News:

BENVENUTI NEL VECCHIO FORUM DI WWW.XT600.IT

Menu principale

raduno 2007

Aperto da ciano cadena, 19 Marzo 2007, 21:34:06

Discussione precedente - Discussione successiva

franzpippa

ou muloni mi son pronto per far giri in off quando che vole mi in 20 min son operativo . go voja quando che volè.... batt
franzpippa

ciano cadena

....per far contenta Mate:

BON MULI COME XE'?

ve dirò che me fa un pò mal l'osso sacro, ma per il resto tutto OK, altro che Canamo che el xè sempre malaticcio...

hahaha hahaha hahaha hahaha

Ghe gavè dito a Brummel che se gavemo divertì ....... :ciapet: :ciapet: :ciapet:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

brummel

Magneme un toco de  :ciapet:

RRREMENGO!

:piss:

robo

Citazione di: brummel il 21 Giugno 2007, 16:06:50

RRREMENGO!

Non ne piasi el culatello... :akrd: :akrd: :akrd:
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

canamo

...intanto canamo anche se scassa xe un  dei pochi che ga fatto TUTTO EL GIRO + HARD (insieme a yurew e megatenere) hahaha hahaha hahaha
....e no ga tira indrio el :ciapet:

ciano cadena

Citazione di: brummel il 21 Giugno 2007, 16:06:50

RRREMENGO!

Non te la ciapar, appena se vedemo te mostremo le foto. Go scommesso con Canamo che sicuramente te gaveria conossù qualchidun se te fossi vegnudo al raduno ....
hahaha hahaha

ciano cadena

Citazione di: canamo il 22 Giugno 2007, 07:55:55
...intanto canamo anche se scassa xe un  dei pochi che ga fatto TUTTO EL GIRO + HARD (insieme a yurew e megatenere) hahaha hahaha hahaha
....e no ga tira indrio el :ciapet:

se se se ti te son giovine, aspetta qualche anno che poi te porto in giro in sidecar...
#risatona# #risatona# #risatona# #risatona#

ciano cadena

@ Franzippa: ricordite che se te va de Louis de ciorme le ginocciere e se xe anche una pettorina che non costi sai però. Per stasera non rivo a vegnir la del Motoclub.
Grazie.
??? ???

brummel

Franzpippa te va de Louis?
Se si ciamime che me servi una roba...
Se te pol... :riez:

franzpippa

per chiarirsi una volta per tutte
mia morosa con el 2 luglio abita a villach pensa di tornare giù ogni week end quindi a patto che sia robe ragionevoli se pol domandarghe de cior qualcossa ma ela va avanti indrio con la er-5 quindi se la ga de ingrumar i ordini de tutti la la vendi e la se ciol un ducato.
cmq penso che a breve faremo un giretto su per el trasloco e in qual caso ingrumero i ordini de tutti
franzpippa

franzpippa

nissun ga voia de farse un giretto in off oggio doman?
franzpippa

ciano cadena

Citazione di: franzpippa il 23 Giugno 2007, 07:50:58
nissun ga voia de farse un giretto in off oggio doman?

:nonsi: :nonsi: :nonsi:

in partenza per Roma, se vedemo al 2 luglio.
:bye: :bye:

motoraz

magari gavesi podudo! muli go roto el cambio savè come jutarme? go el motor in tera,pronto de verzer.

robo

Citazione di: motoraz il 25 Giugno 2007, 16:49:41
magari gavesi podudo! muli go roto el cambio savè come jutarme? go el motor in tera,pronto de verzer.

Se xe birrette venimo mi e franz...sarà el terzo motor che verzemo!
Se te servi una man\consiglio\o te ga dubbi no xe problemi!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

MTT

Citazione di: MTT il 14 Giugno 2007, 00:26:16Me raccomando de portarme indrio la maietta del raduno (che go ordinado a ragnetto venerdì scorso).
No xè che qualchidun de voi se ga ricordado de cior la mia maietta, al raduno? ::)

canamo

ciao MTT,come xe con ti?
per la maieta no saveria dirte......forse ciano? :dubbio:
....me par che semo andai cassoni e semo tornai baui hahaha hahaha hahaha

MTT

Ben, grazie. Al vecio i ghe ga messo tre by-pass. Adesso el xè ancora in ospedal perchè el ga un poca de acqua in te la pleura, i ghe ga za siringa' fora quasi un litro nei giorni passai e adesso se ga riformado ancora un poca, che par che la 'ndarà via da sola. Comunque, visto e considerado quel che el ga passado, el xè ben.
Per la maieta, se nissun de voi la ga ingrumada, ghe manderò i soldi a Ragnetto per la spedizion e me la fazo mandar a casa.

??? ??? ???

motoraz

ciò muli ve fuzia la motoreta rivè fin a pr

ou muli ve fuzia la motoreta xe el moto raduno a praprot(tre km. sora aurisina) ,cibaucici e bira de munken,savè za che no vegno col iamaca ma cola vecia 350 cavaschi bizilindrika, se rivo la metto in concorso.doman xel giro turistiko ,laltro anno semo andai a duin in castel ,figo mi che stavo tanti anni a sistiana xe stada una bella occasion.  :bttr:

ciano cadena

Citazione di: motoraz il 14 Luglio 2007, 09:43:31
ciò muli ve fuzia la motoreta rivè fin a pr

ou muli ve fuzia la motoreta xe el moto raduno a praprot(tre km. sora aurisina) ,cibaucici e bira de munken,savè za che no vegno col iamaca ma cola vecia 350 cavaschi bizilindrika, se rivo la metto in concorso.doman xel giro turistiko ,laltro anno semo andai a duin in castel ,figo mi che stavo tanti anni a sistiana xe stada una bella occasion.  :bttr:

ma se te stavi a sistiana te conossi per forza el pope: Canamo !!!!!!
hahaha hahaha

brummel

E anche Brummel...tanto mi so chi che te son... :akrd: