18 XL TT 71N C-02 M/C - Euro 54,10

Ciano:
1 posteriore Mitas C-02 120/90 - 18 XL TT 71N C-02 M/C - Euro 54,10

Yure:
1 anteriore Mitas E-09 90/90 - 21 M/C TT 54T E-09 Euro 50,59
2 posteriori Mitas E-09 120/90 - 17 M/C TT 64T E-09 2xEuro 61,62

Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

MTT

Mi confermo la mia parte de ordine.
E ringrazio YureW per esserse preso in carico quest'onere. E per gaver deciso de pagarme le gomme (no go capì perchè a mi si e a ciano no ::):riez:
Cossa ve par de la proposta de kocka per il prox. we? Mi me par ben... :ok:

YureW

Orco giuda, ghe xe anche el 16% de IVA, adesso vedo.

Solo le pido a Dios

YureW

Bon, fata la xe. Ordinado e pagado con PayPal.
Per martedì dovessi esser qua la roba, se i xe svelti come l'altra volta. Spero de esser a casa, co' i riva con le gomme.
Comunque, fioi, visto che cambiè le gomme, gavè intenzion de meter anche camere d'aria nove? Magari rinforzade?
Solo le pido a Dios

MTT

Personalmente, no :nonsi:
Vado a risparmio ;D
??? ??? ???

YureW

E va ben: i prezi che se vedi nel catalogo i xe zà con l'IVA al 16%, no problem.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

ben fatto Yure, ora non ne resta che spetar.
Ciò de Lele neanche l'ombra. savè qualcosa? Ghe go mandà un messaggio ma.... :nooo: :nooo: :nooo:
??? ??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

Ciano scusime ma sarà ancora de spettar pel marsupio,perchè quel cocla del mio amico che doveva pagar con la carta de credito se ga dimentica e pena ieri me ga ditto che non ga fatto...
Me dispiasi, anche perchè devo spettar anche mi per le vide...cussì i lavori xe rallentadi! :P
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 03 Aprile 2006, 09:17:52
Ciano scusime ma sarà ancora de spettar pel marsupio,perchè quel cocla del mio amico che doveva pagar con la carta de credito se ga dimentica e pena ieri me ga ditto che non ga fatto...
Me dispiasi, anche perchè devo spettar anche mi per le vide...cussì i lavori xe rallentadi! :P

:ok: :ok: :ok: speremo che rivi entro sabato.
??? ??? ???

robo

non credo....speremo!

ciano cadena

ciano cadena

bene ragazzi passiamo dai msg privati a quelli pubblici:
alloar giro per sabato: non trovo un caxx de paramotore in alluminio per la mia moto (non rivo a trovar Lele neanche sul cell. )
e sinceramente con quei carter in magnesio non me fido de ciapar piere.
Dunque se non rivo a trovar sto paramotore preferiria rimandar el tutto a dopo Pasqua.Un aiuto per rintracciar Lele?
??? ???

robo

quel del ttr va su?

Ciano xe nato fora un casin...
el mulo che doveva pagarme col paypal voleva pagar,ma xe veniù fora che se pol pagar solo con Visa o MAstercard,che lui non ga!

Per desso l'ordine xe fermo alla  ricerca de un che gabbi la Visa... :acci:

robo

Forse go trovà la soluzione... :rock:

ciano cadena

va ben Robo non disperarte prima o poi te riuscirà a comperar la roba e anche il mio marsupio. Consolite con l'osmiza la de ti!

Come xe con le riode Yure? Mi el paramotor lo go trovà per cui sabato sarò presente al giro. Confermato? a che ora se trovemo?

??? ???

robo

Ghe inteeressa a qualchidun la parte a depression del carburator del ttr?Me par che xe de 31mm...contro i 27 del Xt me par!
...se qualchedun vol gaver un po' de potenza inpiù che me disi che go de darlo via!
Xe perfetto,mai usado (seriamente,go ctrovà un carburator ancora imballado!!!)

YureW

Citazione di: ciano cadena il 05 Aprile 2006, 21:22:58
va ben Robo non disperarte prima o poi te riuscirà a comperar la roba e anche il mio marsupio. Consolite con l'osmiza la de ti!

Come xe con le riode Yure? Mi el paramotor lo go trovà per cui sabato sarò presente al giro. Confermato? a che ora se trovemo?

??? ???

Le riode xe che le xe partide lunedì ale 14:00 da la Tedeschia, e ieri pomerigio sul sito del corier tedesco el servizio de tracking del paco diseva che i pachi ga lassà la Crucchia. Quindi adesso i xe in carico al trasportator italian, che l'altra volta che go ordinà iera Bartolini, me par.
Solo che l'altra volta che go ordinà, le gome iera partide come lunedì e rivade zà mercoledì: quindi penso che le rivi ogi. Solo che mi ogi son sul lavor fin stasera, spero che i vegni pomerigio che ghe xe mia moglie. Se le xe rivade, ve dago un drin: no so se gavè furia de montarle, ma nel caso, se le go in casa oggi, podè vignirle cior za stasera.
E se no, doman pomerigio.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 06 Aprile 2006, 09:08:34
Le riode xe che le xe partide lunedì ale 14:00 da la Tedeschia, e ieri pomerigio sul sito del corier tedesco el servizio de tracking del paco diseva che i pachi ga lassà la Crucchia. Quindi adesso i xe in carico al trasportator italian, che l'altra volta che go ordinà iera Bartolini, me par.
Solo che l'altra volta che go ordinà, le gome iera partide come lunedì e rivade zà mercoledì: quindi penso che le rivi ogi. Solo che mi ogi son sul lavor fin stasera, spero che i vegni pomerigio che ghe xe mia moglie. Se le xe rivade, ve dago un drin: no so se gavè furia de montarle, ma nel caso, se le go in casa oggi, podè vignirle cior za stasera.
E se no, doman pomerigio.

??? ??? ???

allora il paramotore lo go trovà ieri in un 'officina e ieri sera alle 11 lo go montà. Per cui da quel punto de vista son a posto.Per le riode, se le riva oggi pomeriggio, vegnissi a ciorle stasera visto che son in città fin alle 19.30 cussì domani pomeriggio le monto.Per sabato confermà el giro?
A che ora partimo perchè devo saver se cior ferie o meno.
??? ???

MTT

Ecchime qua, bela gente.
Furia per le gomme no go, perchè tanto no credo che rivo a montarle per questo fine settimana. Ma comunque se le xè rivade, intanto vegneria a ciorle.
Per el giro de sabato... xè che go de cambiar i paraoio alla moto de mia moglie: per far il lavor, son ospite in un box de amici e no xè che posso tirarla troppo per le longhe, perciò me dedicheria a quel. Ma no xè mai dito, per cui me tegno in forsi.
??? ??? ???
p.s.: Ma no i ga da piova sto week-end? -ninzo'-

robo

Cossa non se fa per magnar la... < nud >

Hehehe! :akrd:

ciano cadena

dunque, guardando su Osmer per il week i da bel tempo,forsi un pelin fresco, ma bel.
Se femo sto giro sabato, almeno mi go bisogno delle gomme, perchè quelle che go su le devi esser fine 800.
Forse Lele gaveva intenzion de vegnir ma anche lui el sa dirne all'ukltimo momento per via de quel caxxx de lavor. Comunque el sta ben, nel senso che non se lo senti sul Forum perchè el ga el PC pien de virus e il cell. xe cascà in acqua ( per quel non rivavo a mettrme in contatto con lui).
Per MTT: ciol ferie doman e finisi el lavor sulla moto de tua moglie e cussì te vien con noi.

al di là de tutto presenti per sabato:

1) mi
.............
??? ??? ???

YureW

Alora, per sabato mi dago forfé: i me ga scombinà tuti orari, tanto che no capisso più un caxxo de cossa go de far e a che ora per tuta la giornata. Ad ogni modo, anderò fora in Istria domenica, in moto e con la moglie, e zà che sarò là proverò un per de percorsi.

Per le gome spero che i fazzi presto, l'altra volta i xe stadi de meno.
Bon, ciau!
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Bon allora me salvo el giorno de ferie per la prossima uscita  :sob: :sob: :sob: :sob:
A sto punto per le gomme non xe premura; co le riva le riva e po bon!!!
:superck: :superck: :superck:

MTT

Citazione di: robo il 06 Aprile 2006, 09:39:23
Cossa non se fa per magnar la... < nud >
Pezo ancora! Sgobbo e in più stago a digiun... :cry: :riez:

YureW

Niente gome, ancora.
El servizio de tgracking del corier disi che un paco xe in Italia, e l'altro per strada.
Vedaremo doman.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

meno mal che el giro xe saltà !!!!!!
??? ??? ???

robo

Ciaaanooo...
El tascapan dovessi venir la prossima settimana priam de Pasqua...ma mi
son via! :acci:
Te lo porto la settimana dopo! :ok:

ciano cadena

ciò muli per il raduno fasemo qualcosa? Nel senso che se decidemo de andar penso saria un'idea trovar un carrello portamoto e andar zo con quel.Mi sulla mia macchina go el ganzo traino, ma pel carrle bisognassi trovarne uno a noleggio o farselo imprestar da qualchidun. Che ne dite?
??? ???

brummel

Allora tempo de attrezzarme e se gavè voia venissi volentieri a far qualche giro in jugo...
:superck:

ciano cadena

Citazione di: brummel il 07 Aprile 2006, 19:28:58
Allora tempo de attrezzarme e se gavè voia venissi volentieri a far qualche giro in jugo...

ok, ma a sto punto penso dopo Pasqua.
???

brummel

+ che volentieri cussì risolvo che non me cariga la batteria.....go cambiado el regolator de tension e ga carigado una settimana....oggi go fatto un ponte con un altra....
A sto punto:o xe una massa che me scariga o no so settimana prox passo tutto l'impianto fil per fil fin che no ghe vegno fora......
Se qualchidun xe piu'illuminado che me daghi una dritta...
Mandi fioi del XT....

YureW

-----------------------------------------------------------------------

Altro giro, altra corsa, sssiorreeee e ssssiooorriiii!!!

Go messo le righete cussì se capissi che xe un novo apuntamento, bravo Lele con l'idea de tignir un "Muleria" impirado co la puntina de disegno, cussì se va a zercar driti e sicuri.

Alora, inauguro: domenica 24 setembre, gireto? Mejo in SLO?
Go la goma de drio che comincia a esser scarsa, ma se pol ancora far un minimo de fango.
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 18 Settembre 2006, 17:02:50Alora, inauguro: domenica 24 setembre, gireto? Mejo in SLO?
Ok, ok, la gavè con mi, go capido...
Domenica 24 son in Cro per vendemmia... :superck:
Divertive...('stardi :riez:)

ciano cadena

vada per la slovenia. Podessimo ripercorrere un giro già fatto ad esempio quello del fiumiciattolo in mezzo al bosco o se rivemo a combinar con Kocka che el decidi lui dove xe meio!
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr: