News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

YureW

Citazione di: ciano cadena il 16 Febbraio 2006, 13:16:59
si ma il conto corrente da cui attingo i soldi xe de Robo o de Yure, non ricordo ben. :rock: :rock: :rock:

Con mi te va tranquilo, omo!
Ciote pur tuto quel che xe sul conto, no far economie: forsi forsi che se rivemo a cior un per de calze de spugna de tignir un giorno mi e uno ti.
:riez: :riez: :riez:
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

ok, allora spetemo ancora Robo e poi ordineremo.
Vi comunico,tra l'altro, che ci saranno grosse NOVITA' nel mio garage. Per ora non posso dire nulla ma se va in porto una robetta.......... :bttr: :bttr:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

robo

Go montà la forcella nova "originale" del TTr...sai più morbida..
e me son anche tolà in un graion visto che la goma davanti non tien niente,ma propri niente sul fango:
go frenà davanti e go visto che la me scampava;go lassa la leva e frenà de drio...la xe scivolada pian pina davanti fino che non gavevo el cul per terra!

Devo ancorà regolarla un pochettin,che me par che iera un stelo più duro dell'altro!

Ah,sì...se ghe interessa a qualchedun i vendi in offerta dei ROAD BOOK della Acerbis e della UTAH là de Motostar2,drio via Flavia!
Son passà de là perchè prima opoi doverò cior un manubrio novo!
I ga anche parafanghi neri a 10e,ma non xe sai belli de veder...e manopole varie,però dai colori cacao...

TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 17 Febbraio 2006, 16:56:43
Go montà la forcella nova "originale" del TTr...sai più morbida..
e me son anche tolà in un graion visto che la goma davanti non tien niente,ma propri niente sul fango:
go frenà davanti e go visto che la me scampava;go lassa la leva e frenà de drio...la xe scivolada pian pina davanti fino che non gavevo el cul per terra!

Devo ancorà regolarla un pochettin,che me par che iera un stelo più duro dell'altro!

Ah,sì...se ghe interessa a qualchedun i vendi in offerta dei ROAD BOOK della Acerbis e della UTAH là de Motostar2,drio via Flavia!
Son passà de là perchè prima opoi doverò cior un manubrio novo!
I ga anche parafanghi neri a 10e,ma non xe sai belli de veder...e manopole varie,però dai colori cacao...

Miiii sta moto te costa come un WR :confuso: :confuso: :confuso:

robo

Perchè?
Cossa go fatto de mal?!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

robo

LA mula ga ditto che la vol prima provar e che non ghe piasi colori ecc...nisba per sto giro!

Ghe servi a qualchedun una gomma anteriore T63 in buono stato?Go de ingrumar la pila per i cerchionida SM e la dago via a 25e!
LA gaverà ancora 1cm e ciapilo de zocchetton.
E se ghe interessa a qualchedun go anche la forcella originale del ttr,volendo anche completa de piastre...

ciano cadena

OK ROBO, MA A YURE NON GHE SERVI MAI NIENTE?  :spakk: :spakk: :spakk:

robo

Yure fa el boba e se va cior la roba per andar in off o de Godina o in qualche altro negozio de pila! :akrd:

Appropò!
Forse che vendo anche il parafango anteriore UFO bianco con la staffa antivibrazione Buzzetti.

YureW

Citazione di: ciano cadena il 20 Febbraio 2006, 13:13:08
OK ROBO, MA A YURE NON GHE SERVI MAI NIENTE?  :spakk: :spakk: :spakk:

Son a posto, grazie  :riez:

Macché Godina, xe che son veramente a posto con tuto: stivai go, braghe go, protezioni go tute quante, casco e ociai xe, guantini de off go pena cambià che quei veci iera disfai, go giuboto invernal e quel de meza stagion, ancora un poco anche le mudande de la Yamaha go in cassettin.
Solo le pido a Dios

robo

Me par che te ga le mudande con la sgommada della Yamaha de drio... hahaha hahaha hahaha

YureW

Citazione di: robo il 20 Febbraio 2006, 13:23:51
Me par che te ga le mudande con la sgommada della Yamaha de drio... hahaha hahaha hahaha

No xe vero!
Chi te ga dito!

E pò no pol eser: le lavo ogni tre mesi, no pol eser restà el segno ...
Solo le pido a Dios

robo

ciano cadena

bon muli andè a veder il mio thread su "pistonando" e poi diseme cossa pensè!
:confuso: :confuso: :confuso:

robo

Te ga visto in Mercatino vendo sotto la voce "vendo opermutto" di boscaiolo?

robo

vendo o permuto...

Allora come procedi?Trovà qualcossa?
VOlendo podessi chieder ad un se vendi el XR Honda del 1990,teniudo ben,ma non prometto niente!

ciano cadena

deme tempo fin domani che forsi ( tocada de bale) vien fora qualcosa.
Intanto domandè in giro se qualchidun vol la mia. :bttr: :bttr: :riez:

robo

Mi ghe provo...ma al 99% i vol qualcossa de stradale sportivo,per farse fighi a Barcola! :nooo:

ciano cadena

cellula triestina e non (Lele)  attenzione: giornata SUPER Ho preso una 2kf

eccola!!!!

ciano cadena

un attimino di pazienza.............

lele74

Complimenti, bella :ok:.La tua già venduta?
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

ciano cadena

Citazione di: lele74 il 24 Febbraio 2006, 21:56:17

Complimenti, bella :ok:.La tua già venduta?

Ciao Lele ho avuto un colpo di fortuna. L'altro ieri sono andato a fare un giro da Dolomiti Racing, in zona industriale, e ho domandato se avevano qualche enduro nel negozio di Conegliano Veneto e uno di loro mi ha detto che forse un suo amico voleva venderla:Pensa l'aveva comprata lì più o meno un anno fa ma l'ha usata pochissimo. GHli ho telefonato e detto fatto l'ho presa: Mi pare abbastanza bene alla prima occhiata. Ora devo cercare di vendere la mia: A proposito se sai di qualcuno che ne cerca una fammi sapere.
grazie e ciao
??? ??? ??? ???

YureW

Bel colpo, Ciano!

Alora ...
gomme, no va ben, cambiar.
paracopa no xe bon, trova un altro
ahh, lassa perder, lassila là ....

tanto per saver, là dove? Cussì, sa, no se sa mai ...

Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 25 Febbraio 2006, 10:49:04
Bel colpo, Ciano!

Alora ...
gomme, no va ben, cambiar.
paracopa no xe bon, trova un altro
ahh, lassa perder, lassila là ....

tanto per saver, là dove? Cussì, sa, no se sa mai ...

me sa che con 15 kg in meno non te vedi più  hahaha hahaha hahaha hahaha
??? ??? ??? ???

ciano cadena

in + da oggi son in dieta !!!!!
:bugia: :bugia: :bugia: :bugia:

robo

A quando il debutto con la "nuova" moto???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 24 Febbraio 2006, 21:15:39
cellula triestina e non (Lele)  attenzione: giornata SUPER Ho preso una 2kf

eccola!!!!
Ooooh! Finalmente... so dove andare a prendere i pezzi di ricambio per la mia! Ma non potevi prenderla bianco/rossa? Le plastiche nere sulla mia non vanno bene! :riez:
Complimentoni! :ok:
Allora, a quando il battesimo? :superck: clap
??? ??? ???

robo

Conosce qualchidun che vendi una XT 550 o ancor meglio L'xt500 col serbatoio cromato???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 27 Febbraio 2006, 11:31:06
Ooooh! Finalmente... so dove andare a prendere i pezzi di ricambio per la mia! Ma non potevi prenderla bianco/rossa? Le plastiche nere sulla mia non vanno bene! :riez:
Complimentoni! :ok:
Allora, a quando il battesimo? :superck: clap
??? ??? ???

Ciao Mtt penso che il battesimo si farà fra una quindicina di giorni; il tempo di rimetterla in sesto e di farle un bel tagliando.
Pensavo invece che tu potresti gentilmente rottamare la tua nella mia discarica (garage) e caso mai prendere il mio 3TB  :akrd: :akrd: :akrd: :akrd:

robo

'giorno muloni....
Me nomal che xe finì carneval...se no tiravo i crachi!!!

:P

ciano cadena

Citazione di: robo il 01 Marzo 2006, 12:49:24
'giorno muloni....
Me nomal che xe finì carneval...se no tiravo i crachi!!!

:P

Ah si buongiorno...... buon pranzo a sta ora  :gnam: :gnam: :gnam:
??? ??? CIAO

robo

prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr

ME par che sarà presto "buonanotte"...

Me raccomando muli, dopo l'undici marzo (11.3) data storica andemoa far un bel giretto!!
Mi rifaria el Tajano...e cmq. un bel girop enduro turistico...

ciano cadena

Citazione di: robo il 01 Marzo 2006, 13:16:00
prrrrrrrr prrrrrrrr prrrrrrrr

ME par che sarà presto "buonanotte"...

Me raccomando muli, dopo l'undici marzo (11.3) data storica andemoa far un bel giretto!!
Mi rifaria el Tajano...e cmq. un bel girop enduro turistico...

:ok: :ok: :ok: :ok: ma evitemo il Tajano durante i fine settimana (troppa gente).Robo te ga sentì i muli sloveni per qualche cartina de sterrati da far per il momento da soli ?
???

robo

Per la cartina non go parlà ancora niente ma come go capì lori i saria ben contenti de farne de guida...

ciano cadena

Citazione di: robo il 02 Marzo 2006, 11:23:09
Per la cartina non go parlà ancora niente ma come go capì lori i saria ben contenti de farne de guida...

lo so ma noi non semo ne allenadi ne all'altezza loro e per di più non conosemo le strade  :confuso: :confuso:
per quel pensavo che studiar da soli pian pian i percorsi non fasessimo da tappo per un eventuale giro.
??? ??? ???

YureW

Gente, qua la vedo acida.
Go ancora de cambiar l'oio, la goma de drio, e tute quele monade la, ma essendo che lavoro in corte e che quando no piovi xe tropa zima, e quando no piovi e no xe tropa zima son sul lavor, no go ancora foto niente.
Però prima o dopo un gireto lo fazzo anche mi. Non 'sto fine setimana, purtropo.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios