News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

ciano cadena

Citazione di: robo il 20 Marzo 2006, 13:04:26
Ciano oggi on rivo...me fazzo vivo mi!
Grazie cmq!
Ciaw

OK  !
???
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

ciano cadena

MTT con che cosa hai gonfiato le forche davanti e a quanti bar ?
??? ???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Marzo 2006, 13:40:40
MTT con che cosa hai gonfiato le forche davanti e a quanti bar ?
??? ???
Mai toccate le forche davanti (trovo che vadano bene così come sono).
Stasera ti so dire anche questo, comunque mi sembra che la pressione da mettere sia un'inezia, operazione da fare con la pompa della bici, altrimenti se esageri danneggi i paraolio.
Prova anche con una ricerca sul forum, ricordo che se n'era parlato.
Per esempio: https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=5187.0
??? ??? ???

MTT

Citazione di: ciano cadena il 20 Marzo 2006, 11:44:59Mtt quanto olio ghe va sulla moto ?
Ecchime!
Alura...Mr. Clymer disi:
- per l'oio:
  a) cambio periodico: 2.000 cc
  b) con cambio del filtro: 2.100 cc
  c) dopo aver rifatto el motor: 2.400 cc

- per le forche: pompetta a mano e gonfiar da 5.7 psi a 14.2 psi (min e max) equivalenti a 0.393 bar e 0.979054 bar (praticamente, da 0.4 a 1.0, no de più se no s'ciopa i paraoio)

Va ben? Bon. Ciau! :riez:
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 20 Marzo 2006, 14:09:12
Mai toccate le forche davanti (trovo che vadano bene così come sono).
Stasera ti so dire anche questo, comunque mi sembra che la pressione da mettere sia un'inezia, operazione da fare con la pompa della bici, altrimenti se esageri danneggi i paraolio.
Prova anche con una ricerca sul forum, ricordo che se n'era parlato.
Per esempio: https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=5187.0
??? ??? ???

minxxx ma che thread mi hai suggerito: c'è da suicidarsi o da finire in manicomio :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
avevo solo chiesto un semplice controllo dell'aria nelle sospensioni !!!!!!! :miii: :miii: :miii: :zot: :zot: :zot: :zot:
comunque grazie. Ora provvederò.
??? ??? ??? ??? ???

robo

Rivadi i canali!!!
tra poco se comincia a sbisigar!!!
Chi ghe interessa una Pirelli T63 ancora bona?
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

MTT

Citazione di: robo il 21 Marzo 2006, 08:52:52Chi ghe interessa una Pirelli T63 ancora bona?
Le T63 xè Michelin, no Pirelli :riez:
Comunque no, grazie, stavolta voio provar ste benedette Mitas.
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: robo il 21 Marzo 2006, 08:52:52
Rivadi i canali!!!
tra poco se comincia a sbisigar!!!
Chi ghe interessa una Pirelli T63 ancora bona?

Se xe de drio 120/90/18 me va ben.
??? ???

robo

Eh,no xe de davanti!

De drio go un a 140 Metzeler enduro 3....ma me :nooo: par che non xe compatibile!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

Citazione di: robo il 21 Marzo 2006, 12:48:20
Eh,no xe de davanti!

De drio go
un a 140 Metzeler enduro 3....ma me :nooo: par che non xe compatibile!

:nonsi: :nonsi: :nooo: :nooo:
pazienza...perchè davanti go za la MT21.
??? ??? ???

robo

Forse me la tenio!
Xe in arrivo FORSE bone,anzi OTTIME nuove... pazz2

ciano cadena

Citazione di: robo il 21 Marzo 2006, 13:21:44
Forse me la tenio!
Xe in arrivo FORSE bone,anzi OTTIME nuove... pazz2

dai non tegnirne sulle spine fora el rospo  :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:

ciano cadena

allora muli per sto sabato non rivo a vegnir (fine messa a punto della moto); tra l'altro speto notizie del paramotore da Lele, che xe diverso tempo che non se lo senti sul forum: me par che ghe stia fasendo el motor ad una littorina 59 KLRXTPN  hahaha hahaha hahaha) e sperando che intanto per la prossima settimana Yure mandi l'ordine per le riode.
??? ??? ??? ??? ???

YureW

Citazione di: ciano cadena il 23 Marzo 2006, 10:51:09
allora muli per sto sabato non rivo a vegnir (fine messa a punto della moto); tra l'altro speto notizie del paramotore da Lele, che xe diverso tempo che non se lo senti sul forum: me par che ghe stia fasendo el motor ad una littorina 59 KLRXTPN  hahaha hahaha hahaha) e sperando che intanto per la prossima settimana Yure mandi l'ordine per le riode.
??? ??? ??? ??? ???

E mi mando l'ordine, ma cossa ordino?
Per mi go zà un'idea: sabo se rivo fazzo 'sto giro off, ma so zà che ciolerò Mitas davanti e de drio.
E po' bon.
Ma voi?
MTT ga la goma de drio lissa, proverò anche stasera a sbusarghela zò su le rive, ma so za che me sbrisserà via el ciodo come sempre  :riez:
Sicuro ga bisogno de gomme nove, me par che ga dito Mitas.
Robo, vol gomme?
E Ciano?

'Ndemo, scrivemo, ordinemo, paghemo ricevemo. Ogni pacco de tre gomme xe me par 15 euro de spese de spedizion: ne convien cior in tuto un numero de gome multiplo de tre.
Fazzo consegnar a casa mia, o gavè voi per le man un posto dove che i pol consegnar?, che a mi fazile che no i me trova a casa, come l'altra volta che dopo son andà a cior le gome in magazzin de la Bartolini, me par.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

MTT

Citazione di: YureW il 23 Marzo 2006, 12:11:37me sbrisserà via el ciodo come sempre  :riez:
Sicuro ga bisogno de gomme nove, me par che ga dito Mitas.
E te par ben! doc
Citazione di: MTT il 01 Febbraio 2006, 09:09:55
Mi ciolessi 1 post. + 1 ant.
Volessi provar le Mitas, visto che se ghe ne parla tanto ben.
L'anteriore volessi "Articolo No.: TEPAA0020724758"
La posteriore volessi "Articolo No.: TEPAA0020697530"
??? ??? ???

ciano cadena

allora mi de sicuro me servi una posteriore 120/90/18 e me par vadi ben le Mitas 09 codice velocità te sa ti
se dovessi avanzar ancora una rioda per gli ordini, aggiungi ancora una posteriore.
I soldi, come d'accordo te li do a Nadal  hahaha hahaha hahaha hahaha :akrd: :akrd:
???

robo

Citazione di: ciano cadena il 21 Marzo 2006, 22:03:34

dai non tegnirne sulle spine fora el rospo  :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:

Forse che el pare se ciol una 43f!!!Go un motoscafo a casa che non lo usemo de sai tempo (finchè gavevimo la roulotte e iero ancora picio gaveva ancora viz metterlo in mar...poi ne ga brusà la roulotte  :incx: :incx: :incx: :incx:e non semo andadi più te tanto al mar...priam ierimo stagionali in campeggio,ma questa xe un'altra storia...)
Cmq la storia xe questa: sto parlando con lele74 de far a scambio...mi ghe dago el motoscafo che se fermo ma in ottime condizioni e lui l'XT 43f del 1984,che xe stroica cossì paco poco l'assicurazion...

Qualchedun podessi dir che ghe rimetto...el motoscafo fal più bori del XT,però prefersco darlo via che vederelo sempre fermo là in corte...e poi l'XT xe l'Xt!!!
Spero che alemo me dà qualche accessorio bel (scarighetto,saerbatoio puù grando saria più che graditi...) pazz2

Intanto devo cominciar a smontar el TTR ... :acci:

YureW

Citazione di: ciano cadena il 23 Marzo 2006, 13:28:22
................. ,,
I soldi, come d'accordo te li do a Nadal  hahaha hahaha hahaha hahaha :akrd: :akrd:
???

Bone feste a tuti!
,,:natal;,, ,,:natal;,, ,,:natal;,,

:akrd: :akrd: :akrd:
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Citazione di: YureW il 23 Marzo 2006, 13:40:37
Bone feste a tuti!
,,:natal;,, ,,:natal;,, ,,:natal;,,

:akrd: :akrd: :akrd:

NO!  NO!  NO!  magrebtzx magrebtzx TE PAGO SUBITO. GO BISOGNO DE QUELLE GOMME........
??? ??? ??? ???

MTT

Mi inveze no go ugenza (tanto la mia rioda no te rivi a sbusarla, perchè el ciodo sbissa via).
Perciò i soldi no te li dago proprio, gnanca a nadal  :ciapa:

A parte i scherzi... te ga dito che te paghi tutto ti, no? :riez:

A parte i "a parte i scherzi"... andemo in off, sto sabato? Cussì se me vanza bori, te pago subito :indif: ;D
??? ??? ???

YureW

Citazione di: MTT il 23 Marzo 2006, 14:08:57
Mi inveze no go ugenza (tanto la mia rioda no te rivi a sbusarla, perchè el ciodo sbissa via).
Perciò i soldi no te li dago proprio, gnanca a nadal  :ciapa:

A parte i scherzi... te ga dito che te paghi tutto ti, no? :riez:

A parte i "a parte i scherzi"... andemo in off, sto sabato? Cussì se me vanza bori, te pago subito :indif: ;D
??? ??? ???

'sto sabato andassi proprio in off, no so ancora a che ora, ma vojo 'ndar, che xe un casin de tempo che no vado. Se sentimo e po' andemo: podessimo andar là dela Grandi Motori, se no volemo 'ndar lontan, per dir.

Per i bori, no xe problemi: al momento dell'ordine xe de pagar, e quindi o ghe fazzo un bonifico, o carigo la PostePay e pago con quela, posso anticipar se per caso no se vedemo.
Per farse consegnar la roba, spero che i metrovi a casa a mi quando che i la porta, che dal camion la scarigo in cantina diretamente, e po' vignì a ciorse quando che ve par le vostre gome (che intanto mi sbuserò perché son carogna) ...
Solo le pido a Dios

MTT

Citazione di: YureW il 23 Marzo 2006, 14:27:07podessimo andar là dela Grandi Motori, se no volemo 'ndar lontan, per dir.
No in slo?

robo

Consiglio:
mi evitassi de andar sora de Grandi mootri nel week end,perchè la gente che ga i campi intorno se lamenta e certi ciama i carbinieri...

Se za gavè de andar andè verso sera co non xe nessun in giro...

Mi sto sabato son vizin Tolmezzo che go el corso per far el pompier volontario...
pazz2

MTT

Citazione di: robo il 23 Marzo 2006, 18:12:22
Consiglio:
mi evitassi de andar sora de Grandi mootri nel week end,perchè la gente che ga i campi intorno se lamenta e certi ciama i carbinieri...
E per questo proponevo la slo...
Alla Grandi Motori xè carabinieri, il polve i tubi, in carso la L.R.15...qua no xè pol far più un ostia :vomit:

ciano cadena

W la Slovenia  ::feste:: ::feste:: ::feste:: ::feste::
ma per mi solo il sabato successivo  (1 aprile) :sob: :sob: :sob:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 24 Marzo 2006, 08:25:00
ma per mi solo il sabato successivo  (1 aprile) :sob: :sob: :sob:
Si, si... te par scherzi de far :pazz:

YureW

Sì, ma a proposito de Grandi Motori: dalla parte de Mattonaia, Domio, eccetera, xe tutto campi: ma el monte tacà del piazal?
L'altra volta che iero, no go visto gente, campi, robe: mi me par che nissun me ga visto entrar e girar.

Bon, comunque podessimo vederse de qualche parte per le due e mesa, e po' andemo in Slo, o dove che ne par.

Solo le pido a Dios

ciano cadena

e se non se sicuri come, cossa , quando, spetè sabato prossimo che ghe son anche mi  :akrd: :akrd: :akrd: :akrd: :akrd:

YureW

Citazione di: ciano cadena il 24 Marzo 2006, 12:10:37
e se non se sicuri come, cossa , quando, spetè sabato prossimo che ghe son anche mi  :akrd: :akrd: :akrd: :akrd: :akrd:

Ben bon, e chi disi che no se pol 'ndar fora anche sabo prossimo?
Ah?

Per l'intanto, per doman, a ocio e crose me par che vien solo MTT (dovessi vignir anche il mio amico Sergio, ma no xe sicuro).
E alora femo che intanto ghe dago un drin a MTT, e po' se qualchedun altro ga voja e tempo de farse un giro, se legemo e sentimo domani matina qua.

Ciau!
Solo le pido a Dios

robo

El problema del monte sora Grandi motori non xe che i te vdi entrar e gironzolar chi sta sotto,ma i carabinieri che xe a Dolian e che xe alla stssa altezza del monte....
un giro iero sù in paese e se sentiva tutto!

Meglio evitar o alemo gavr un scarigo stroppà che non fazzi troppo scandal!

ciano cadena

ma andè in Slovenia dove ierimo l'altra volta che semo andai a ocio e che gavemo fatto il giro nel bosco là del ruscello.Cussì ve rinfreschè la memoria
??? ??? ??? ??? ???

ciano cadena

hei muli gavè notizie de Lele perchè ghe gavevo chiesto un paramotore già 1 settimana fa e non el me ga risposto, ma non xe neanche connesso sul Forum da un pò de tempo?  :nooo: :nooo: :nooo:

MTT

Citazione di: ciano cadena il 27 Marzo 2006, 11:21:45hei muli gavè notizie de Lele
Mi no lo sento da mesi... prova sul cell.
??? ??? ???

ciano cadena

Citazione di: MTT il 27 Marzo 2006, 11:37:56
Mi no lo sento da mesi... prova sul cell.
??? ??? ???

Ciao MTT, allora gavè fatto el giro sabato?
:bttr: :bttr: :bttr: :bttr: :bttr:

MTT

Fatto, fatto :bttr:
Ierimo mi, YureW e il suo amico Sergio.
Semo andai prima a Plavje dove iera una marea de fango (anche troppo) e mi e YureW gavemo constatà che i percorsi xè più agibili con la neve che no col fango. Gavemo anche ciapà le zigade de un vecio con un Tomos (che iera meno sporco de noi) che ne ga dito: "No scè posto per motocross qvesto, ostia!" #hammer#
Poi semo passai alla grandi motori: figon quel posto, no iero mai stà prima. Solo che iera un 7/8 de lori con 2T che svolava in ogni direzion. Un fià pericoloso. Nonostante questo, me son messo a provar a far saltini, che no xè el mio forte: e infatti al terzo salto me pareva de esser rivà troppo allegro e go serà el gas. Son riva zo con l'alteriore e i pie se ga staccado dalle pedane. No go ancora capido come che go fatto a no cascar magrebtzx :riez:
Cmq, sabato prossimo, repete. Cussì te vien anche ti. :ok:
??? ??? ???