News:

ATTENZIONE!!!
LE PASSWORD SONO STATE TUTTE RESETTATE!!! PROCEDERE CON IL RECUPERO INDICANDO LA MAIL DE FORUM WWW.XT600.IT

Menu principale

per chi abita in mestre e dintorni...

Aperto da f.rospo, 20 Gennaio 2008, 14:10:48

Discussione precedente - Discussione successiva

San Juha

Citazione di: Juha il 01 Febbraio 2008, 18:23:44
20 min e mi e Biccego partimo :ok:
ok,rospo ne spetarà in miranese  :dubbio: non se ga + fatto sentir e mi no go el sò numero  -ninzo'-

f.rospo

#111, varda ben che el numero lo gavevo messo

3382947151

el bandito dovaria rivar verso le 20,00 20,30

in ostaria i ne speta per le 21 abbondanti

dime a che ora se trovemo all'amelia
http://www.danasoft.com/sig/frosp.jpg

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

juha dovaria esser la verso e 8 e anca mi, :acci: nio gavevo visto el numero.dove se che ti ga prenotà?

f.rospo

visin casa mia, su quel posto del link che gavevo messo
una lateral de corso del popolo

una donna brontolona affacciata alla finestra è più di quanto un uomo possa sopportare.  h.c.bukowski

Citazione di: f.rospo il 01 Febbraio 2008, 18:39:41
visin casa mia, su quel posto del link che gavevo messo
una lateral de corso del popolo
:acci: :acci: no gavevo visto gnanca el link  #hammer# si si conosso el posto  :ok: :ok: :ok:

San Juha

Bellissima serata... prossimo raduno xt600 tutti a villach in pedalò 

hahaha hahaha hahaha  hahaha hahaha hahaha

San Juha

Un grazie a rospo per aver organizzato, ottimo il posto, mangiato divinamente!!! il vino era fenomenale!!!
Grande bonsai bandito giuliano  #risatona#  e un grande #111 che mi ha fatto fare più addominali ieri sera a ridere che 1 mese in palestra  hahaha hahaha

A quando la prossima ?!?!? :riez:

;:juha;:

Biccego

Un grazie a tutti anche da parte mia.Magnà puito e ridù de più.
Come suggerisce il buon Juha, la prossima volta tutti in riva al Lago.
;:juha;: ;:juha;:
Biccego
Casa mia beve acqua solo la lavatrice.

f.rospo

ostia che bon chel rosso...  ;:juha;:
convengo sul prossimo raduno a villach in pedalò. ma la sequioa riesse ad entrarghe dentro uno de quei cosi o se lo trainemo da drio ligà ud un salvagente?  øpaperinoø
azz go 'ncora da pagar la scomessa! massa spritz e massa rossi...  ;:juha;:
è stato un onore conoscervi  :ok:

jo

Citazione di: f.rospo il 20 Gennaio 2008, 14:10:48
allora questa birra c'è la beviamo?
dai che mi serve pure un parere tecnico sulla tenerona...
[/quote

Se no ve despiase vegno anca mi ,a na bira e un cichetto non se pol mancar cosi ve conoso .
Sempre se ve da fastidio el me numero xe 335 214292 jo deme un ciamo in settimana  grassie

gran bella seratona e grande rospo che ga organisà  clap  clap per  el giro in pedalò me raccomando ga da restar in fameia senò ciapo na legnada teribie  #risatona# dai che tra un fià a rifemo  :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

approposito sta matina go comprà a macchina  :banana: :banana: :banana: :banana: appena vado a ritirarla posto un paio di foto  :ok: :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 02 Febbraio 2008, 18:28:15
gran bella seratona e grande rospo che ga organisà  clap  clap per  el giro in pedalò me raccomando ga da restar in fameia senò ciapo na legnada teribie  #risatona# dai che tra un fià a rifemo  :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Sisissi altro che legnada, te tocca rifarla ti andando a prelevare l'altro sta volta  hahaha hahaha hahaha

Citazione di: f.rospo il 02 Febbraio 2008, 14:47:27
è stato un onore conoscervi  :ok:

Il piacere è stato nostro :ok:

E se organizzassi un giretto in zona con un bel pranzo in rifugio ?!?!? Magari ci dividiamo tra giro off e giro on cosi' femo contenti tutti e ritrovo in rifugio.  ªsuperbananaª

Citazione di: Juha il 02 Febbraio 2008, 21:56:58
E se organizzassi un giretto in zona con un bel pranzo in rifugio ?!?!? Magari ci dividiamo tra giro off e giro on cosi' femo contenti tutti e ritrovo in rifugio.  ªsuperbananaª
saria perfetto,l'unica xè el trasporto moto ma basta organisarse  :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 02 Febbraio 2008, 22:09:10
saria perfetto,l'unica xè el trasporto moto ma basta organisarse  :ok:

Se ghe la fe organizzarve mi butto xo un programmino de massima, magari verso fine febbraio/ primi de marzo che magari le temp le xe più miti ?!?!

Complimenti per la macchina nova, sito riussio a tirarghe un po' el prezzo ?!?!  #risatona# Non metter su na cassetta de marilyn manson sta volta :riez:

Citazione di: jo il 02 Febbraio 2008, 17:11:45

Se no ve despiase vegno anca mi ,a na bira e un cichetto non se pol mancar cosi ve conoso .
Sempre se ve da fastidio el me numero xe 335 214292 jo deme un ciamo in settimana  grassie

Ciao jo, dispiaxere non ne dispiaxe mia, pero' se ghemo trovà ieri sera purtroppo  :contrar:

Pero' son convinto che la rifaxemo presto, ghe xe massa cichetti da assaggiare in quel posto li e go da tastare anca el primo sta volta :riez:

f.rospo

ciò se no se un off massa estremo se pol far... e se ghe xe asfalto megio, cossì se no so bon vado par la strada normal!

San Juha

Citazione di: f.rospo il 03 Febbraio 2008, 01:02:36
ciò se no se un off massa estremo se pol far... e se ghe xe asfalto megio, cossì se no so bon vado par la strada normal!

Macchè, niente off extremo... anzi.
Giretto tranquillo per le sterrate della zona e pausa pranzo in rifugio, se te vedi che te si in difficoltà te poi scendere su asfalto in tempo zero :ok:

lele74

tegno de ocio stà discussiòn.

No stè darghe de bever a Giuliano che el cressi ancora ;D ;D
ho qualche moto...ma il mezzo a due ruote che uso di più ha la targa ripetitrice

e il carburatore disse: "mi sembra il minimo!!!"  :riez:

Citazione di: f.rospo il 03 Febbraio 2008, 01:02:36
si no sta preoccuparte, ma che gomme ti ga desso sul tenerè? ò no lo gavarà miga già scritto su qualche post indrio vero  :dubbio: :dubbio: :riez: :riez: :riez: :riez:

San Juha

Citazione di: lele74 il 03 Febbraio 2008, 10:29:46

hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

Mancheria solo quela, dopo ghe toca cavare el sedile della macchina e guidare da queo de drio  #risatona#

f.rospo

Citazione di: lele74 il 03 Febbraio 2008, 10:29:46

par carità de Dio, che ne tocca slongar le porte... so curioso de vedarlo sentà sula moto.  :riez:

Citazione di: #111 il 03 Febbraio 2008, 10:37:15
si no sta preoccuparte, ma che gomme ti ga desso sul tenerè? ò no lo gavarà miga già scritto su qualche post indrio vero  :dubbio: :dubbio: :riez: :riez: :riez: :riez:

da drio go quasi una stradale, davanti la xe già più picchttata ma no come una da cross. d'altronde la uso par 'ndar in giro par la città...

Citazione di: Juha il 03 Febbraio 2008, 10:49:07
Mancheria solo quela, dopo ghe toca cavare el sedile della macchina e guidare da queo de drio  #risatona#

no, ghe fasemo tor una col tetto che xe verse cussì el guida con la testa fora dala macchina.  :akrd: :akrd: :akrd:

Bandito Giuliano

Citazione di: #111 il 01 Febbraio 2008, 18:21:55
tutto a posto per sta sera?
mi mocari son anda' a casa proprio contento sabo de sera, ansi domenega mattina  :sigaro:
cerchemo de oragnisar n'altra seneta chissa' che vegna qualchidun altro.  êlagnoccaê
saeudo tutti e a presto.

ragazzi bisogna organizzare l'uscita da juha  :ok: io ci sono già stato e merita  :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv:

f.rospo

Citazione di: #111 il 04 Febbraio 2008, 20:16:11
ragazzi bisogna organizzare l'uscita da juha  :ok: io ci sono già stato e merita  :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv: :mvv:

daccordissimo! ma aspetterei si alzasse un po la temperatura...
aprile è troppo tardi?

San Juha

Citazione di: #111 il 04 Febbraio 2008, 20:16:11

Vigni' su quando ghe voi' !!!! Un giretto con pranzetto sempre sta fatto te lo se :ok:

Citazione di: f.rospo il 04 Febbraio 2008, 23:34:18

aprile è troppo tardi?

No dai... doveria essere ancora vivo  #risatona#

Par mi va benissimo, ma da qua ad aprile qualche bel giretto se fa de sicuro ;)

San Juha

Citazione di: f.rospo il 04 Febbraio 2008, 23:34:18
daccordissimo! ma aspetterei si alzasse un po la temperatura...
aprile è troppo tardi?

Se le giornate sono come quella di oggi, si puo' fare anche domani mattina!!! 15° qua e un bel po' di commissioni fatte rigorosamente in moto.

Che ben che se sta in giro!!

#disco#

Citazione di: Juha il 07 Febbraio 2008, 17:24:42
Se le giornate sono come quella di oggi, si puo' fare anche domani mattina!!! 15° qua e un bel po' di commissioni fatte rigorosamente in moto.

Che ben che se sta in giro!!

#disco#
vedo el soito carrellista e te sò dir sabato per domenica se sei libero  :ok: :ok: :ok: :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 07 Febbraio 2008, 20:38:09
vedo el soito carrellista e te sò dir sabato per domenica se sei libero  :ok: :ok: :ok: :ok:

Se riuscite a liberarvi di sabato siamo in uscita con un po' di gente e un amico con un K450 appena preso, se te vien su ghe xe da divertirse  ªsuperbananaª

Ovviamente pausa pranzo come si deve :riez:

Citazione di: Juha il 07 Febbraio 2008, 20:46:18
Se riuscite a liberarvi di sabato siamo in uscita con un po' di gente e un amico con un K450 appena preso, se te vien su ghe xe da divertirse  ªsuperbananaª

sabato proprio no  :indif:

San Juha

Citazione di: #111 il 07 Febbraio 2008, 20:52:37
sabato proprio no  :indif:

osti... pecà, de domenega passare in certi sentieri con ste giornatine de sole xe un po' un suicidio, pero' se poe fare lo stesso un bel giro, se ve organizzè basta dirlo, gnanca in mente :ok:

Ma la macchina nova ga el gancio traino ?!?

Citazione di: Juha il 07 Febbraio 2008, 21:06:59
osti... pecà, de domenega passare in certi sentieri con ste giornatine de sole xe un po' un suicidio, pero' se poe fare lo stesso un bel giro, se ve organizzè basta dirlo, gnanca in mente :ok:

Ma la macchina nova ga el gancio traino ?!?
no ma ghe o meto appena posso  :ok: :ok: :ok:

San Juha

Citazione di: #111 il 07 Febbraio 2008, 21:32:33
no ma ghe o meto appena posso  :ok: :ok: :ok:

:ok:

Anche io se riesco porto a casa un mezzo trasporto moto e dopo femo un salto a trovarte :riez:

f.rospo

Citazione di: Juha il 07 Febbraio 2008, 20:46:18

ostia doman go un corso ECM...  :cry:
e po go ancora da sistemar el sterzo dea moto.  :frustalo: