News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

robo

Svaè perchè questo?
Perchè volè far le bobane de viale ,tutti magrolini a dieta e menade varie!!!
Mi che me son rodolà come un vedel in tela graia dopo iero meio de prima...altrochè!
Daghe de porcina e ombolo e te vedi come passa tutto!!!
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

ciano cadena

muli miei, inutile allegerir le moto spendendo un futìo de bori se dopo magnemo porzina a capei !!!!!!!!!
A sta età podemo solo far raduni de moto d'epoca come i ga fato a Ronchi. hahaha hahaha hahaha

Canamo: ora che te ga messo in strada la moto te prudi le man vero? :riez: :riez:
Con DrEaMeR non ti annoi mai !!!!!

canamo

Citazione di: ciano cadena il 14 Novembre 2006, 21:42:00
Canamo: ora che te ga messo in strada la moto te prudi le man vero? :riez: :riez:

....devo ammetter,un poco si :bugia:(poco??)
ciano rimetite presto e tien l'assicurazion verta che xe ancora bel tempo ???
un augurio de pronta guarigion anche a jurew :bye:
...e speremo de rivar far ancora qualche giro tutti insieme prima de fine anno :mvv:

ciano cadena

A sto ritmo    :stamplllll: :stamplllll: :stamplllll:    prima de fine anno semo già in letargo !!
??? ???

brummel

Se no femo un giro podemo far una bella gita a Lourdes o dove che i vedi santi che svola.... :riez:

Canamo,e se domenica mi vegno a pranzo del vecio,ti come te son?(tutto de veder)

:vino:

canamo

pel momento no so ancora cosa fazo,dipendi se ndemo fora col mulo de monfalcon e quando ndemo mattina o pomeriggio .
se son casa no xe problemi ???

brummel

Perchè se te son casa:
Strasino la baba a Nabrezina
La molo dei veci pazz2
Noi ontolemo el trattor
Qualche pivo.... ???

La xe reperibile cussi la vien con l'auto e mi vegno col ferro...

:superck:

brummel

@Yure:
Te rivi a postarme in pvt le foto che gavevimo fatto sul Nanos?

Ps:come xe col pie? :stamplllll:

Ciao

canamo

ciao brummel
per domenica te so dir sabato :ok:
....ma cos te par de sti muloni ?va ben yurew che se ga fato mal per causa de servizio ma ciano me par che stii diventando vecio :riez:
vol dir che se vado fora domenica faro un do numeri anche per lori :bttr:
:puzza: :puzza: :puzza: :puzza: :puzza: :puzza: :puzza: :puzza: :puzza:

YureW

Citazione di: brummel il 16 Novembre 2006, 11:35:30
@Yure:
Te rivi a postarme in pvt le foto che gavevimo fatto sul Nanos?

Ps:come xe col pie? :stamplllll:

Ciao

OK, sarà fatto. Aspetta che zerco, e intanto dime quanti mega de allegati te sta nella mail.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

ciano cadena

muloni,( Brummel e Canamo) lassè star per domenica che xe previsti strangolini. Ormai xe finida la stagion, tireve su le coverte e vardè la tv. Yure come xè con el piè? Notizie de MTT? El dormi qualcossa ol ge conta al fiol de quando andava in moto de giovine?  hahaha hahaha hahaha hahaha

brummel

Ciano comprite la coverta elettrica e le zavate merinos.... :riez:

Noi semo guerrieri... :bttr:

canamo

Citazione di: brummel il 17 Novembre 2006, 09:42:31

.....bella questa,me go fato una bona  hahaha solo in ufficio ??? ???
brummel se sentimo domani per el lavor della moto :ok:
mi ieri ge go monta el manubrio novo(roba de fin) :bttr:

brummel

ciano cadena

Citazione di: brummel il 17 Novembre 2006, 09:42:31

Noi semo guerrieri... :bttr:

co te riverà alla mia età solo giugno, luglio e agosto te andarà in moto.  :akrd: :akrd: :akrd:
??? ??? ???

brummel

Me son dimenticado che ti te andavi za con le moto de legno con drio el sparghert per i legni... :riez:
Dei Ciano che sto inverno femo una verta con la neve....te pol vegnir con la slitta.... prrrrrrrr

Stame ben e devo comprarte la protevion pel motor :bttr:

robo

Brummel,casomai se non rivo passar mi de Canamo te rivassi pizzigarghe l'estrator pel volano (sa za lui qual)?
Che mi sti giorni go cine e no rivo andar de lui...

Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

brummel

YureW

Brummel, no me sta le foto nella tua e-mail: go provà a mandarle una alla volta, ma me torna indrio el messaggio de error che disi che le xe tropoo grandi.
Fazo un disco e te lo porto, magari anche in negozio, un giorno de la prossima setimana, che riverò a moverme de casa?

A, ciò, una roba, muli: go el serbatoio novo, lo monterò 'pena che go tempo. Solo che el ga due spine per la benzina, e cussì me serviria una de quele Y per i tubetti dela benza, che de due fa un per 'ndar in 'tel carburator. Nel caso che no rivo a trovar pei negozi quel'articolo (se no lo ga MotoSprint non credo che lo gabi altri), gavè voi un de venderme?

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

robo

Mi go uno a T, ma te lo trovi 100% nei negozi de ricambi (te ghe disi che te servi per el tergicristallo)
sennò lo vendi anche nei negozi de idraulica o roba per el giradinaggio.
Se proprio non te trovi niente te dago mi quel che go...100birre!!!!

El mio non ga 2 spine..peccà!

YureW

Citazione di: robo il 17 Novembre 2006, 19:04:18
Mi go uno a T, ma te lo trovi 100% nei negozi de ricambi (te ghe disi che te servi per el tergicristallo)
sennò lo vendi anche nei negozi de idraulica o roba per el giradinaggio.
Se proprio non te trovi niente te dago mi quel che go...100birre!!!!

El mio non ga 2 spine..peccà!

Ah, OK, se se trova anche in negozi vari, meio. Mi pensavo che iera rogne per via del diametro, che magari i tubeti dela benzina ga diametri strani che te trovi solo se te ga cul in negozio de moto.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

ciano cadena

Ma Yure dove te ga de andar con quel serbatoio cussì grande? Te se iscrivi alla Parigi-Dakar de fine anno?
O da buon istrian te lo metti pei buoni benzina adesso che i scarseggia?  hahaha hahaha hahaha

YureW

Citazione di: ciano cadena il 18 Novembre 2006, 08:49:59
Ma Yure dove te ga de andar con quel serbatoio cussì grande? Te se iscrivi alla Parigi-Dakar de fine anno?
O da buon istrian te lo metti pei buoni benzina adesso che i scarseggia?  hahaha hahaha hahaha

Ssssss, no dir in giro: porto trapa in Itaglia! E serbatoio lo impignisso con 23 litri de trapa, i carburatori i ciapa benzina de una tanicheta che meto soto la sela: xe per quel che go cavà el snorkel, per farghe posto ala tanicheta.
E no te digo de le camere de aria impignide de mariuana.  :riez:

No, no, me serviva un serbatoio de plastica, no 'coreva che el sia de 23 litri, ma se'l xe va ben lo stesso. El serbatoio originale lo meto a posto, ghe tiro fora una bugna, e zerco un sistema per sostituir quei convogliatori che se spaca de continuo con qualcossa de meio.
Solo le pido a Dios

brummel

Chi gavessi dito....Yure el buon padre di famiglia che fa el narcotraff... pazz2

Portime pur el disco quando che te vol.

YureW

Citazione di: brummel il 18 Novembre 2006, 09:18:41
Chi gavessi dito....Yure el buon padre di famiglia che fa el narcotraff... pazz2

Portime pur el disco quando che te vol.

No, disemo che son ne l'import-ecsport, opero su vari mercati nazionali ed esteri, e seguo la filiera dala produzion ala logistica e trasporto fin al consumator finale, utilizando tecnologie non convenzionali e rivolgendome ad un targhet piutosto vario.
Contrabando xe quele robe che fa i delinquenti, inveze.

:riez:

Se vedemo prox setimana: magari lunedi via de lavor (per le sei, roba del genere) passo in negozio.
Solo le pido a Dios

brummel

No Lunedi Yure no ghe son.

YureW

Citazione di: brummel il 18 Novembre 2006, 10:04:14
No Lunedi Yure no ghe son.

OK. Alora passo lo stesso, col cric per la saracinesca, per ciaparme meza oreta su qualcossa de comodo.  :riez:
Solo le pido a Dios

brummel

Mettite in vetrina che xe una bela pubblicità..... :riez:

ciano cadena

Citazione di: brummel il 18 Novembre 2006, 10:18:08
Mettite in vetrina che xe una bela pubblicità..... :riez:

magari sentà sulla moto col serbatoio novo e nà bireta in man! :ciapa: :ciapa:

canamo

ciao yurew,se te servi l'y per i tubi dela benzina go mi un in +.ocio a quei per usi diversi(giardin,tergi....) ke no i se squai con la benzina :puzza:
se te servi fame saver ??? ???

YureW

Citazione di: canamo il 18 Novembre 2006, 17:57:56
ciao yurew,se te servi l'y per i tubi dela benzina go mi un in +.ocio a quei per usi diversi(giardin,tergi....) ke no i se squai con la benzina :puzza:
se te servi fame saver ??? ???

OK, mi vado a zercarlo in giro per negozi, che go de cior anche altre robe, ma chissà perché me son messo in testa che quel toco no xe fazile trovar. Magari po' lo trovo al primo colpo.

??? ??? ???
Solo le pido a Dios

kocka

una volta in motocharlie ho visto il comesso che ne ha datto un pezzo a un ragazzo.

YureW

Citazione di: kocka il 18 Novembre 2006, 19:17:39
una volta in motocharlie ho visto il comesso che ne ha datto un pezzo a un ragazzo.

Charlie, perfetto: allora vedo lì, da Motosprint e da Motoshop  :ok:

Solo le pido a Dios

robo

Moto star gaverà ste robe...

canamo

....yurew,se te passi de brummel in negozio ge go lasa l'y per ti ??? :bye: