News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

raduno 2007

Aperto da ciano cadena, 19 Marzo 2007, 21:34:06

Discussione precedente - Discussione successiva

brummel

Brutto beko....iero in tribunal citado come teste,me son magnado meza giornada de lavor!!

:piss:

canamo

ciao brumel
....dighe a ciano(mi con lui no parlo + )
che per andar in osmiza pol meter anche oio de semi in te la forcella hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha.....come viscosita dovesimio esserghe :ciapa:

YureW

Ciò, go mandà a Bofiz un msg per saver qualcosa dela pagina dei iscriti al raduno, ma no go avù risposta.
Come xe, savè qualcossa?
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

Mi digo solo una cosa: che el dott. Canamo e Brummel i xè in combutta contro de mi perchè inveze de andar a far i giri, i fa le soste tecniche...... :superck: :superck: :superck: :superck:mentre mi e yure andemo sempre de corsa..

hahaha hahaha hahaha hahaha
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

ciano cadena

Citazione di: YureW il 17 Maggio 2007, 08:20:45
Ciò, go mandà a Bofiz un msg per saver qualcosa dela pagina dei iscriti al raduno, ma no go avù risposta.
Come xe, savè qualcossa?

se xè per quel non go ricevudo risposta neanche mi, ma per prenotar non xè problema, mal che vadi gireremo da soli,tanto te ga el GPS....

Solo de Brummel aspetto una conferma per poi prenotar. Ciò Lord non sta far el moxx !!!! :spakk: :spakk: :spakk:

canamo

yurew,ti che te son + serio cosa te disi de fer 1giro prima del raduno? :bttr: :bttr:
forse se se ndasi de domenica rivemo tirar in torta anche brumel :dubbio: ??? ???

ciano cadena

go parlà adesso con Brummel,la situazione xè caotica per quanto riguarda el lavor,per cui al 99% non vien al raduno. Me dispasi assai per lui perchè gavessimo fatto un casin de soste......... :superck: :superck:
Per cui domani ghe telefono al campeggio per prenotar i bungalow. Domande?
??? ???

ciano cadena

go telefonado ora al campeggio relax che se trova proprio a Pian del Voglio, ma non ga ne bungalow nè casemobili da affitar, per ciu me tocca ripegar al camping Riva del Setta che xè a 20 km de distanza. Ve va ben?
???

canamo

...ma no podemo dormir in tenda sul logo come tutte le persone normali? :dubbio:
o in alternativa carigar le moto sul TUO camper e andar zo con quel                  hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

YureW

A mi me va ben anche a 20km, xe come 'ndar da Roian a trovar Canamo. Un quarto de ora e passa la paura.
Pel campegio, ben, mi no go tenda e gnanche saco a pel, ma insoma, me rangeria anche là in qualche modo. Magari ghe domando a Kocka de prestarme qualcossa. A proposito, ma perché no vien Kocka?

Per el giro, forsi sto fine setimana, vedo come xe con la moglie e i fioi.
Magari anche solo un per de orete in campeto a Catinara, se no xe tempo per roba più longa.
Solo le pido a Dios

canamo

per la tenda e el sacco  li go mi,iera + per star in compagnia e conoserse che per i 20 KM.
per el giro famme saver :ciao: :ciao:
se brumel no ga el w.e. con la fia forse el podesi agregarse,PER CIANO no ghe xe piu speranza :cacc:

ciano cadena

vecie leggere: il problema secondo mi xè portarse drio la zavorra delle tende+sacco a pelo+vestiti de ricambio+putanezi vari. Visto che gavemo de far 700 km tra andata e ritorno più leggeri semo e mejo xè.
Per il giro mi son senza le riode tassellade perchè le go smontade per far centrar i raggi.
Mejo saria andar senza tanti fronzoli, per quel pensavo che in bungalow o simili saria mejo.
??? ???

brummel

@Canamo:te passi sabato sera..??? :riez:

robo

Ehm ehm...per portar un po' de roba,mi go sentì che Lele74 va in macchina...se xe daccordo ghe buttemo le tende e i saccopeli in cofano e via...l'altra roba se la tiremo drio!
Tanto in un zaino de 75 litri sta tutto per 3 giorni!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

kocka

yurew, non ho tempo. ho 4 esami in giugno, spero di farne 3, non mi posso permettere un finesettimana fuori. pensavo anche di andare all'erzberg ma non ci riesco. mi rifaro a fine estate :soddisfatto:
come gia detto, se a qualcuno serve posso prestare 2 tende per due e 3 sacchi a pelo.

canamo

mah,mi penso de portarme drio la tenda e tutto el resto,dopo vedemo.(la tenda se 3 posti ma se sta meio in 2) no credo dovesi crear problemi de trasporto.in conclusion semo in 4 e bastasi un altra tenda simile(pesa 4,5 kg e no xe troppo ingomprante/dovesi star sul portapacchi)
a scapito della comodita se stasi in compagnia con tutti i altri ??? ??? a far festa. :ok:

robo

Anche mi son della stessa idea!

Mi go una tenda per 2 de lori..
el saccoapelo lo ligo sul codon e sora posso apoggiar el zaino,cussì se xe comodi!
Preferisso far unatendopoli dove sarà tutti cussì se poderà far casin in compagnia e non se rieschia de esser fermadi per strada,visto che go capì le tendenze de certi,me incluso... ??? ??? ???
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

canamo

si,si FEMO FESTA!!!! :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro:

robo

Bom,bisogna far una lista de chi porta una cassa de Lasko, le fiasche de trappa, el parsiuto in crosta, el kren, le fritole... ::feste:: ::feste:: ::feste::

ciano cadena

Citazione di: canamo il 18 Maggio 2007, 12:13:13
si,si FEMO FESTA!!!! :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro: :sigaro:

Bon alora go capì che per magnar e bever preferì campeggiar pittosto che andar in campeggio.
Yureeeeee cambiemo compagnia, qua xè solo tipi petessoni, non fa per noi, uomini puri dell'enduro!  :akrd: :akrd:

Chi me ospita in tenda alora?
magrebtzx magrebtzx magrebtzx magrebtzx

robo

Mi go la tenda per 2,ma franzpippa se ga zà prenotà!
El ga pure promesso che non magnerà fasoi per 3 settimana prima del raduno!!! :puzza: :puzza: :puzza:

YureW

Alora dormo soto l'albero?
Bon, déi, come semo con i posti?
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 18 Maggio 2007, 18:50:06
Alora dormo soto l'albero?
Bon, déi, come semo con i posti?

penso malamente o forse no. Kocka ne pol inprestar la tenda e forse semo a posto nel senso che mi, ti, Mtt, dott. Canamo ( che se non sbaio el ga una tenda) fossimo sistemai. El problema xè che el dottor dopo el secondo litro de birra, el tendi a russar. Chi dormi con lui?

canamo

Citazione di: ciano cadena il 19 Maggio 2007, 09:01:28

penso malamente o forse no. Kocka ne pol inprestar la tenda e forse semo a posto nel senso che mi, ti, Mtt, dott. Canamo ( che se non sbaio el ga una tenda) fossimo sistemai. El problema xè che el dottor dopo el secondo litro de birra, el tendi a russar. Chi dormi con lui?

....forse el problema xe contrario....chi me metto in tenda che no russi? ???
al limite  :puzza: ma no russo hahaha hahaha hahaha hahaha
la mia tenda la da per 3 posti al limite ghe stemo,in 2 se comoda :ok:

ciano cadena

Beh allora se me fazo imprestar la tenda de Kocka semo a posto?
??? ???

ciano cadena

Aggiornamento per raduno:

forse go trovà una tenda de mio cognado che la usava per andar in moto quando iera zovine ( 2 anni fa ).El me saverà dir tra un paio de giorni ( devi trovarla) per cui fossimo a posto con le tende.
Diario di bordo per la partenza? Ritrovo? Orario di partenza? Soste?
:superck: :superck:

robo

Mi diria 8,30 ritrovo a Sistiana in piazzetta, oppure 15min prima a Opicina ,cussì semo za sula bona strada...o xe troppo tardi!?

YureW

Le partenze se fa a l'alba, ale quatro quatro e meza de matina, per far alzar presto la moglie che te fa el café ......

no, va ben per le 8 e meza, ma fori meio sarìa al distributor de Duin, per far el pien ma proprio pien, che dopo xe prezi tajani in tei distributori.
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 24 Maggio 2007, 20:06:05
Le partenze se fa a l'alba, ale quatro quatro e meza de matina, per far alzar presto la moglie che te fa el café ......

no, va ben per le 8 e meza, ma fori meio sarìa al distributor de Duin, per far el pien ma proprio pien, che dopo xe prezi tajani in tei distributori.

Ah, ma non femo el trenin da Roian?
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr:

robo

Ripensandoghe se pol partir anche un po' prima...ale 8,30 xe za bel caldo...

Propongo de beccarse una sera inj un baretto per far el punto della situazione! ???

ciano cadena

Citazione di: robo il 25 Maggio 2007, 09:51:50
Ripensandoghe se pol partir anche un po' prima...ale 8,30 xe za bel caldo...

Propongo de beccarse una sera inj un baretto per far el punto della situazione! ???

Si si si si al solito posto !!!!!!!!
:superck: :superck: :superck: :superck:

robo

Se pol far...altri posti all'aperto?
Antonio fa caldo...
e verzi la finestra crodiga!!! ;D

ciano cadena

se podessi andar de Machnic in moto?
:bttr: :bttr: :bttr:

robo

...tantofà andemo de Flora! :sbavav:
Xe più vizin al confin e secondo mi la bira xe meio! #crazy#
E poi ga la veranda! :soddisfatto:
...e xe meno scagaz che de Mahnic! :-\

brummel

Accettè anche chi che no vien al raduno o me toca lavarve le moto con el spazzolin de denti??? :riez: