News:

HAI CAMBIATO INDIRIZZO EMAIL E VUOI RECUPERARE IL TUO VECCHIO ACCOUNT DEL FORUM xt600.it ?
SCRIVICI A INFO chiocciola XT600.EU
TI RISPONDEREMO NON APPENA POSSIBILE

Menu principale

Muleria ....

Aperto da YureW, 12 Settembre 2005, 10:04:30

Discussione precedente - Discussione successiva

kargowaggon

o che bello, GOZDNA CESTA rulez!

robo

Citazione di: kargowaggon il 15 Maggio 2008, 12:22:48
ROBOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Gò visto che te gà anche un ttr, visto che ,me lo voleria cior al posto de margherita, cos te me disi de ela???

e poi, a tuti voi più esperti, quando in slovenia se legi su un cartel "gozdna cesta", vol dir " va avanti ma xè kazi tui se te se fa mal" o vol dir " girite e torna a casa mona" ?

Grazie!

Che fatta motard xe figon,per l'off non me son trovà sai ben perchè el mauco prima ga modificà le forche per l'uso stradale e ieri inguidabile.
Cmq xe un bel trattor.
TTR '99, Trst-Trieste ,...Pali mat'r!!!
TTR:lavori in corso...merenda in piazza! :D
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

kargowaggon

w el trator per veri omini!

bevuda

Roboooooooooo! come xè? 'ndemo a far un gireto con franz sto week? Za che no lavorè... :frustalo:  Graia leggera ti te faria?

robo

Citazione di: bevuda il 15 Maggio 2008, 21:38:52
Roboooooooooo! come xè? 'ndemo a far un gireto con franz sto week? Za che no lavorè... :frustalo:  Graia leggera ti te faria?

Sto spettando  le riode pel ktm, el ttr xe motardado e non se va in graia...
Spero de esser operativo a breve!
Sky soo die!!! TTR 615 motard  - ready ZX10 ORCA - ready Ow01...Rainey replica -works in progress!!!  Donne e  motori, gioie e dolori e vola i bori!

canamo

ciao muleria,domani probabile giro in slovenia(dipendi dal socio se i ghe ga cambia paraoi alle forcelle)
pel momento semo in due,se qualchedun vol agregarse.....
no xe un giro extreme ma neanche autostrade bianche,una via de mezo :ok:
??? ??? ??? ???

kargowaggon

......ma kazz...margherita copada....sabato in negozio se lavora...arcikazzz.......

lele74

volevo avvertirvi che sicuramente domenica pioverà...visto che non sono di turno e sarei a casa :miii: :miii: ;D ;D
(record personale: 1 sola giornata libera in tutto il mese...domenica 25 appunto ;desperado; )
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

robo

Citazione di: brummel il 18 Aprile 2008, 09:28:43
Robo no xe che per caso l'amico de Franz volessi vender el vecio Land Rover passo lungo?
Son in zerca de un toco vecio ma bon.

Mandi.

:superck:

Te ga provà a guardar sua Fernetti che i vendi i mezzi della forestale e dell'enel?
Me ga dito che i ga anche gipponi e robe compagne,certi de sistemar e certi apposto.

canamo

ola muloni
sabato durante un uscita me go remena de mona e me go remena el genocio.....dopodomani fazo la risonanza e dopo vedemo.
mi sospetto de gaver un danno al legamento colarerale (se disi cussi?) :cacc: "sbemm" :acci:
saro bon per un poco :stamplllll:

robo

Citazione di: canamo il 23 Giugno 2008, 20:41:48
ola muloni
sabato durante un uscita me go remena de mona e me go remena el genocio.....dopodomani fazo la risonanza e dopo vedemo.
mi sospetto de gaver un danno al legamento colarerale (se disi cussi?) :cacc: "sbemm" :acci:

Orcodindio,speremo niente de grave...
proprio desso che el ktm xe QUASI pronto...

rimettite presto!!!

brummel

Citazione di: canamo il 23 Giugno 2008, 20:41:48
ola muloni

Vecio pirata...fame saver come che xe.Se te ga de far interventi ciamime prima de farte rovinar a Trieste..

canamo

ciao muloni e grazie.....domani savero cosa che me toca :incx:

MTT

Ecolo la, remengo!
Bon, anche mi go el nome de un valido in v.le Venezia a UD, che ga operado de legamenti crociati e collaterali più de un che conosso (tra cui mia moglie, 4 anni fa, con tempi de recupero molto brevi).
Intanto bevi per dimenticar... ???  ???  ???
@
P.S.: ma la moto? sta ben? :D :D :D

canamo

con la moto tutto ok.....son casca quasi da fermo ma nel scavalcar la moto me go becca col stival nel manubrio
son rimasto il pie ma me xe anda fora posto el genocio.in para go gira el pie e dopo un "crok" el ginocio se ga messo a posto.....dopo me go butta a culatada in graia  "sbemm"

robo

ohilà lugheri come xe?
Tuti al pedocin a smoio?!

brummel

Se ok la sett prox vendo la moto e dopo vedemo..

robo

Citazione di: brummel il 04 Luglio 2008, 12:11:14
Se ok la sett prox vendo la moto e dopo vedemo..

Te ga ciamà el mulo de Kp?

robo

Altolà muli...oggi xe festa!!!

AUGURI YUREW, VECIA CANOCIA!!!

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

MTT

Auguroni Yurew!!!

YureW

Ehilà, muleria, grazie!  ??? ??? ???
Me son acorto ogi dei auguri.

Ciò, e col zenocio de Cnamo come xe?
Solo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente

brummel

Anche se in ritardo...

Auguri Yure!!!

:riez:

brummel

Citazione di: robo il 04 Luglio 2008, 12:13:08
Te ga ciamà el mulo de Kp?

No

Dovessi combinar con un altro.

robo

Ciò,Canamo...
come xe con la zata?

Tuto apostolo o te la ga messa inetl secio coi capuzi garbi a far sugheto?

Un de sti giorni venio a torvarte e romperte le tonie!!! ;)

lele74

ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

robo

Ciò,i ve tien in ostaggio in campeggio???

Come xe quà?!

ps.:non xe che a qualched'un ghe vanza in cantian una guaina della frizion?Go de far una roba (sbisigar,ovvio no!)...forse va ben anche quela del 2kf,cmq che gabi el registro...del 3tb me par che xe differente perchè ga el comando sul carter destro...pupoli insomma!

Ciò canamo,fatte vivo!

lele74

robo

kocka

Ci siete ancora? :riez:
Qualcuno mi sa dire dove potrei trovare a Trieste dei negozi(antiquariati) che vendono libri usati e vecchi? Sto cercando una cosa e vorrei qualche dritta su dove ci sono negozi del genere a Trieste.
:ciao:

MTT

Citazione di: kocka il 08 Ottobre 2008, 20:55:39
Ci siete ancora? :riez:
Qualcuno mi sa dire dove potrei trovare a Trieste dei negozi(antiquariati) che vendono libri usati e vecchi? Sto cercando una cosa e vorrei qualche dritta su dove ci sono negozi del genere a Trieste.
:ciao:
Prova da Achille Misan (dietro alla Questura) http://www.libreriachille.com/.
Sicuramente trattano testi scolastici usati, ma può darsi che trattino usati anche non scolastici.
Magari prova a contattarli (mail o telefono) e chiedere se hanno ciò che cerchi o se sanno indirizzarti da qualcuno che possa soddisfare la tua richiesta.
??? ??? ???

gus

Citazione di: MTT il 09 Ottobre 2008, 09:31:20
Prova da Achille Misan (dietro alla Questura) http://www.libreriachille.com/.
Sicuramente trattano testi scolastici usati, ma può darsi che trattino usati anche non scolastici.
Magari prova a contattarli (mail o telefono) e chiedere se hanno ciò che cerchi o se sanno indirizzarti da qualcuno che possa soddisfare la tua richiesta.
??? ??? ???

Eppur me par che mi me ricordo de ti e de l'altro mulo, ma go perso tute le foto e i riferimenti quando che go fuso el hd del vecio mac. No go più el 3AJ ma deso go un 1VJ, co lo meto a posto se pol andar a far un repete pei boschi dela slo  :girrrr: :riez:
CLICCA QUI SE MI VUOI IGNORARE > https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=87476.0

MTT

Citazione di: gus il 30 Ottobre 2008, 23:23:32
Eppur me par che mi me ricordo de ti e de l'altro mulo, ma go perso tute le foto e i riferimenti quando che go fuso el hd del vecio mac. No go più el 3AJ ma deso go un 1VJ, co lo meto a posto se pol andar a far un repete pei boschi dela slo  :girrrr: :riez:
E te se ricordi proprio ben! Carissimo gus, come 'ndemo, tutto ben? Lorenzo (l'altro mulo) no frequenta da parecchio el forum, da quando che ga dado via el 3TB per ciorse un Fazer. Da quella volta tantissime cose xè cambiade (adesso son padre di famiglia), ma la moto xè rimasta sempre quela. Volentieri per un giretto, anche perchè oramai xè quasi due anni che la mia 2KF vedi solo asfalto. E chi saria più adatto a riportarme su sterrati, de colui che me ga fato "tocar" sterro e neve per la prima volta in vita mia?
??? ??? ???

gus

ara ti ciò! Deso che vedo el post me ricordo si che se gavevimo scrito all'epoca e che el se gaveva ciolto el fazer! Bon, mi son con 3 moto deso, el fido XX de sempre, una YZF750R solo uso pista....e forsi che tra una setimana xe pronto el tenerè, motor rifatto! E poi avanti sterrati!! Se risentiremo de sicuro, ma stavolta andemo dove che no son mai stado neanche mi....go sempre tanto sentì parlar del Monte Nevoso (credo sia el Snesznick o una roba simile...) ma xe sconsiglià de inverno  #disco# >:D  Però se pol far robe più vicine e meno impegnative. E sicome go fuso el vecio hd del mac, no xe che te ga qualche foto de quela volta de mandarme?
A presto, ciau bel...e complimenti per la famiglia  :)

#friends#
CLICCA QUI SE MI VUOI IGNORARE > https://xt600.eu/forum/forum/index.php?topic=87476.0

MTT

Citazione di: gus il 04 Novembre 2008, 01:17:53E sicome go fuso el vecio hd del mac, no xe che te ga qualche foto de quela volta de mandarme?
Certo che le go. Ma sul pc a casa (adesso son in ufficio). Mandime in un PM l'indirizzo dove mandartele (o scrivime una mail all'indirizzo nel mio profilo).
??? ??? ???

robo

Come xe qua?Se dormi?

De novembre che nissiun non se fa vivo... :frustalo: