News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

Vediamo se funziona:

Aperto da YureW, 10 Aprile 2006, 16:31:07

Discussione precedente - Discussione successiva

YureW

moderatoooreeeee!
Ciano mi ha detto "BONA"!

E adesso aspettiamo.
:akrd:
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

MTT

Non sono il moderatore, ma... direi che ciano ha fatto bene  hahaha hahaha hahaha

lele74

Citazione di: YureW il 10 Aprile 2006, 16:31:07
moderatoooreeeee!
Ciano mi ha detto "BONA"!

E adesso aspettiamo.
:akrd:

si si...direi che funziona  ;D ;D

ma non mi pare il caso di prendersela  :sigaro:

Dopo lunga assenza torno a farmi vivo: una epidemia di sfighite mi è arrivata addosso...prima ho per ben foderato di virus il pc fino al punto di non ritorno  ;D ...poi durante una uscita in moto (inkredibile: ne ho alcune in funzione) ho affogato il cellulare nel guado di una pozzanghera di tirreniche proporzioni; ovviamente al lavoro i colleghi si ammalavano e cadevano come mosche: sapevo il giorno prima quel che mi aspettava il day after.
Il tutto mentre Ciano mi cercava, ero in trattativa con Robo per una permuta e dovevo chiudere una pratica con mimmo74 che ormai starà già diffondendo i volantini con la taglia sulla mia testa ;D
Un paio di giorni e dovrei essere a pieno regime e forse pure reperibile sul cellulare al solito numero :)
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

MTT

Citazione di: YureW il 10 Aprile 2006, 16:31:07Ciano mi ha detto "BONA"!
Eh, no! Se la mettiamo così, allora ciano ha fatto malissimo :mvv: :riez:

ciano cadena

ste boni che se tutti BONI !!!! :akrd: :akrd:

Allora muli come xe? Yure el giro come xe andà? Positivo?
Mtt: te ga finì la moto della signora?
Lele: finalmente tra di noi, anche perchè come moderatore non potevi essere latitante.

le gomme le gavè già montade?
??? ???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

MTT

Citazione di: ciano cadena il 11 Aprile 2006, 08:39:09Mtt: te ga finì la moto della signora?
Finito! 6 ore in tutto: 4 ore per la prima forcella, solo due per la seconda (ormai lo so far a oci chiusi).
Citazione di: ciano cadena il 11 Aprile 2006, 08:39:09le gomme le gavè già montade?
Ancora no, zercherò de far questa settimana, giovedì o venerdì. E ti, te ga ze montà?

ciano cadena

no, le monterò dopo Pasqua tanto non se va da nessuna parte  :cry: :cry: :cry: :cry:
??? ??? ???

YureW

Citazione di: ciano cadena il 11 Aprile 2006, 08:39:09
ste boni che se tutti BONI !!!! :akrd: :akrd:

Allora muli come xe? Yure el giro come xe andà? Positivo?
Mtt: te ga finì la moto della signora?
Lele: finalmente tra di noi, anche perchè come moderatore non potevi essere latitante.

le gomme le gavè già montade?
??? ???

Ciò, una faikada de giro.
I fioi xe restadi a zogar con i fioi del paese, controlladi dai nonni, e mi e mia moglie gavemo fato un giro a Sregna, Portole, Montona e Grisignana, fazendo anche sterrati.
Po' go smontà el bauleto, e me son messo a girar da solo nella zona intorno ala casa del mio vecio.
De rider: xe tre ani che digo che anderò nel vecio paese de Gojaki, abandonado da zinquanta ani, e isolado perché la strada che ghe rivava xe sparida. Volevo arivarghe passando per una pineta, e gavevo anche studià una via per arrivarghe. Una bela bataglia: niente sentier, tuto un andar in salita in mezo ale graie e ai alberi.
Bon, i ga verto una strada con le ruspe: son rivà su in un minuto. Tre ani che spetavo de farme el giro, e inveze niente.
Inveze go fato un bel giro sui Piski, una zona particolare: eco le foto, una faikada, me son divbertì de cagarse. Son arivado in zima ai Piski passando da soto in su, MTT sa come che xe el posto. Tropa roba!

Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 12 Aprile 2006, 09:21:39
Son arivado in zima ai Piski passando da soto in su...
Come ta ga fatto? passando in mezzo, tipo nella terza foto? immagino no de sora, altrimenti te li gavessi rovinadi sicuramente...
Bel quel posto! Quanto ghe tornemo? :YUK:
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 12 Aprile 2006, 09:37:52
Come ta ga fatto? passando in mezzo, tipo nella terza foto? immagino no de sora, altrimenti te li gavessi rovinadi sicuramente...
Bel quel posto! Quanto ghe tornemo? :YUK:
??? ??? ???

Son passado tutto sul fondo, con le riode quasi sempre su piera dura, con certi tochi streti streti che la moto passa apena. Arivado ad un certo punto, ghe xe un toco de salita in terra (ma con bona aderenza), e se riva su un lastron de piera, e de là se riva nela vigna che gavemo in alto. Se là po'  me son calà zo' per un sentier, anche questo in parte su lastra de piera, che scendi da un altro lato del monte, e se riva in mezo a altri piski.
Po' son tornà su e de novo zò per i piski, e là bisogna star atenti, perché in salita no te pol sbaiar, xe solo un modo per andar su senza passa sora i piski e rovinarli, ma per tornar zo, se te imbrochi el canal sbaià, xe longhi, perché no te se poi più girar.
Ne la foto del strada con fango, son in quela stradina vizin el cimitero che gaveimo rinuncià, mi e ti quela volta che ierimo, perché la iera tropo scivolosa: son andà avanti per un chilometro, ma iera sempre più fango. Iera i canai dele riode del trator che in certi punti iera tanto fondi che gavevo paura che me se bagni la candela, ma d'altra pare dovevo star dentro i canai per gaver dove meter i pie. Se te sta in mezo, tra i canai, te caschi perché no te ga apogio.

Andemo là quanto prima: una domenica che rivemo a trovarse in tre, quatro, o zinque, gambe in spala, e andemo. Se pol za comuinciar a discuter per la prima domenica dopo Pasqua.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

lele74

Citazione di: YureW il 12 Aprile 2006, 10:07:58

Andemo là quanto prima: una domenica che rivemo a trovarse in tre, quatro, o zinque, gambe in spala, e andemo. Se pol za comuinciar a discuter per la prima domenica dopo Pasqua.

??? ??? ???

de no creder...saria libero :miii: :miii:

ve toca cambiar giorno #risatona# #risatona#
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

MTT

Citazione di: YureW il 12 Aprile 2006, 10:07:58Se pol za comuinciar a discuter per la prima domenica dopo Pasqua.
:mvv: :banana: :bttr: clap
Domani spero de rivar a montar le gommazze nove.
Intanto ieri son rimasto senza freni de drio: go controllà e su una delle due pastiglie se gaveva za comincià a "magnar" la spalla de ferrazza. Ferro su disco, te credo che no frenava. L'altra pastiglia inveze gaveva ancora 2-3 mm de carne. E un dei due perni su cui "flotta" la pinza iera grippado (fango e morchia). Prima gavevo messo su pastiglie SBS, adesso go provà le Ferodo. Speremo che le duri de più.
Allora organizzemo sto giretto. Ma no subito dopo pasqua, altrimenti riva a vignir anche lele  :riez: :ciapet:

lele74

no stè farve problemi che tanto mi grippo za in costiera :riez:

YureW

Citazione di: lele74 il 12 Aprile 2006, 10:25:29
no stè farve problemi che tanto mi grippo za in costiera :riez:

Tranqui, tanto a MTT ghe vanza sicuro un piston de quando che el ga rifato el motor.
Comunque, arivar là no xe un un problema: xe poco più de 40 km a partir dal confin de Rabuiese, ne l'Istria croata. Te se pol portar drio bagaglio a volontà, oio, benzina, ricambi, tanto là se pol lassar tuto in casa e andar in giro per i grembani. Magnar e bever xe roba in casa de sicuro, po' se se pol portar drio qualcossa, e po' xe l'osteria proprio tacada.

Speremo bel tempo!
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Per la domenica dopo Pasqua me va ben; el problema xe che nevigherà visto che riva a vegnir anche Lele  :ciapet: :ciapet: :ciapa: :ciapa:
Bon speremo de farghela stavolta!!!!!!
:superck: :superck: :superck: